تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798347513




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شبکه مستند به کمک جشنواره فیلم کوتاه خورشید می آید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از سینما شبکه مستند به کمک جشنواره فیلم کوتاه خورشید می آید تهران - ایرنا - پیرو مذاکرات مدیران جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید و مسئولان شبکه مستند سیما، این شبکه حمایت خود را از جشنواره خورشید اعلام کرد.


به گزارش روز دوشنبه گروه فرهنگی ایرنا، شبکه مستند سیما با پخش تیزر و فراخوان جشنواره، ساخت برنامه های ترکیبی و معرفی برنامه ها و ابعاد جشنواره در ویژه برنامه نردبان که مختص فیلم های کوتاه است، با پوشش رسانه ای جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید، از برگزاری پنجمین دوره این جشنواره حمایت می کند.
بر اساس گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید، برنامه نردبان که به نمایش فیلم های کوتاه و مستند و نقد و بررسی کارشناسانه این آثار می پردازد، بزودی میزبان آثار جشنواره خورشید خواهد بود.
بیشترین میزان پخش آثار در شبکه مستند سیما، به موضوعات علمی ، فنی و اجتماعی اختصاص دارد و اطلاع رسانی و آگاهسازی مخاطب در این شبکه در قالب ساختارهای مختلف بویژه مستند انجام می شود.
پنجمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید به عنوان رویداد ویژه سینمای مستقل تجربی در کشور به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل و دبیری مهدی یارمحمدی، دی ماه سال جاری در تهران برگزار می شود.

**حقایقی درباره یک ماهی مرده فاش می شود
نمایش حقایقی درباره یک ماهی مرده به کارگردانی مهدی نعمتی در تماشاخانه استاد مشایخی روی صحنه می رود.
این نمایش سرگذشت نمایشنامه نویسی است که از کودکی به سبب کتک خوردن از دوستان خود دچار ترس و اضطراب شده و حال در بزرگسالی نیز این ترس و وحشت را با خود حمل کرده و جسارت ارائه نمایشنامه های خود به جامعه هنری را ندارد. او که خود را در خانه حبس کرده به مرور دچار توهم شده تا اینکه یک روز ...
در این نمایش که نمایشنامه آن را محمد چرم شیر به رشته تحریر درآورده، بازیگرانی همچون:پیمان محسنی، شقایق جلینی و میلاد رئیسی ایفای نقش می کنند.
نمایش یاد شده از یکم مرداد تا هجدهم مرداد ماه ساعت 19:15 در تماشاخانه استاد مشایخی به روی صحنه می رود.

**داستان یک فیلم کمدی و مکس دیوانه
سه شنبه 30 تیر، در سانس اول ساعت18:30 فیلم خانه (HOM) در این سینما به نمایش در خواهد آمد.
«خانه» (Home) یک پویانمایی در سبک کمدی به کارگردانی تیم جانسون است که در سال 2015 منتشر شد. از بازیگران آن می توان به جیمز پارسونز، ریحانا و جنیفر لوپز اشاره کرد.
خلاصه داستان این فیلم در کمال تخیل، گروهی از نژادهای بیگانه به نام Boov به رهبری کاپیتان Smek با حمله به زمین می خواهند که زمین را از موجودات دیگر پاکسازی کرده و زمین را خانه خود کنند. آنها نقطه به نقطه شروع به جابجایی بشر زمینی و پاکسازی می کنند. در این میان یک دختر باهوش و تند و تیز به نام تیپ برای جلوگیری از تصرف فضایی ها کارهایی انجام می دهد، او توسط یکی از فضایی ها به نام Oh دزدیده می شود وهر دو باهم به دنبال مادر تیپ میگردند اما...
همچنین نمایش فیلم " مکس دیوانه " در سانس دوم ساعت 23:30است. مکس دیوانه (Mad Max: Fury Road) یک فیلم پسارستاخیزی و اکشن استرالیایی آمریکایی، به کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی جرج میلر است که به عنوان چهارمین قسمت در سری فیلم های «مکس دیوانه» به شمار می رود. در این فیلم بازیگرانی همچون تام هاردی در نقش مکس، شارلیز ترون، نیکولاس هولت، زو کراویتز و رزی هانتینگتون وایتلی ایفای نقش می کنند. این فیلم در تاریخ 14 مه 2015 در استرالیا و 15 مه 2015 در آمریکا اکران شد.
علاقه مندان برای دیدن این فیلم و آگاهی از سانس های دیگر فیلم های سینما پردیس قلهک به سایت www. pardis-gholhak.com مراجعه کنند.

**مستند فرم گرای دیوار در مرحله تدوین
فیلم مستند دیوار از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم شیشه‏گری، به مرحله تدوین و صداگذاری رسید.
قاسم شیشه‏گری پیرامون تولید این فیلم اظهار داشت: این مستند پژوهش ندارد و اطلاعات تاریخی در اختیار مخاطب قرار نمی دهد، بلکه دغدغه ذهنی و شخصی من بوده که ساختاری مستندگونه به خود گرفته است. مستندی مفهومی از «دیوار» که وقتی به زندگی مدرن می رسد، مفهوم تنگنا و حصار را برای انسان ها دارد.
وی درباره روند تصویربرداری این فیلم نیز گفت: به دلیل سفرهای متعدد به شهرهای یزد، شیراز، خرمشهر، شوشتر، تهران و اهواز، تصویربرداری این فیلم از آبان تا بهمن 1393 به طول انجامید. ما برای تصویربرداری از دیوارهایی که بافت قدیمی و سنتی دارند و همچنین دیوارهایی که از زمان جنگ باقی مانده اند، شهرهای اهواز، خرمشهر، یزد و شیراز را انتخاب کردیم. همچنین برای ثبت نمایی از زندگی مدرن، در شهر تهران به تصویربرداری پرداختیم.
شیشه گری در پایان گفت: «امیدوارم با تلاش گروه، تولید این مستند 20 دقیقه ای که ساختاری کاملا فرم‏گرا دارد، تا اواخر شهریور به پایان رسد.
فراهنگ**9246**1601**



29/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن