تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دانشمندی که از علمش سود برند ، از هفتاد هزار عابد بهتر است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814756227




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهید میرحسینی همگان را به صبر و تحمل در مقابل سختی ها سفارش می کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شهید میرحسینی همگان را به صبر و تحمل در مقابل سختی ها سفارش می کرد خمین – ایرنا – مادر شهید سید علی میر حسینی گفت: فرزند شهیدم همگان به ویژه اعضای خانواده را به صبر و تحمل در برابر مشکلات عوت می کرد و معتقد بود که همه مورد امتحان خدا هستند.


رقیه عبدالهی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پسرم می گفت که باید طوری رفتار کنیم تا مورد رحمت خداوند قرار بگیریم.
ی اظهارکرد: این صحبت های وسفارشهای پسرم در ذهنم نقش بسته چنانچه در برابر مشکلات زندگی حتی از دست دادن او فقط توکل بر خداوند و صبوری کردم.
مادر شهید افزود: پسرم بعد از پیروزی انقلاب و شروع جنگ تحمیلی چندین بار برای ثبت نام و اعزام به جبهه تلاش کرد اما به دلیل سن کمش با او موافقت نمی شد.
وی ادامه داد: او در حالیکه فقط 15 سال داشت با خواهش و التماس توانست مسوولان را راضی کند تا او را برای آموزش نظامی در خمین و بعد به تهران اعزام کند و در سال 63 به جبهه کردستان اعزام شود.
این مادر شهید گفت: سید علی در مواقعی که از جبهه به مرخصی باز می گشت حال و هوای خاصی داشت، نماز شب و زیارت عاشورا و دعای کمیل می خواند و آرام آرام در دل شب می گریست و خدا را صدا می زد.
وی اظهار کرد: بعضی شبها که بیدار می شدم سید علی معذرت خواهی می کرد که مزاحم خواب من شده است بعد می گفت مادر اگردوست داری با من دعا زمزمه کن و من هم در کنار پسرم دعا می خواندم .
پدراین شهید بزرگوار نیز گفت: فرزند شهیدم با وجود کمی سن درک عمیقی از دین مبین اسلام داشت و بسیار فهمیده بود گاهی اوقات حرفهایی می زد که من و مادرش حیران می شدیم.
سید مهدی میر حسینی افزود: او هر وقت به مرخصی می آمد حتی هنگام عید نوروز برای بازگشت بی تابی می کرد و معتقد بود که نباید جبهه را به هر بهانه ای خالی گذاشت.
وی اظهار کرد: سید علی چندین بار در جبهه مجروح شد اما قبل از درمان و بهبودی کامل دوباره عزم رفتن به جبهه می کرد، گویا جسمش در کنار ما و روحش در جبهه کنار همرزمانش بود.
وی اظهارکرد: زمانی که رضایت دادم پسرم به جبهه برود خودم را برای هر اتفاقی آماده کرده بودم ومی دانستم ممکن است شهید، اسیر یا مجروح شود.
برادر این شهید بزرگوار نیز گفت: هیچگاه ندیدم پدر و مادرم از این که برادرم به شهادت رسیده ناراضی باشند و بی تابی کنند.
سید حسین میر حسینی افزود: برادرم در سن کم به شهادت رسید و من پنج سال از او کوچکتر بودم اما خوش رفتاری، تواضع و احترام به دیگران را از او به خوبی یاد دارم.
وی بیان کرد: شهدا بر گردن همه ما حق دارند و وظیفه همه ما است که ادامه دهنده راه آنان باشیم و در راستای پاسداشت خونشان در انتقال ارزش های اسلامی به نسل های بعدی تلاش کنیم.
وی گفت: شهدا با اهدای خون پاک خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و در زمان حاضر وظیفه ما زنده نگه داشتن یاد آنان است چراکه این کمترین کاری است که از دست ما بر می آید.
این شهید درقسمتی از وصیت نامه خود نوشته است:می خواهم همه را به یک تجارتی راهنمایی کنم که آن تجارت شما را از عذاب دردناک نجات می دهد و آن ایمان به خداوند و جهاد کردن در راه او است.
این شهید بزرگواردر بخش دیگزی وصیت نامه خود نوشته است: ای پدر و ای مادرعزیزم و همه دوستان سلام گرم مرا پذیرا شوید و مرا حلال کنید شما را به یاری رهبر و اطاعت از قرآن سفارش می کنم، از رحمت شهادت من افتخار کنید مبادا در شهادت من گریه کنید که دشمن شاد شود، من امانتی بودم در دست شما که صاحب آن، باز پس گرفت .
شهید سید علی میر حسینی در سال 1347در تهران متولد شد و بعد از هفت سالگی به همراه پدر و مادرش به شهرستان خمین مهاجرت کرد و در عملیات کربلای چهار در شلمچه در سال 1365به شهادت رسید.
شهرستان خمین یک هزار شهید، دو هزار و500 جانباز و90 آزاده تقدیم نظام اسلامی است.ک/4
7277/6199/6012






03/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن