تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819043337




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایران تولید نفت خود را افزایش خواهد داد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اسپوتنیک: ایران تولید نفت خود را افزایش خواهد داد خبرگزاری پانا: خبرگزاری اسپتونیک گزارش داد: معاون وزیر نفت ایران در حاشیه کنفرانس تجاری و سرمایه‌گذاری ایران و اتحادیه اروپا گفت ایران تولید نفت خود را افزایش خواهد داد.
۱۳۹۴ جمعه ۲ مرداد ساعت 01:56

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین زمانی‌نیا در گفتگو با خبرنگاران گفت: «نفت ایران بعد از برداشته‌شدن تحریم‌ها در عرض چند ماه وارد بازار خواهد شد و یک سال بعد از آن به میزان یک میلیون بشکه در روز افزایش خواهد یافت.»   وی افزود: «انتظار داریم اعضای اوپک با این میزان تولید کنار بیایند.»   میزان عرضه نفت ایران مطابق آمار شرکت ملی نفت ایران می‌تواند تا چهار میلیون بشکه در روز افزایش یابد.   این میزان هم‌اکنون سه میلیون بشکه در روز است.   ایران به عنوان عضو اوپک موظف است به ظرفیت کلی تولید 30 میلیون بشکه در روز پایبند بماند.   اعضای اوپک از ماه مه 2014 به این ظرفیت پایبند نمانده و موجب کاهش قیمت نفت در بازارهای جهانی شده‌اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن