تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798662310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزنامه ایران در یک نگاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزنامه ایران در یک نگاه تهران- ایرنا- روزنامه ایران تیتر نخست شماره سه شنبه خود را به تصویب رأی قاطع شورای امنیت سازمان ملل متحد در خصوص پایان تحریم ایران اختصاص داده است.


به گزارش ایرنا، این روزنامه در مطلب خود در این باره آورده که شورای امنیت سازمان ملل با تصویب قطعنامه 2231 به توافق هسته ای ایران و 1+5 و لغو تحریمهای جهانی علیه تهران، مهر تأیید زد.
این روزنامه همچنین به سخنان معاون صدر اعظم آلمان در دیدار با دکتر حسن روحانی رییس جمهوری کشورمان مبنی بر اینکه خواهان بازگشت به ایران هستند اشاره کرده است.
اشاره به صحبت های عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه تغییر متن توافق ممکن نیست و انتشار متن قطعنامه شورای امنیت درباره لغو تحریم ها، از دیگر بخش های این روزنامه است.
در این روزنامه همچنین سه یادداشت به چشم می خورد؛ یوسف مولایی استاد حقوق بین الملل در یادداشتی با عنوان «قطعنامه تاریخی» آورده است: قطعنامه2231 در حالی به اتفاق آرا به تأیید اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد رسید که این نهاد برای نخستین بار در تاریخ خود موافقتنامه میان چند کشور را در چارچوب یک قطعنامه الزام آور مورد حمایت قرار داد.
حسین واله سفیر سابق ایران در الجزایر نیز در یادداشتی در این روزنامه با عنوان «انگیزه مخالفان توافق» اشاره کرده که مخالفان خارجی توافق اتمی انگیزه های متفاوتی برای این مخالفت دارند. تفاوت انگیزه ها به تفاوت رفتار منجر می شود لذا باید در واکنش خود این تفاوت را لحاظ کرد.
در یادداشت حسین صادقی سفیر ایران در عربستان نیز با عنوان «توافق هسته ای، بسترساز همکاری های نوین منطقه ای» یادآوری شده که مقاومت و شکست ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در مقابل زیان های گسترده قدرت های غربی بعد از جنگ هشت ساله تحمیلی، قدرت های غربی را بر آن داشته است تا در چارچوب راهبرد براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران به طور همزمان و به موازات هم، ادعای دروغین تلاش ایران برای دستیابی به سلاح هسته ای را بر اساس رویکرد مبتنی بر ایران هراسی در منطقه دنبال نمایند تا بتوانند با افزایش شکاف های منطقه ای منافع کلان خود را دنبال کنند.
اشاره به حادثه سیل اخیر در استان های البرز و مازندران و کشته شدن 19 نفر و مفقود شدن 20 نفر دیگر از هموطنانمان از دیگر مطالب این روزنامه است.
این روزنامه همچنین نگاهی نیز به سقوط قیمت سکه داشته است. مصاحبه با معصومه عطایی از قربانیان حادثه اسیدپاشی، اشاره به حمله انتحاری به جوانان حامی کوبانی در ترکیه و اعلام نتایج کنکور 94 از دیگر مطالب این روزنامه است.
شبک**1983**1504



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن