تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر زبان مؤمن نورى (الهى) است و درخشان و برزبان منافق شيطانى است كه سخن مى‏گويد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804226936




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وهابيت در طالبان و داعش ظهور يافته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۱۱ب.ظ)
عضو جامعه مدرسين ؛ وهابيت در طالبان و داعش ظهور يافته است موج -قم- رئيس مرکز فقهي ائمه اطهار(ع) با تاکيد بر اين که بارزترين نشانه هاي نفاق و دروغ در افکار و اعمال وهابيون وجود دارد، از همه اهل قلم و صاحبان منبر و رسانه خواست تا در راستاي تبيين و روشنگري نسبت به افکار و انديشه هاي شوم وهابيت اهتمام داشته باشند.
به گزارش خبرگزاري موج ازقم آيت الله محمد جواد فاضل لنکراني در گفتگو با خبرنگار ان، با اشاره به اين که هشتم شوال يادآور يکي از تلخ ترين روزهاي تاريخ اسلام است، ابراز داشت: فاجعه تخريب قبور ائمه مظلوم بقيع عليهم السلام به دست وهابيت ، حقيقتاً مصيبت بزرگي است که سالروز وقوع آن را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبري و مراجع عظام و شيعيان جهان تسليت عرض مي کنيم.
وي افزود: نبايد چنين روزهايي از حافظه ها محو شود و همه مسلمين جهان اعم از شيعه و سني مي بايست پي به عمق اين فاجعه و توطئه ببرند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم همچنين با بيان اين که به لطف الهي در اثر مرور زمان حقيقت وهابيت بر همگان آشکارتر شده است ، گفت از همان روزهاي واقعه شوم تخريب بقيع نيز از سران وهابيت اين زمزمه ها به گوش مي رسد که ما اگر بتوانيم قبر مطهر نبي اکرم(ص) و حرم آن حضرت را نيز تخريب مي کنيم و امروز اين حقيقت آشکار شده که به وجود آمدن وهابيت توسط استعمار انگليس و سرويس هاي امنيتي غرب ، نه فقط براي مقابله با شيعه بلکه براي منهدم کردن اساس اسلام و از بين بردن همه مسلمين بوده است.
وهابيت امروز در طالبان و داعش ظهور و بروز يافته است
آيت الله فاضل اظهار داشت: با بررسي تطور تاريخي وهابيت مشاهده مي کنيم که اين فرقه باطل در طالبان ظهور و بروز يافت و امروز تجلي اش را در جنايات وحشيانه گروه داعش در منطقه مي بينيم و امروز کسي شک ندارد که گروه داعش ، گروهي است ضد اسلام که در مسير اهداف شوم آمريکا و رژيم صهيونيستي کار مي کند.
وي همچنين خاطرنشان کرد: وهابيت تکفيري و گروه داعش در آغاز با شعار توحيد به ميدان آمدند اما در مسير مبارزه با اساس اسلام ، ما شديدترين مرحله نفاق را در اين ها ملاحظه مي کنيم به اين معني که از يکسو دم از توحيد و مبارزه با شرک مي زنند اما در عمل همه اين ها غلام حلقه به گوش کفار و مشرکين هستند.
وهابيت سرسپرده کفار و مشرکين است
وي افزود: واقعاً جاي سوال است که چطور يک انسان مسلمان، مدعي توحيد است اما از سوي ديگر خودش را سرسپرده کفار و مخالفين اسلام قرار مي دهد؛ حال آن که دستور اکيد خداي متعال در قرآن به همه مسلمين اين است که نبايد کفار را به عنوان ولي و مسلط بر خود قرار دهيد و ما به خوبي مي دانيم که وهابيت اعم از مفتي ها و پيروان آن ها و عواملشان ، همگي بي واسطه يا با واسطه ، سرسپردگان کفار هستند و ما شواهد فراواني در اين باره در دست داريم.
استاد حوزه علميه قم بيان داشت: به عنوان مثال ما در قضيه حزب الله لبنان ديديم که فتواهايي که از برخي مفتي هاي از خدا بي خبر آل سعود سعود صادر شد در مخالفت با گروه مقاومت اسلامي چگونه بود و امروز مي بينيم که آخوندهاي وهابي چگونه حمله آل سعود به يمن را توجيه شرعي مي کنند و در اين بين کودکان، زنان و افراد بيگناه زيادي آن هم در ماه رمضان که ماه حرام است به خاک و خون کشيده مي شوند و اين در حالي است که پشت تريبون ها در مسجد الحرام و ديگر جاها اين جنايات را توجيه مي کنند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم تصريح کرد: همه اين ها نشان مي دهد که وهابيت و گروه هاي تکفيري به واقع مخالف با اسلام هستند، هر چند ممکن است عده اي از آن ها به خاطر جهالت و ناداني به اين وادي کشيده شده باشند اما به راستي چطور ممکن است که آخوند وهابي که مدعي مبارزه با شرک است امروز کاملاً در خدمت اهداف مشرکين قرار گيرد؟!
وي ادامه داد: اين ها مصايبي بر اسلام وارد کرده اند اما هر چقدر زمان مي گذرد، ارتباط وهابيت با کفر و شرک و افراد جنايتکار زمان حاضر ما روشن تر مي شود و لذا امروز همه اهل منبر و داراي تريبون و اهل قلم بايد اين روز را زنده نگاه داشته و در مسير برملاساختن جنايات و افکار وهابيت قدم بردارند و هر چه بيشتر اذهان عمومي را به اين مساله آگاه تر کنند.
توحيد خالص واسلام ناب محمدي توسط شيعه به دنيا عرضه مي شود
رئيس مرکز فقهي ائمه اطهار(ع) در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: ما بايد خداي متعال را شاکر باشيم که به برکت انقلاب اسلامي ، حقيقت اسلام و شيعه که توحيد خالص و اسلام ناب محمدي (ص) است به دنيا عرضه شده و با تمام تبليغاتي که کفار و عمال آن ها در منطقه عليه ايران و مکتب اهل بيت(ع) صورت مي دهند ، روز به روز اين مکتب گسترش بيشتري پيدا کرده و قلوب بيشتري در دنيا را مجذوب و شيفته خود مي سازد.
آيت الله فاضل افزود: بايد واقعاً به دنيا اين نکته را بگوييم که اگر توحيد خالص مي خواهيد بايد در مکتب اهل بيت(ع) و در نهج البلاغه اميرالمومنين(ع) و همچنين در عمل ائمه اطهار (ع) ببينيد ، چه آن که هيچ امام معصومي را ما در هيچ دوره تاريخي سراغ نداريم که دستش در دست ظالم باشد و او را تاييد کند.
عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم گفت: توحيد خالص به انسان مسلمان مي گويد که "لن يجعل الله للکافرين علي المومنين سبيلا" ؛ سوال ما اين است که آيا علماي وهابي که البته ما حساب آن ها را از علماي محترم اهل سنت جدا مي دانيم ، امروز دستشان در دست کفار نيست؟
وي همچنين در خاتمه سخنان خود افزود: بنابر اين معلوم مي شود که اين ها دروغ مي گويند و موحد نيستند، بلکه اساساً توحيد واقعي را قبول ندارند، چه آن که اصول و معيارهايي که قرآن کريم درباره توحيد معرفي کرده همه اش تجلي در ائمه اطهار(ع) دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن