تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803521619




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله علم‌الهدی: طرح تخریب قبور ائمه جریان براندازی اسلام است/ نمایندگان مجلس به دقت برجام را بررسی کنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آیت‌الله علم‌الهدی:
طرح تخریب قبور ائمه جریان براندازی اسلام است/ نمایندگان مجلس به دقت برجام را بررسی کنند
امام جمعه مشهد گفت: تیم مذاکره‌کننده با اخلاص در مذاکرات حاضر شدند و هم‌اکنون نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید برجام را با دقت بررسی کنند.

خبرگزاری فارس: طرح تخریب قبور ائمه جریان براندازی اسلام است/ نمایندگان مجلس به دقت برجام را بررسی کنند



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: بحث جدید ما معرفی یک الگوی قرآنی در انسان زیستی در قالب سبک زندگی اسلامی است و خداوند در چهار شخصیت آن را تبیین می‌کند که خانواده امیر مومنان حضرت علی (ع) هستند.
عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: خداوند متعال در سوره مبارک انسان الگوی انسان‌زیستی را در قالب دین معرفی می‌کند که یک مصداق آن انسان زیستی و دوم تخلف از این الگو و آثارش در زندگی مادی و اخروی انسان است لذا در این جا نکته‌ای قابل تامل است که آفریننده انسان خداوند است و باید گفت ذات مقدس خدا در خلقت انسان هدفی را در نظر گرفته است و باید در راستای زندگی انسان این هدف محقق شود.

وی ادامه داد: با این دید خداوند بعد از خلقت انسان روش زندگی را در یک آیین‌نامه‌ای مشخص تدوین کرده است که دین نام دارد لذا اگر انسان از طریق دین پیشروی کند به زندگانی کامل می‌رسد.

امام جمعه مشهد با اشاره به تخریب قبرستان بقیع در 90 سال پیش ادامه داد: قبر چهار امام معصوم به صورت خرابه و ویرانه در برابر آفتاب قرار دارد و در حقیقت این روز را باید صورت عزا تبیین کنیم و این مسئله خاص نیست و مربوط به همه جهان اسلام است. وی اظهار داشت: طرح تخریب قبور ائمه به وسیله جریان وهابیت در حقیقت یک حرکت براندازنده نسبت به اسلام از نقطه اسلامی انقلابی بود زیرا آنان بر این عقیده بودند که اگر شئون اسلام باقی بماند دیگر براندازی اسلام امکان‌پذیر نیست لذا افرادی که بقیع را تخریب کردند هدفشان براندازی اسلام بود. وی عنوان کرد: آنها 90 سال پیش فکر کردند با تخریب قبور ائمه عاطفه شیعه و اسلام انقلابی براندازی می‌شود لذا حساب می‌کردند اسلام به جایگاه امروزی خود نرسد و شیعه و ایران اسلامی به عنوان خاکریز اول مقابله با خدا ستیزی و دین‌ستیزی تشکیل نمی‌شود.

آیت‌الله علم‌الهدی تصریح کرد: تنها تخریب قبور ائمه بقیع صورت نگرفته است و همانطور که می‌دانید برخی دیگر از قبور امامان و اهل بیت‌ پیامبر نیز تخریب شده است. آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به اینکه خط تخریب قبور بقیع ادامه دارد، گفت: نمونه آن داعش و گروه‌های تکفیری هستند که در هر گوشه‌ای از امت اسلامی دست به مسلمان‌کشی می‌زنند و از فرصت استکبار جهانی استفاده می‌کنند. وی در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای نیز گفت: این مذاکرات دو سال طول کشید تا برجام تهیه شد که برنامه جامع  اقدام مشترک بین ایران و 1+5 است و اسرائیل و آمریکا و عامل مزدورش با شیطنت‌‌ در قطعنامه مسائلی را خلاف برجام گنجاندند که عرصه تنگاتنگی برای ایران اسلامی به وجود بیاورند. امام جمعه مشهد ادامه داد: در برجام آمده است که 98 درصد اورانیوم به خارج از کشور برود، راکتور اراک تغییر کاربری پیدا کند، سانتریفیوژهای فردو برچیده شود و در مقابل اگر طرف مقابل به قرارداد عمل نکرد نمی‌شود بازگشتی داشت. وی با بیان اینکه اگر فناوری پلوتونیوم اراک برچیده شد، قابل برگشت نیست، افزود: تیم مذاکره‌کننده با اخلاص در مذاکرات حاضر شدند و هم‌اکنون نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید این موضوع را با دقت بررسی کنند. آیت‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: اینگونه نباشد که بعد از سال‌ها که شهید دادیم تسلیم شویم و تسلیحات موشکی ما برداشته شود یعنی آمدیم کاری کنیم تحریم‌ها برداشته شود حالا گرفتار جنگ شویم؟ عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمامی قدرت بازدارندگی ما در برابر دخالت‌های نظامی دشمنان مربوط به پایمردی مردم و بخشی نیز به تسلیحات موشکی باز می‌گردد لذا اگر تسیلحات موشکی ما جمع شود و چنین قدرتی نداشته باشیم این دشمن تا دندان مسلح تمام هستی ما را می‌گیرد و این یک واقعیتی است که عزیزان ما در مجلس باید در مقام بررسی دقیق بررسی کنند. وی افزود: مردمی که 37 سال پای این انقلاب ایستاده‌اند اینگونه نیست که تسلیم شوند و با یک قطعنامه شورای امنیت دشمنان بخواهند همه چیز ما را بگیرند و نباید هم در برابر این شگرد شیطانی شیطان بزرگ تسلیم شویم و به هرگونه‌ای که این مسئله تمام شود بهتر از تسلیم شدن در برابر دشمن است. انتهای پیام/3138

94/05/02 - 14:08





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن