تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر جوانى كه در سن كم ازدواج كند ، شيطان فرياد بر مى آورد كه : واى برمن ، واى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804261827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آیت‌الله علم‌الهدی: هیچ جریان و مذاکره‌ای اصل استکبارستیزی را از ما جدا نمی‌کند/ داغ فلسطین و قدس را بر دل استکبار خواهیم گذاشت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: آیت‌الله علم‌الهدی:
هیچ جریان و مذاکره‌ای اصل استکبارستیزی را از ما جدا نمی‌کند/ داغ فلسطین و قدس را بر دل استکبار خواهیم گذاشت
امام جمعه مشهد گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داد مردم ما از هر قشری در عصر استکبارستیزی مقاوم ایستاده‌اند و هیچ جریان و مذاکره‌ای اصل استکبارستیزی را از ما جدا نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: هیچ جریان و مذاکره‌ای اصل استکبارستیزی را از ما جدا نمی‌کند/ داغ فلسطین و قدس را بر دل استکبار خواهیم گذاشت



به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه مشهد که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه طاعات الله است، تا شب گذشته شب‌های قدر را در دلدادگی ذات حق به سر بردید و امروز نخستین روز بعد از لیالی قدر تشکیل پرونده برای ماست.

خطیب جمعه مشهد افزود: ماه مبارک رمضان را بهار عبادت می‌گویند و مهم این است که این بهار عبادات در تصمیم‌گیری خدا و تمرین اطاعت حق است لذا خدا می‌خواهد گرسنه و تشنه باشید و از لذت‌ها دست بکشید با این دید مطیع خدا بودید و باید در زندگی نهادینه شود.

آیت‌الله علم‌الهدی بیان کرد: ذات مقدس خداوند به حجم اعمال ما نظر نمی‌کند و بر روح اطاعت و فرمانبرداری نظر دارد لذا وابستگی ما به اهل بیت پیامبر(ص) آن هم تابع جریان اطاعات ما از پروردگار است و بدانید خداوند از ما عبادت زیاد و سرمایه‌گذاری نمی‌خواهد بلکه بندگی ما را می‌خواهد.

وی عنوان کرد: قبل از هر چیز از عواطف و احساسات پرشور شما مردم در حرکت عظیم عبادی و الهی امروزتان در این راهپیمایی با عظمت تشکر می‌کنم با این دید روز قدس روز فریاد بر سر استکبار جهانی است.
وی خاطر نشان کرد: دو نقطه استراتژی در دنیای اسلام یکی فلسطین و دیگری سرزمین ایران بود لذا استکبار برنامه‌ریزی کرد که فلسطین را تسخیر و ایران را نیز از بدنه اسلام جدا کند با این دید هنگامی که جریان کشتار رضاخان را در این مسجد گوهرشاد بررسی می‌کنید مقارن با زمانی است که صهیونیست‌ها زمین‌های فلسطینیان را خریدند و اسرائیل را تاسیس کردند.
خطیب جمعه مشهد تاکید کرد: روز یکشنبه مقارن با سالروز این کشتار در مهدیه مشهد همزمان با نماز ظهر و عصر تجمع عفاف و حجاب برگزار می‌شود با این دید بریتانیا دولت اسرائیل را شکل داد اما در همین شبستان مسجد گوهرشاد مردم را به خاک و خون کشیدند و نخستین حرکت را در براندازی اسلام در ایران مشاهده کردیم.
امام جمعه مشهد ادامه داد: در واقع ما هم یک فلسطینی بودیم که مانند سرزمین فلسطین در جریان حکومت ناپاک پهلوی پشت سر گذاشتیم و استکبار واهمه داشت که اگر ایران باقی بماند استکبار را خاک‌نشین و خاکستر می‌کند.
وی تصریح کرد: دنیای استکبار، فلسطین را اسیر کرد و دولت ناپاک اسرائیل را به عنوان تنها دولت دارای سلاح اتمی در منطقه تشکیل دادند اما قدرت پیدا نکردند و لذا به دنبال این هستند که ایران را از اسلام جدا کنند چون کشور ما سرزمین اهل بیت است اما بدانند این کشور اسلامی امروز هم استکبار را خاک نشین خواهد کرد و داغ فلسطین و قدس را بر دل استکبار خواهیم گذاشت.
آیت‌الله علم‌الهدی یادآور شد: این راهپیمایی روز قدس یک نمایش جهانی است و بیانگر این است استکبار ستیزی برای ما یک اصل است و لذا آمریکا دشمن ماست و تا روز زوالش از دشمنی با آن دست بر نمی‌داریم. وی افزود: این راهپیمایی نشان داد مردم ما از هر قشری در عصر استکبار ستیزی مقاوم ایستاده است و هیچ جریان و مذاکره‌ای اصل استکبار ستیزی را از ما جدا نمی‌کند چون ما این قدرت را در دنیا داریم ولی در عین حال اقتدار ما ثبت شده است و استکبارستیزی ما هم روز افزون است و لحظه به لحظه بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به ساعات حساس روزهای مذاکرات تیم ایران و 1+5، تاکید کرد: این مذاکرات هم به هیچ وجهه اقتدار ما را لطمه نمی‌زند لذا یا به توافق خوب می‌رسیم که پیروزی ماست و هدایت‌های حکیمانه رهبری سبب این امر می‌شود، با این نگاه جریان‌‌های فتنه‌گر نمی‌توانند سو استفاده کنند و خیال کنند دستشان در دست آمریکا قرار می‌گیرد و اربابشان را وارد این مملکت کنند. امام جمعه مشهد افزود: لذا اگر هم به توافق نرسیم در پایمردی عزیزان مذاکره‌کننده ما همه دنیا فهمیده است زیاده‌خواهی‌های آمریکا و بدعهدی سبب این امر شده است.
 
وی با اشاره به سنگ اندازی‌های غرب در تحولات جهان تصریح کرد: یک قلدر قداره‌کش در دنیا خیال می‌کند همه چیز را با قداره‌کشی می‌تواند پیش ببرد. امام جمعه مشهد با بیان اینکه رهبری و همچنین  نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظارت و اشراف بر مذاکرات دارند، گفت: دل این مردم به مقام معظم رهبری گره خورده است لذا چشمان مردم به رهبر است و آن چیزی که رهبر بپذیرد را مردم می‌پذیرند. انتهای پیام/3138/ر

94/04/19 - 14:06





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن