تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820148345




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه بردخون تشکیل شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه بردخون تشکیل شد خبرگزاری پانا : امام جمعه موقت بردخون در این نشست اظهار داشت: سوادآموزی موضوع مهم و اثرگذار جامعه جهانی است که همه کشورها خود را متعهد به افزایش اعتبارات و ارتقاء میزان سواد در بین مردم می دانند.
۱۳۹۴ يکشنبه ۲۸ تير ساعت 09:31

خبرگزاری پانا+شورای پشتیبانی سوادآموزی منطقه بردخون

به گزارش خبرگزاری پانا ، حجت الاسلام محمّد جواد عاشوری با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در منطقه صورت گرفته، افزود: نیاز جامعه به سواد بر همگان مشخص و آشکار است و همه افراد باید در این جهاد علمی مشارکت کنند و نسبت به اجرا و عملی کردن آن تلاش داشته باشند. رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: سوادآموزی یادگاری ارزشمند از حضرت امام راحل(ره) است که با ایجاد نهضت سوادآموزی افراد بسیاری باسواد شدند و تغییرات بسیار بزرگی در میزان آگاهی مردم به وجود آمد.
عباس جمالی فرد افزود: در دوره جدید منطقه بردخون در زمینه اجرای طرح باسوادی، تحکیم و انتقال 200 نفر را تحت پوشش قرار می دهد که نیاز است همه مردم، مسئولان، شوراهای اسلامی، دهیاران و دلسوزان برای جذب این افراد با آموزش و پرورش همکاری کنند تا این وظیفه مهم در زمان کمتری عملی شود.
وی با بیان اینکه بیشتر بی سوادان منطقه از مهاجرین می باشند، ادامه داد: در این امر مهم همراهی دست اندرکاران و بویژه مبلغان و روحانیون بسیار مؤثر است تا ضمن جذب آنان، راههای بیسوادی بسته شود.
کارشناس سوادآموزی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز با ارائه گزارشی گفت: در سال گذشته 14کلاس شامل دوره های انتقال و تحکیم با تعداد186 نفر و 7نفر به صورت فرد به فرد در منطقه بردخون تشکیل شد.
حسن بردستانی افزود: در راستی آزمایی مرحله دوّم 177کم سواد و 27بی سواد اعلام گردیده بود که با همکاری مدارس 17نفر بی سواد شناسایی شدند و از مجموع 47نفر اعلام شده،17 بی سواد و 6کم سواد در منطقه حضور دارند .
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن