تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804801284




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مختل شدن تردد میان فرانسه و انگلیس بدنبال ورود پناهجویان به یوروتونل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مختل شدن تردد میان فرانسه و انگلیس بدنبال ورود پناهجویان به "یوروتونل" لندن – ایرنا – اعتصاب مکرر کارکنان شرکت تابعه "یوروتونل" (مانش) همزمان با ورود برخی از پناهجویان به این تونل زیرآبی، بار دیگر سبب بروز هرج و مرج در بندر کاله و مختل شدن تردد میان فرانسه و انگلیس شده است.


به گزارش ایرنا، شرکت یورو تونل روز شنبه در بیانیه ای نسبت به بروز تاخیرهای طولانی بعد از آنچه آن را "فعالیت پناه جویان " خوانده ، هشدار داده است.
بر اساس گزارش منابع انگلیسی، این شرکت گفته نیمه شب گذشته به دنبال بروز حادثه ای که مرتبط با ورود پناه جویان به یورو تونل بوده ، طرف فرانسوی بار دیگر به طور موقت، اقدام به متوقف کردن تردد در این تونل که بندر کاله را به بندر دوور در انگلیس متصل می کند، کرده است.
این گزارش حاکی است که صدها تن از پناه جویان به منظور رساندن خودشان به انگلیس موفق شده بودند به صورت پنهانی وارد یورو تونل شوند.
به گفته منابع انگلیسی، ماموران پلیس فرانسه اگرچه توانستند پناه جویان را از تونل خارج کنند اما این مساله سبب بروز تاخیر جدی از روز گذشته تا تاکنون در مسیر یورو تونل شده است.
به گزارش این منابع جنازه یک زن پناه جو روز پنجشنبه گذشته در داخل یورو تونل کشف شد.
پناه جویان در بندر کاله در شمال فرانسه، سعی می کنند با پنهان شدن در کامیون های متوقف شده در جاده ای که به تونل مانش راه دارد، و جدیدا با ورود به تونل، خود را به شکلی به انگلیس برسانند.
مختل شدن تردد در یورو تونل در حال صورت می پذیرد که پیش از این برای جلوگیری از ورود پناه جویان به خاک انگلیس ، تدابیر امنیتی و مهاجرتی و بازرسی از کامیون ها و خودروهای عبوری هم در بندر کاله و هم در بندر دوور انگلیس تشدید شده است.
به گفته یک سخنگوی انجمن حمل و نقل دریایی انگلیس، هزینه تاخیر در تردد کامیون ها از یورو تونل روزانه بیش از 750 هزار پوند هست.
این سخنگو عنوان کرده است که در سه ماه گذشته میزان تاخیر کامیون ها برای عبور از این تونل به دلیل اعتصاب کارکنان شرکت تابعه یورو تونل، نزدیک به 20 روز بوده است.
انتظار می رود که با توجه به شروع تعطیلات تابستانی در انگلیس تنها در روز شنبه بیش از ده هزار خودرو در صف عبور از یورو تونل باشند.
اعتصاب شرکت «مای فری لینک» در هفته گذشت مجددا سبب شده بود که صف طولانی از خودروها در دو طرف تونل ( هم در خاک انگلیس و هم فرانسه ) کشیده شود.
ده ها تن از پناه جویان در بندر کاله در شمال فرانسه، در جریان این اعتصاب ها و فرصت ایجادشده تلاش کرده بودند با پنهان شدن در کامیون های متوقف شده در جاده ای که به تونل مانش راه دارد، خود را به انگلیس برسانند که این مساله با واکنش تند مقامات انگلیسی مواجه شد
بر اساس گزارش های منتشرشده، بیش از 3 هزار پناه جو در حال حاضر در اطراف شهر کاله بسر می برند و تلاش دارند به نحوی خودشان را به انگلیس برسانند.
دولت انگلیس درصدد است با ایجاد حصارهای جدید امنیتی در اطراف جاده ها و مبادی ورودی به تونل زیردریایی مانش در بندر کاله فرانسه، مانع از تلاش پناه جویان برای سوارشدن بر کامیون های عبوری به منظور رسیدن به انگلستان، شود.
اروپام**4**1552






03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن