تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805140293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دادستان شمشیر برّان عدالت است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون منابع انسانی دادگستری استان فارس: دادستان شمشیر برّان عدالت است خبرگزاری پانا: معاون منابع انسانی دادگستری استان فارس گفت: دادگستری استان فارس همواره سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و محورهایی که مورد تأکید ریاست معظم قوه قضاییه بوده است را نصب العین خود قرار داده است.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۱ مرداد ساعت 09:38

خبرگزاری پانا+

معاون منابع انسانی دادگستری استان فارس در مراسم تودیع ومعارفه دادستان عمومی وانقلاب شهرستان استهبان خاطر نشان کرد: دادگستری استان فارس ضمن حفظ استقلال کامل و تعامل با سایر مجموعه ها سیاست برخورد شدید و قاطع با مجرمین جرائم خشن و مجرمانی که اخلال در نظم عمومی ایجاد می کنند را در دستور کار خود دارد.
قاضی ارسلان اشرافی با اشاره به این که محور اصلی کار دادگستری استان فارس بر پیشگیری از وقوع جرم و رفع اطاله دادرسی است بیان داشت: بدین منظور معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با هماهنگی سایر ادارات و سازمان های اجرایی تلاش عمده ای را در جهت پیشگیری از وقوع جرم داشته به نحوی که بسیاری از جرائم خشن به نحو چشمگیری در این استان کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه دادستان شمشیر برّان عدالت است عنوان کرد: امر دادستان امری قانونی است و دادستان تکلیف دارد با چشمان تیزبین خویش حوادث ووقایع جامعه را رصد کرده در مواقع لزوم بلافاصله وارد قضیه شده و تعقیب متهم را آغاز نماید.
معاون منابع انسانی رئیس کل دادگستری استان فارس در ادامه بااشاره به این که در مرحله اجرای حکم هم نقش دادستان کاملاً هویدا است گفت: زمانی که پرونده در مرحله دادگاه مطرح شداین دادستان است که ازکیفرخواست خود دفاع کرده و تقاضای مجازات را برای متهم می کند.
قاضی اشرافی با بر شمردن مراحل دادرسی کیفری بیان داشت: مراحل کشف جرم، تعقیب متهم ،تحقیقات مقدماتی،اجرای حکم به طور مستقیم بر عهده مقامات دادسرا و در رأس آنها دادستان است و تنها مرحله صدور حکم بر عهده دادگاه است که حتی در آن مرحله هم نقش دادستان بی بدیل و بی نظیر می باشد چرا که امر دادستان امر آمر قانونی است.
وی از دادستان جدید شهرستان استهبان خواست ضمن برنامه ریزی دقیق و ترسیم نقشه راه ، در این مسیر با برنامه ریزی دقیق، ضمن آسیب شناسی جرائم در حوزه قضایی استهبان و آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این شهرستان جرائم مختلف شهرستان را بررسی و پیگیری کند.
وی در ادامه با بیان اینکه جرائم خشن دراین شهرستان در سطح پایینی است و بیشتر جرائم شهرستان استهبان از جرائم خرد هستند خواستار پیشگیری از این گونه جرائم شدوگفت: در این زمینه باید پیشگیری شود چرا که جرائم خرد زمینه ساز وقوع جرائم خشن خواهند شد.
معاون دادگستری استان خواستار بالا بردن هزینه ارتکاب جرم در جامعه شد و گفت: دادستان باید ضمن ناامن کردن محیط جامعه برای مجرمین هزینه ارتکاب جرم در جامعه را بالابرده تا شاهد کاهش آمار ارتکاب جرائم و سیر نزولی آن شویم.
اشرافی با بیان این که پیشگیری از وقوع جرم وظیفه دستگاه قضایی است اما نیازمند تعامل سایر نهادها و دستگاهها است گفت: تعامل دستگاه قضایی با مجموعه شورای تأمین و تلاش دسته جمعی موجب پیشگیری از وقوع جرم در جامعه و امنیت مطلوب تری در سطح شهرستان خواهد شد.
وی از دادستان معارفه شده شهرستان استهبان خواست ضمن نظارت دقیق به مجموعه ضابطان دادگستری ،آموزش ضابطان دادگستری در سطح این حوزه قضایی را هم جزء برنامه های دادستانی خود قرار دهد.
معاون منابع انسانی دادگستری استان فارس همچنین خواستار فعال کردن ستاد جرائم خاص ،حفظ و حراست از منابع ملی و حقوق بیت المال وحفظ محیط زیست ،حفظ حقوق شهروندی و تکریم اراباب رجوع و ارتباط تنگاتنگ دادستان با رئیس دادگستری و اداره شوراهای حل اختلاف شهرستان استهبان شد.      













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن