تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798482269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده فساد و مقاومت مجلس در قبال گروه‌های فشار


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: معرفی متخلفان پرونده فساد توسط مجلس
پرونده فساد و مقاومت مجلس در قبال گروه‌های فشار
اظهارات پور مختار رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی مبنی بر فشار برخی از افراد برای مختومه شدن پرونده فساد در فوتبال، این پرونده را وارد فاز جدیدی کرد.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پرونده فساد در فوتبال از اواخر سال 92 در کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی آغاز شد و حدود 70 مصاحبه از حوزه‌های مختلف فوتبال از جمله بازیکنان، مربیان و مسئولان فدراسیون فوتبال گرفته شد.

بعد از بررسی پرونده فساد در فوتبال، گزارشی از این پرونده در خرداد ماه سال جاری در صحن کمیسیون اصل 90 قرائت و قرار شد که این گزارش در صحن علنی مجلس خوانده شود اما تاکنون این امر صورت نگرفته است.
 
در حالی که گزارش پرونده فساد در فوتبال به علت تاخیر در ارائه‌اش به صحن علنی مجلس کم‌کم به فراموشی سپرده می‌شود اما ناگهان با اظهارات تکان دهنده پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90دوباره سر زبان‌ها افتاد.
 
گفته‌های پورمختار مبنی بر فشار برخی از افراد برای مختومه شدن پرونده فساد در فوتبال باعث شد که نقطه نظرات مسئولان را درباره این موضوع جویا شویم که در ادامه از نظر خواهیم گذراند.
 
** پورمختار: ما تحت تاثیر فشارها قرار نمی‌گیریم
 
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی درباره این موضوع گفت: فشارهایی از سوی مدیران، مربیان و حتی رسانه‌ها به ما وارد می شود تا پرونده فساد در فوتبال بدون حصول نتیجه‌ای به پایان برسانیم.
 
محمدعلی پورمختار در ادامه عنوان کرد: ما با تمام وجود فشارهای وارده برای مختومه شدن پرونده فساد در فوتبال، ابعاد این پرونده را در کمیسیون اصل 90 مجلس بررسی کردیم و طبق برنامه این پرونده یکشنبه هفته آینده در دستور کار هیات رئیسه قرار می‌گیرد وبعد از تصویب در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.
 
پورمختار درباره احضار وزیر ورزش و جوانان به کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما برای ارزیابی عملکرد وزیران در طول مدت خدمتشان به نوبت آنها را به کمیسیون اصل 90 دعوت می‌کنیم که این بار قرعه به نام گودرزی وزیر ورزش و جوانان افتاد.
 
وی تصریح کرد: جلسه دیروزعملکرد گودرزی وزیر ورزش در طول دو سال حضورش در وزارت ورزش را ارزیابی کردیم . همچنین وزیر ورزش توضیحاتی در مورد نحوه اجرای برنامه‌های وزارتخانه را به استحضار اعضای کمیسیون برسانند.
 
پور مختار در مورد اینکه احضار وزیر ورزش و جوانان در مورد پرونده فساد در فوتبال بود یا نه ؟ تصریح کرد: به طور کلی صحبت‌هایی در مورد پرونده فساد در فوتبال در جلسه دیروز با وزیر ورزش مطرح شد. گودرزی قول ایجاد کمیته ویژه برای بررسی پرونده فساد در فوتبال جهت سالم سازی این ورزش را دارد.

وی خاطر نشان کرد: به هر حال گزارش پرونده فساد در فوتبال یکشنبه هفته آینده در دستور کار هیات رئیسه کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی قرار می‌گیرد تا پس از تصویب در صحن علنی مجلس قرائت شود.
 
** تاخیر در پرونده فساد در فوتبال علت خاصی ندارد
 
رسایی مسئول رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال درباره این مطلب گفت: پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90در جریان این موضوع است و من اطلاعی ندارم. رسایی در مورد این که علل تاخیر قرائت گزارش پرونده فساد در فوتبال در صحن مجلس بیان کرد: دلیل خاصی ندارد یکسری مطالبات و مسائل اداری وجود دارد که باعث تاخیر در ارائه پرونده در فساد در فوتبال شده است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: طبق برنامه گزارش پرونده فساد در فوتبال هفته آینده با حضور تمام امضا در صحن کمیسیون اصل 90مطرحو پس از تصویب در صحن علنی مجلس قرائت می‌شود.
 
به هر حال رسایی مسئول پرونده فساد در فوتبال اطلاعات جدیدی در اختیار ما نگذاشت، اما افضلی‌فرد اظهارات جالبی در خصوص این موضوع با ما در میان گذاشت که خواند‌نش خالی از لطف نیست.
 
**بررسی پرونده فساد در فوتبال تهدیدی برای قدرتمندان است
 
افضلی فرد سخنگوی کمیسیون اصل 90مجلس شورای اسلامی گفت: فشار وارد توسط برخی از افراد فقط مربوط به پرونده فساد در فوتبال نیست و موضوعات دیگر هم در بر می‌گیرد بررسی پرونده فساد در فوتبال تهدیدی برای کانون‌های قدرت است بر این اساس آنها فشار می‌آوردند که این پرونده بدون حصول نتیجه و ارائه گزارش به پایان برسد.
 
وی در ادامه عنوان کرد: به هر حال مبنایی بر مماشات نیست و ما آنچه که واقعیت دارد را با قاطعیت و بدون ملاحظه‌ کاری بررسی می‌کنیم و نتیجه‌اش را به عموم می‌رسانیم.
 
افضلی فرد اظهار کرد: بخششی از گزارش پرونده فساد در فوتبال مربوط به کانون‌های قدرت است که آن را به مراجع ذی صلاح ارجاع می‌دهیم.
 
سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی  عنوان کرد:گزارش پرونده فساد در فوتبال در صحن کمیسیون مطرح میشود و اگر این گزارش مصوب شد آن وقت هیات رئیس مجلس داده می‌شود بخشی از گزارش که مربوط به عموم مردم است صحن علنی مجلس قرائت می‌شود  قسمت دیگر که دارای بار حقوقی است برای رسیدگی به قوه قضائیه  ارسال می‌شود و توصیه‌ها و پیشنهادها را برای وزارت ورزش و جوانان می‌فرستیم تا این وزارتخانه نحوه برنامه ‌هایشرا اصلاح کند.
 
وی در پایان درباره طولانی شدن قرائت گزارش پرونده فساد در فوتبال در صحن علنی مجلس خاطر نشان کرد: این موضوع جز نقدهای ما هم است.
 
به هر حال مسئول پرونده فساد در فوتبال باید تلاشش را بیشتر کند و گزارش پرونده فساد در فوتبال را به اطلاع اعضای کمیسیون اصل 90 برساند تا هرچه سریعتر در صحن علنی مجلس قرائت شود.

**عزیز محمدی: کسی نمی‌تواند به مجلس فشار بیاورد

رئیس اتحادیه فوتبال فدراسیون فوتبال گفت: معتقدم کسی نمی‌تواند از بیرون به مجلس فشار بیاورد تا گزارش پرونده فساد در فوتبال در صحن علنی مجلس قرائت نشود.

عزیز محمدی در ادامه عنوان کرد: اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی وقتی پرونده فساد در فوتبال را مطرح می‌کنند باید گزارشی هم ارائه دهند تا ابهامات برطرف شود.

وی در مورد اینکه فساد در فوتبال وجود دارد یا نه! تصریح کرد: اینکه بگوییم فساد در فوتبال نیست خودمان را گول زدیم چراکه این پدیده شوم در فوتبال وجود دارد. معتقدم که فوتبال نسبت به دیگر رشته‌های ورزشی بیشتر مورد توجه عموم مردم است. بر این اساس مسئولان تمرکزشان را روی فساد در فوتبال گذاشتند در حالی که این رشته ورزشی کمتر دچار فساد می‌شود.

رئیس اتحادیه فوتبال گفت: برخی از افراد برای مشهور شدن فساد در فوتبال را مطرح می‌کنند. در صورتیکه فساد در همه پدیده‌های اجتماعی وجود دارد اما کمتر پرداخته می‌شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برخورد اصولی با پرونده فساد در فوتبال باید صورت بگیرد تا این معضل برطرف شود. به هر حال تا وقتی که مسئولان فوتبال نخواهند فساد از فوتبال  محو نمی‌شود.

انتهای پیام/



اخبار مرتبط

پور مختار:گودرزی بیشترین همکاری را در رابطه با پرونده فساد داشته است
حاشیه‌های اردو در خارج از کشور و واکنش مجلس
مدارس فوتبال در گزند تهاجم سودجویان و مربی نماها
معرفی عوامل فساد در فوتبال
دردسرهای تیم ملی با بی‌نظمی مسئولان
وزارت ورزش توانایی اداره ورزش را ندارد/ صدای ساز مدیریت گودرزی چند سال دیگر در می‌آید




۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن