تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819704786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه رسالت : تهدید ایران وضعیت را به ضرر آمریکا تغییر می دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه رسالت : تهدید ایران وضعیت را به ضرر آمریکا تغییر می دهد تهران – ایرنا- روزنامه رسالت روز یکشنبه در 9 هزارو یکصدو پانزدهمین شماره خود واکنش ظریف به اظهارات کری با تیتر تهدید ایران وضعیت را به ضرر آمریکا تغییر می دهد را به عنوان خبر نخست خود برگزیده است.


به گزارش ایرنا در بخشی از این خبر آمده است:
وزیر امورخارجه کشورمان به سخنان روز جمعه همتای آمریکایی اش واکنش نشان داد.به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد جواد ظریف در پاسخ به سخنان وزیر امور خارجه آمریکا در جلسه شورای روابط خارجی با تاکید بر اینکه تهدیدات توخالی علیه ملت ایران بارها شنیده شده است گفت: حتی خود او (کری) و دیگر مقامات آمریکایی نیز بارها اذعان کرده اند که این تهدیدها هیچ تاثیری در اراده مردم ایران نداشته و وضعیت را به ضرر آنها (آمریکا) تغییر خواهد داد.وی یادآور شد که مقاومت ملت ایران آمریکا را وادار ساخت تا راه گفتگو را برگزیند. ظریف در این باره گفت: همان گونه که بارها اعلام کرده ایم مقاومت مردم ایران در برابر فشارهای مختلف بین المللی برای کنار گذاشتن برنامه صلح آمیز هسته ای و پیگیری حقوق خود بر مبنای ان پی تی در نهایت آمریکا را وادار ساخت که راه تقابل را کنار گذاشته و تمرکز خود را بر حل و فصل موضوع از طریق گفتگو قرار دهد.
این روزنامه جنایات آل سعود در یمن را با تیتر آقای بان کی مون؛ سکوت چرا؟ به عنوان دومین خبر خود انتخاب کرده است.
در بخشی از این خبر آمده است:
بخش سیاسی خارجی: در حالی که دبیر کل سازمان ملل متحد و دیگر مقامات این سازمان سلطه گر به سکوت وقیحانه و همراهی غیر قابل بخشش خود با جنایات آل سعود در یمن ادامه می دهند، جنایات ریاض در شهرها و استانهای مختلف یمن روز به روز سخت تر و گسترده تر می شود. مقامات
آل سعود که شکست سنگین و همه جانبه خود در برابر ملت یمن و انقلابیون این کشور را هنوز باور نکرده اند، جهت انتقام از این شکست دست به کشتار مردم بی دفاع یمنی و زنان و کودکان مظلوم این کشور زده اند.
جنگنده های سعودی با بمباران یک منطقه مسکونی در «المخاء» واقع در استان «تعز»، جنایت جدیدی علیه شهروندان یمنی مرتکب شدند.
حمله جمعه شب جنگنده های سعودی به مناطق مسکونی نزدیک به نیروگاه برق و انرژی «المخاء» واقع در استان «تعز»، حمام خون جدیدی در یمن به راه انداخت.بر اساس آمار اولیه ای که در خبرگزاری یمنی «خبر» منتشر شد، دستکم 35 نفر کشته و ده ها نفر زخمی شدند و محل حمله نیز یک شهرک مسکونی متعلق به کارگران نیروگاه برق المخاء بود.اما دیروز ، شبکه المیادین، شمار شهدا را 100 نفر اعلام کرد و گفته می شود که ده ها نفر نیز در این حمله زخمی شده اند.این جنگنده ها حتی، به خودروهای امدادرسان نیز رحم نکردند و آنها را هدف قرار دادند.
این در حالی است که یونیسف در تازه ترین گزارش خود اعلام کرد که از زمان جنگ به یمن از مارس گذشته، 365 کودک در یمن کشته شده و بیش از 480 کودک زخمی شده اند.این سازمان هشدار داد که نیم میلیون کودک از سوءتغذیه رنج می برند و
1/8 میلیون کودک از تحصیل محرومند.در همین راستا، سخنگوی یونیسف اعلام کرد که درگیری ها باعث تعطیلی 3600 مدرسه و تخریب 248 مدرسه شده است.
روزنامه رسالت عکس نخست خود را به سخنان محصولی و فدایی دو فعال جبهه اصولگرایی اختصاص داده است.
در بخشی از این اظهار نظرها آمده است:
محصولی: رقابت بین اصولگرایان باعث پیروزی رقیب می شود
قائم مقام حزب پایداری اظهار داشت: رقابت در بین اصولگرایان باعث پیروزی رقیب می شود.به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، صادق محصولی در اجلاس دبیران استانی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به تعریف اصولگرایی اظهار داشت: اصولگرایی یعنی شریعتمدار بودن و همه کارها در همه حوزه ها از جمله سیاست و اقتصاد و فرهنگ و اجتماع و … را بر اساس شریعت عمل کنیم.وی گفت: برای مشخص شدن دوست و دشمن باید مبنا و ملاک و شاخص شریعت باشد. اگر کسی ادعای اصولگرایی دارد باید دید تا چه اندازه بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل می کند.قائم مقام حزب پایداری ادامه داد: اصولگرایی در مقابل اسلام آمریکایی تعریف می شود و شاخص ها و محورهای اسلام آمریکایی را امام(ره) و رهبری تبیین کرده اند.محصولی تأکید کرد: اصولگرایی صرفاً ادعا نیست بلکه در عمل باید اصولگرایی را ثابت کرد و فقط با شعار نمی توان کسی را اصولگرا دانست.وی تصریح کرد: اصولگرایان باید سعی کنند اصول و ارزش های اسلام را پیاده کنند و نظر اسلام نیز همین است. برای پیاده سازی اصول اسلام باید مجاهدت کرد و از مال و جان خود گذشت.قائم مقام حزب پایداری ادامه داد: اصولگرایان باید میان خود رحمت و مروت داشته باشند. نباید بگذاریم نظرات امام(ره) و رهبری تحریف شود، برخی به دنبال این هستند که راحت طلبی را به جای مجاهدت و استکبارستیزی جایگزین کنند.محصولی بیان داشت: باید ببینیم شریعت اسلام چه می گوید و آن را پیاده کنیم. ممکن است عده ای ما را افراطی بخوانند اما مهم نیست.
فدایی: راهبرد ما ائتلاف اصولگرایان از جلیلی تا لاریجانی است
دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: راهبرد و راهکار ما ائتلاف حداکثری اصولگرایان از جلیلی تا لاریجانی است.به گزارش خبرگزاری مهر حسین فدایی که در اجلاس دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی سخن می گفت، با اشاره به سابقه حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: موتلفه اسلامی مجموعه اصیل اسلامی بوده که خار چشم دشمنان انقلاب است؛ سرمایه موتلفه اسلامی با پشتوانه عظیم شهدای این حزب و ارتباط با روحانیت و مرجعیت و امام(ره) بسیار ستودنی است.وی در ادامه با بیان این سوال که چرا با وجود اینکه موتلفه و پایداری و ایثارگران در اصول یکی هستند، اما مشکلاتی در راه وحدت به وجود می آید، تصریح کرد: متاسفانه برخی متدینین و نیروهای انقلاب، تحلیل مشترکی از شرایط ندارند و تحلیل ها یکی نیست. برخی یک مساله را تهدید و برخی مسائل دیگری را تهدید می دانند.فدایی گفت: چون تحلیل مشترکی نیست، نقشه راه مشترکی به وجود نیامده است و این در صورتی است که همه ما خود را سرباز رهبری می دانیم و باید تلاش کنیم به عنوان بسط ید رهبری عمل کنیم.دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی تأکید کرد: مهمترین شاخص و میزانی که می تواند میان اصولگرایان هماهنگی به وجود آورد، تبعیت از ولایت است.وی ادامه داد: نظام سلطه به این جمع بندی رسیده تا از انتخابات آینده برای هدف خود که ایجاد تغییر است استفاده کند، لذا نیاز به مراقبت جدی وجود دارد. دشمنان می خواهند بیشترین بهره را از انتخابات ببرند و از ظرفیت فتنه نیز استفاده کنند.

رئیس جمهور:سیاست های اقتصاد مقاومتی به طور جدی پیگیری شود - چامسکی: آمریکا و اسرائیل بزرگ ترین ناقض ان پی تی هستند - حجت الاسلام تقوی:سیاست ما نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه از دستگاه های اجرایی است - جعفر قادری :دولت 10 میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی را پس بدهد دیگر عناوین خبری صفحه نخست روزنامه رسالت به شمار می روند.
شبس **1708**1565



04/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن