تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طنین تولیدات شنیدنی شبکه های رادیویی در تابستان 94


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از رادیو؛ طنین تولیدات شنیدنی شبکه های رادیویی در تابستان 94 تهران-ایرنا-همزمان با فصل تابستان، شبکه های رادیویی با تدارک ویژه برنامه های شاد و نشاط انگیز تلاش می کنند تا لحظات خوشی را برای اوقات فراغت شنوندگان خود به ارمغان آورند.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا، شبکه های مختلف رادیویی در فصل تابستان برنامه های مفرح و پرنشاطی را برای غنی سازی اوقات فراغت مخاطبان تدارک دیدند که برخی از این برنامه ها بدین ترتیب است.

** رادیو ایران
کوی نشاط، جنگ طنز گونه همراه با پخش آیتم های نمایشی، با پخش ترانه های شاد و نشاط انگیز ، پنج شنبه ها، ساعت 9 پخش می شود.
سوت پایان، کاری از گروه ورزش و تفریحات با حضور کارشناسان مختلف ورزشی و صحبت در خصوص رشته های مختلف ورزشی است که جمعه ها، ساعت 19 پخش می شود.

** رادیو تهران
مسابقه صد در صد مسابقه ای شاد و نشاط انگیز با حضور شرکت کنندگان تلفنی و بخش های مختلفی چون بخش نمایشی، تقلید صدا، اطلاعات عمومی و ... که روزهای شنبه تا پنج شنبه، ساعت پخش 18 پخش می شود.
عصر بخیر تهران، جنگ عصرگاهی مفرح و شاد با محور بررسی مسائل روز شهری، پخش موسیقی شاد، گفتگوها و گزارش های مردمی، آیتم نمایشی، بررسی مسائل شهری و.... که روزهای شنبه تا پنج شنبه، ساعت 16 پخش خواهد شد.

** رادیو جوان
لنگ ظهر، ویژه برنامه تابستانه رادیو جوان که با استفاده از زبان طنز برای تغییر رویه زندگی جوانان امروز و پرهیز از تنبلی آنها تلاش می کند؛ بررسی درگیری های جوانان در دنیای مجازی و زمانی که در طول روز به همین دلیل از دست می دهند، از جمله موضوعات برنامه است .شنبه تا چهارشنبه، ساعت 14 می توانید این برنامه را بشنوید.
جوان ایرانی سلام، برنامه اجتماعی که به موضوعات مختلف جوانان و مسائل مرتبط با آنها می پردازد، این برنامه مفرح و صبحگاهی، با هدف اطلاع رسانی از اخبار مهم و رویدادهای کشور و... تهیه و پخش می شود؛ روزهای شنبه تا پنج شنبه، ساعت 6.45 می توانید شنونده این برنامه باشید.

**رادیو فرهنگ
مشاعره این برنامه با حضور مشاعره کنندگان خردسال، کودک، نوجوان و بزرگسال پخش می شود و پس از گذشت هر چهار برنامه ،مشاعره کنندگان برای انتخاب برگزیده نهایی با یکدیگر به رقابت می پردازند.
این برنامه فضایی شاد و مفرح دارد و با رویکرد ادبی، آیینی به ویژه در مناسبت های مذهبی تقدیم شنوندگان می شود. مشاعره از سه بخش آوایی، لغات مشروط و سرعتی تشکیل شده است و روزهای یکشنبه ، ساعت 16 پخش می شود.

**رادیو قرآن
قرآن، کتاب زندگی، آموزش قرائت، روخوانی و حفظ سوره یاسین ویژه طرح تابستانی برنامه مشترک با سیمای قرآن ویژه طرح 1449 با محور سوره یاسین، روزهای شنبه تا پنج شنبه، ساعت 17:30 پخش می شود.

** رادیو نمایش
ضربه آخر، با موضوع یک مهاجر غیرقانونی مکزیکی در لس آنجلس است که در اوقات فراغت در یک تیم فوتبال محلی بازی می کند . در میان راه با اتفاقاتی مواجه می شود و...
این نمایش روزهای 10 تا 15 مرداد ساعت 15 پخش می شود.

** رادیو ورزش
تابستانه، عنوان برنامه ایست که به منظور بررسی وضع برنامه ریزی در حوزه اوقات فراغت در تابستان پخش می شود.
این برنامه کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش است و از بخش هایی چون گزارش از سطح شهر، قطعات نمایشی تشکیل می شود. این برنامه جمعه ها، ساعت 12.05 پخش می شود.
گردش و ورزش، این برنامه که کاری از گروه ورزش و تفریحات رادیو ورزش است، با هدف معرفی جاذبه های گردشگری در قالب ورزشی، تفریحی طراحی شده است؛ به عنوان نمونه پارک جنگلی لار و پارک ملی سرخه حصار از جمله مکان هایی هستند که در این برنامه معرفی شده اند؛ جمعه ها ساعت 14.15 نیز این برنامه روز آنتن رادیو ورزش می رود.

** رادیو صبا
دور دنیا در 15دقیقه، سیر و سفر به مکان های دیدنی ایران و جهان و معرفی امکان زیارتی، سیاحتی، طبیعی، توریستی و... شهرهای مختلف .این برنامه هر روز ساعت 9 پخش می شود.
چهل تیکه، برنامه ای ترکیبی با رویکرد بررسی مسائل روز جامعه و مهم ترین محورهای اقتصادی، اجتماعی، تفریحی، سرگرمی و غیره است که روزهای زوج، ساعت 15 پخش می شود.
در این ایام سایر شبکه های رادیویی نیز به فراخور مأموریت برنامه های متنوعی را تقدیم شنوندگان خواهند کرد.

** ویژگی های مدیران منابع انسانی
رادیو اقتصاد در برنامه زنگ اقتصاد روز سه شنبه 30 تیر ماه، ویژگی های مدیران منابع انسانی را بررسی می کند.
بابک نعمتی، مدرس دانشگاه در این برنامه در خصوص موضوع ویژگی های مدیران منابع انسانی صحبت خواهد کرد.
از دیگر موضوعات می توان به اعمال مدیریت کارآفرینانه در حوزه منابع انسانی و همچنین تفکیک های مورد نیاز برای مدیریت منابع انسانی اشاره کرد.
برنامه زنگ اقتصاد کاری از گروه کسب و کار، به تهیه کنندگی مهسا میرچی و گویندگی فریده فرخی نژاد روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت8.30 به مدت 30 دقیقه از رادیو اقتصاد پخش می شود.

** سازهای روسی به رادیو فرهنگ می آیند
برنامه بوم آهنگ رادیو فرهنگ سه شنبه 30 تیر قرار است سازهای موسیقی روسی را معرفی کند.
بوم آهنگ یکی از برنامه های موسیقایی رادیو فرهنگ است که پخش آن از اردیبهشت امسال آغاز شد؛ این برنامه هر روز از رادیو فرهنگ ساعت 17.15 پخش می شود.
این برنامه به شناخت و بررسی موسیقی ملل اختصاص دارد؛ کارشناس مجری این برنامه سعید محمدی مطلق (آهنگساز و نوازنده ) خواهد بود که قرار است سازهای موسیقی روسیه را معرفی کند و تاریخچه سازهایی نظیر بالالیکا ، پیکولو، بانجو و تنبور را بررسی می کند.
این برنامه به تهیه کنندگی جعفر تاجیک از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 پخش می شود.
فراهنگ**9187**1569



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن