تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نادانى ريشه همه بديهاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803081063




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با اجرای طرح احیا و تعادل بخشی مدیریت آب در مازندران ارتقا می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیر عامل آب منطقه ای مازندران با اجرای طرح احیا و تعادل بخشی مدیریت آب در مازندران ارتقا می یابد ساری - ایرنا - مدیرعامل آب منطقه ای استان مازندران گفت :با اجرای طرح احیا و تعادل بخشی مدیریت آب در مازندران ارتقا می یابد.


محمد ابراهیم یخکشی روز یکشنبه در جلسه کمیته رهبری طرح احیا و تعادل بخشی استان مازندران با اشاره به اهمیت این طرح در مدیریت منابع آب استان ها گفت : اهداف این طرح برای هر یک از استان های کشور از جمله مازندران بسیار با اهمیت است و رویکرد وزارت نیرو در این بخش رویکرد جدید و سبب ارتقا مدیریت آب در استان ها می شود .
وی بابیان اینکه اعتبار بسیار خوبی برای این طرح لحاظ شده و در سالجاری برای استان مازندران بیش از 71 میلیارد ریال اعتبار برای طرح احیا و تعادل بخشی آب زیرزمینی در نظر گرفته شده که در مقایسه با سال های گذشته بیش از 7 برابر می باشد افزود : برای اجرای این طرح باید برای هر یک از اجزای آن یک برنامه عملیاتی مشخص داشته باشیم تا بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم .
مدیر عامل آب منطقه ای مازندران بر تشکیل مستمر شورای حفاظت شهرستان ها به ویژه در دشت های پایلوت و امر آموزش و اطلاع رسانی به ذی نفعان و مسوولین و تشکیل تشکل ها در بخش آب زیرزمینی تأکید کرد و گفت : کشاورزان و مالکان چاه ها در زمینه آب زیرزمینی دارای منافع مشترک هستند .
در این جلسه امیر هوشنگ پاشا معاون بهره برداری آب منطقه ای مازندران با اشاره به ویژگی های آب زیرزمینی استان مازندران گفت : درک خطرات و تهدیدات آب زیرزمینی در مناطق کویری و خشک به صورت نشست زمین برای مردم قابل درک است اما برای مناطق شمالی که با پیشروی آب شور دریا مواجه هستیم مردم به راحتی نمی توانند این خطر را به خوبی درک و احساس کنند و این امر مستلزم ارتقا سطح آگاهی و دانش مردم و حتی مسوولین در این زمینه است .
پاشا با تشریح اهداف طرح احیا و تعادل بخشی آب زیرزمینی هماهنگی بین بخشی و بین دستگاهی را امری ضروری برشمرد و تصریح کرد : باید از توان همه بخش ها و ظرفیت موجود برای حفظ این سرمایه ملی کمک بگیریم .
شایان ذکر است پناسیل آب زیرزمینی استان حدود یک و نیم میلیون متر مکعب است که از این مقدار سالانه حدود یک میلیارد متر مکعب از طریق 85 هزار حلقه چاه مورد بهره برداری قرار می گیرد و تعداد چاه ها نیز در استان رو به افزایش است بطوریکه پس از انقلاب اسلامی تعداد آنها به بیش از 10 برابر افزایش یافته و حجم آبخوان برخی از دشت ها رو به کاهش است و این امر سبب شد تا شرکت آب منطقه ای مازندران دشت بهشهر و نکا را به عنوان دشت ممنوعه ( دشتی که دارای شرایط بحرانی است ) اعلام کند و محدودیتی را برای برداشت اتخاذ نماید .ک/1
6097



04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن