تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماشین آلات معادن سنگ خراسان رضوی فرسوده هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ماشین آلات معادن سنگ خراسان رضوی فرسوده هستند مشهد - ایرنا - رییس انجمن مواد معدنی خراسان رضوی گفت: عمده ماشین آلات معادن سنگ این استان فرسوده هستند که به علت کاهش تولید این معادن نوسازی ماشین آلات صرفه اقتصادی ندارد.


حسین حسین زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماشین آلات استخراج سنگ، گران قیمت هستند و رکود معادن سنگ خراسان رضوی امکان خرید ماشین آلات جدید را از صاحبان معادن گرفته است.
وی اظهار کرد: دلیل اصلی رکود معادن سنگ خراسان رضوی که برخی را نیمه فعال یا در آستانه تعطیلی قرار داده است، کاهش ساخت و ساز و افت فعالیت صنعت ساختمان در این استان است.
وی گفت: بحران صنعت ساختمان صنایع زیرمجموعه خود از جمله معادن سنگ های تزئینی و سنگ های ساختمانی را تاحت تاثیر قرار داده است.
رییس انجمن مواد معدنی خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد دولت تدبیری بیاندیشد تا نوسازی بخش تولید در صنعت و معدن در اولویت قرار گرفته و تحولی در این حوزه ایجاد شود.
هم اکنون 15 درصد ذخایر معادن سنگ کشور متعلق به خراسان رضوی است که شامل 273 معدن سنگ می باشد و از این تعداد 124 معدن سنگ تزیینی و 149 معدن سنگ لاشه و ساختمانی است.
خراسان رضوی از نظر برخورداری از تنوع، سختی و رنگ ازجمله استانهای نخست کشور در حوزه معادن سنگ به شمار می رود و ذخیره کل معادن سنگ در استان یک میلیارد و 140 میلیون تن و استخراج سالانه اسمی آنها یک میلیون تن می باشد که برای هزار و 700 نفر اشتغال ایجاد کرده است.
7489 / 6053



30/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن