تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819202939




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بینات روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از صدا و سیما؛ بینات روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود تهران-ایرنا- بینات با محوریت آشنایی مخاطبان با علوم قرآنی از امشب به صورت زنده روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود.


به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا، برنامه بینات با محوریت علوم قرآنی به موضوعاتی همچون وحی و تجربه دینی، اعجاز قرآن، تحریف ناپذیری قرآن و مصونیت آن، نزول قرآن و غیره با حضور اساتید دانشگاه و حوزه محمود کریمی، حجت الاسلام کاووس روحی و کریم دولتی می پردازد.
نیایش با خداوند متعال و مسابقه پیامکی همراه با جوایز از دیگر آیتم های برنامه است.
برنامه بینات کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن سیما است که روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 22:15 الی 23 به صورت زنده میهمان مخاطبین شبکه قرآن سیما است.

** رادیو فرهنگ اشعار ریچارد براتیگان را بررسی می کند
برنامه چکامک روز یکشنبه 4 مرداد، اشعار ریچارد براتیگان شاعر آمریکایی را بررسی می کند.
چکامک برنامه ای ویژه شعر است که در طول هفته از شنبه تا چهارشنبه هر روز ساعت 13:45 روی آنتن رادیو فرهنگ می رود و هر روز اختصاص به موضوعی خاص در حوزه شعر فارسی دارد.
برنامه چکامک یکشنبه ها با موضوع شعر جهان پخش می شود.
علیرضا بهنام (شاعر) با حضور در برنامه چکامک این هفته آثار و اشعار ریچارد براتیگان
نویسنده و شاعر معاصر آمریکایی را تحلیل و بررسی می کند. از او ۹ رمان، یک مجموعه داستان و چندین دفتر شعر منتشر شده؛ رمان صید قزل آلا در آمریکا اولین و شناخته شده ترین اثر او است.
این برنامه به تهیه کنندگی محسن حکیم معانی و با اجرای سکینه ارجمندی کاری از گروه ادب و هنر رادیو فرهنگ است که از این شبکه روی موج اف ام 106ردیف و ای ام ردیف 558 پخش می شود.

** ظرفیت های ایران برای پرورش ماهیان خاویاری
رادیو اقتصاد در برنامه به رنگ دریا روز یکشنبه 4 مرداد ماه، ظرفیت های ایران برای پرورش ماهیان خاویاری را بررسی می کند.
حسین عبدالحی معاون آبزی پروری سازمان شیلات و طاهری رئیس اداره شیلات قم در این برنامه گفت و گویی در خصوص پرورش ماهیان خاویاری خواهند داشت.
از دیگر موضوعات می توان به تسهیلات ارائه شده به کارآفرینان این حوزه و ویژگی های استان قم برای پرورش این ماهیان اشاره کرد.
در بخشی از برنامه، گزارشی از استان قم در گفت و گو با پرورش دهنده ماهی خاویار در کویر قم نیز به سمع شنوندگان خواهد رسید.
برنامه به رنگ دریا با هدف معرفی توانمندی های بالقوه استانها در حوزه شیلات، کاری از گروه کشاورزی، به تهیه کنندگی لیلا امید یگانه روزهای فرد ساعت 12 به مدت 30 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

** بررسی سود و بهره بانکی در رادیو اقتصاد
رادیو اقتصاد در برنامه بانکداری روز یکشنبه 4 مرداد ماه، به بررسی موضوع سود و بهره بانکی خواهد پرداخت.
ایمان اسلامیان کارشناس ارشد بانکی، عادل پیغامی استاد دانشگاه امام صادق (ع) به همراه غلامحسین طاهری کارشناس مجری در برنامه فردا مقوله سود و بهره بانکی را مورد بررسی قرار خواهند داد.
در بخش پژوهشی برنامه مقاله ای در خصوص ربا نوشته حجت الاسلام سیدعباس موسویان کارشناس اقتصادی بررسی می شود.
این برنامه کاری از گروه صنعت و بازرگانی، به تهیه کنندگی اعظم السادات جعفرآبادی یکشنبه ساعت 21 به مدت 55 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

** احیاء پلیس قضایی، بایدها و نبایدها
برنامه گفت وگوی اجتماعی شبکه رادیویی گفت و گو در برنامه امروز خود به سراغ موضوع احیاء پلیس قضایی، بایدها و نبایدها رفته است و قصد دارد تا به آن بپردازد.
در این گفت و گو به مسائلی همچون: تعریف پلیس قضایی- بررسی تاریخچه و ضرورت احیاء پلیس قضایی- دلایل عدم احیاء پلیس قضایی بعد از گذشت بیش از سه دهه- چالشهای پیش روی احیاء پلیس قضایی- نقش پلیس قضایی در کاهش اطاله دادرسی و مشکلات دیگر دستگاه قضا- راهکارها و بایدها و نبایدهای احیاء پلیس قضایی، پرداخته خواهد شد.
این برنامه با حضور رئیس یا نایب رئیس کمیسیون قضایی عزیز سامخانیانی، قاضی قوه قضائیه یدالله علیزاده، معاون سابق حقوقی دادستانی کل کشو علی اصغر مهابادی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم انتظامی و حسنعلی موذن زادگان عضو هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه علامه طباطبایی تقدیم شنوندگان رادیو گفت و گو می شود.
این برنامه یکشنبه در ساعت 13:30 روی موج اف ام ردیف 5/103 پخش می شود.

** داستان زندگی یک کارآفرین نمایش رادیویی شد
نمایش رادیویی برنده خوش شانس با موضوع کارآفرینی روی آنتن رادیو نمایش می رود.
این نمایش رادیویی را داریوش روحی نوشته و در خلاصه داستان آن آمده است: محمد بعد از برنده شدن جایزه ی بانک، مغازه ی میوه فروشی خود را تحویل برادرش داده و مغازه ای اجاره و برای چندین نفر از معلولین کارآفرینی کرده که در این بین ماجراهایی رخ می دهد.
برنده خوش شانس به کارگردانی محمد پورحسن و با بازیگری سیما خوش چشم، مهدی طهماسبی، شیوا رفیعیان، اصغر دریایی و تعداد دیگری از هنرمندان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.
این نمایش به تهیه کنندگی مهتاب امینی، چهارم مرداد ماه ساعت 8:30 از رادیو نمایش پخش می شود.

** انتخاب رشته داوطلبان کنکور با فرصت برابر
برنامه فرصت برابر شبکه آموزش سیما این هفته به داوطلبان آزمون سراسری در انتخاب رشته مشاوره می دهد.
محمد رضا سپهرین تهیه کننده فرصت برابر گفت: این هفته با توجه به آغاز انتخاب رشته داوطلبان آزمون سراسری این برنامه با حضور کارشناسانی همچون ایمان سرور پور، امیرحسین جعفرقلی، امید شهبازی و سید امیر دیباز به داوطلبان مشاوره داده و راهنمایی های لازم را در اختیار داوطلبان قرار خواهد داد.
وی افزود: در این برنامه همچنین مهمانانی از سازمان سنجش و آموزش کشور خواهیم داشت تا اطلاعات مفید و قابل استفاده ای را به داوطلبان گوشزد کنند.
سپهرین خاطرنشان کرد: هدف از این برنامه این است که جلوی فریب موسسات و آموزشگاه های غیرمجاز با وعده های تضمینی دروغین گرفته شود و داوطلبان با این برنامه بتوانند با شرایط خوب، بهترین انتخاب رشته را داشته باشند.
وی در پایان از سری جدید برنامه فرصت برابر از شهریور ماه خبر داد.
برنامه فرصت برابر به تهیه کنندگی محمد رضا سپهرین هر روز ساعت 18 از شبکه آموزش سیما روی آنتن می رود.
فراهنگ**9187**1027



03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن