محبوبترینها
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
در خرید پارچه برزنتی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1830578962
معرفی موذیانه و زشت حجاب در غرب +عکس
واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:
شمشیر غرب بر سیمای حجاب؛
معرفی موذیانه و زشت حجاب در غرب +عکس
فیلم ضدایرانی «دختری در شب تنها به خانه میرود» با محوریت قرار دادن دختری چادری و خونآشام! از همان ایده اولیه، دستش بابت تخطئه چهره حجاب برتر رو میشود.
به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، فیلم ضدایرانی «دختری در شب تنها به خانه میرود» با محوریت قرار دادن دختری چادری و خونآشام! از همان ایده اولیه، دستش بابت تخطئه چهره حجاب برتر رو میشود، چرا که با کنار هم قرار دادن دختری چادری با وجهی خونآشام زده، موضع شیطانی غرب در راستای بیفروغ ساختن الگوی بانویی محجبه هویدا میشود که درصدد این است با این فرم بیبنیان، تصویرگر شمایلی درندهخو و مغایر با وجهی انسانی از بانویی مسلمان باشد و در این پروژه هدفمند هالیوود پر بیراه نیست که منتقدانی وابسته به جریان سیاستورزانه غرب واژههایی همنشین با شاهکار را برای فیلم کاملا سطحی «دختری در شب تنها به خانه میرود» به نگارش درآورند. فیلم «دختری در شب تنها به خانه میرود» همچنان که در مکانی خیالی روایت میشود، در روایتی توهمزده هم به جریان میافتد، جایی که دختری بیشناسنامه از هرگونه پرداختی در شبگردیهای خود اقدام به دوستی و سپس قتل مردانی میکند که دارای مفاسدی هستند.
در این مسیر بیراه و بیمکان، عشقی هم میان خونآشام تصنعی داستان با پسری که شیفته موسیقی راک است، حاصل میشود تا همه دقایق فیلم مصروف دیالوگهای شعارزده و قدم زدنهای شبانه و فلسفهبافیهایی هذیانآمیز شود و در این شهر بَد ساختگی، تنها چیزی که نمیتوان یافت تشخصی از یک اثر سینمایی است، چرا که اصولا هدف از ساخت این دست از آثار بیپایه نه رسیدن به فرم و معنایی هنری بلکه جاری ساختن فعل کینهجویانه اسلامهراسی است، چرا که بهخوبی میدانند پیکر هویدای پوششمندی، بساط کالاهای ساختگی پرزرق و برق و بازار پرهیاهوی مدلینگ و رسواییزدگیهای زننده آثار سینمایی غرب را به باد داده و مهمتر اینکه امکان نفوذ به روح اصیل و قلب زیبای انسانی دلسپرده در نشانههایی معنوی به راحتی میسر نبوده و نمیتوان تفکرات باطلی را که به سودای ضربه زدن به هویت انسانی صادر میشوند، در این حریم امن پارسایی به کرسی درآورد. مساله قابل توجه در این دست از آثار، تلاشهایی است که توسط بنگاههای غربی در جهت حضوری حداکثری در جشنوارهها صورت میگیرد که در سویهای مغایر با بافت نازل فیلمهاست و از این رو فیلم «دختری در شب تنها به خانه میرود» سر از جشنوارههای متعددی چون ساندنس، ونکوور، لندن، رم، ابوظبی، وین، روتردام و پکن در آورده و حتی جشنواره منتقدانه گاتهام در نیویورک، به کارگردان آماتور این فیلم در اولین ساخته سینماییاش، جایزه پیشرفت در کارگردانی را اهدا میکند! گذشته از اینها مدتی پس از رونمایی این فیلم در جشنواره ساندنس، کمپانی آمریکایی «دیستربیوشن کینو لوبر» نیز حق پخش این فیلم را در آمریکای شمالی و برای اکرانی حداکثری خریداری میکند و در ادامه حمایتهای صورت یافته بر این فیلم، هفتهنامه آمریکایی نیوزویک در انتخابی سیاسی، این اثر سطحی را در فهرست انتخابهای خود بهعنوان برترینهای سینمای جهان در سال 2014 برمیگزیند. آنا لیلی امیرپور در اولین ساخته خود به دنبال آن بوده که با جلوهگری عناصر بیانی و با بهرهمندی از تصاویری سیاه و سفید و نورهایی موضعی به سمت نوعی از فضای نوآر گام بردارد اما خامدستیهای روایی، تخت بودن رویدادها و بیهویتی کاراکترها، اثری به غایت بیبهره از شمایلی سینمایی را در فیلم «دختری در شب تنها به خانه میرود» به همراه داشته است، چرا که نبود ساختاری مناسب در پیرنگ اثر، امکان هرگونه انسجام در فرم فیلم را ساقط میکند. بر این اساس، تراکینگ شاتها و پَنها و بسیاری از حرکات دوربین در فیلم به مرتبهای ناکارآمد تبدیل میشود. از طرفی تمرکز فیلمساز در محور قرار دادن سایههای کاراکتر فیلم بهعنوان هیولایی کشنده بر قامت مردمان شهر، کارکردی جز عشوههای فرمی نمییابد و به جای آنکه موجب کاشت وحشت نزد مخاطب بابت هجوم نیرویی غارتگر بیابد، هراسآلودگی فیلمساز را در مواجهه با مفهوم حجاب مستتر میکند! و فرم ارائه شده نه در راستای پیشبرد داستان بلکه در جهت تحمیل عقدهگشاییهای سازنده قرار میگیرد، چرا که ساخت کاراکتر دختری که تحت پوشش چادر و با ظاهری فرشتهوار، کارکردی معکوس در ریشهکن کردن حیات مردمان شهر مییابد، جای تفسیری جز بر هم زدن نگاه والای پوشش نزد جهانیان نخواهد داشت؛ تصویری دروغین از تفکری شومدستانه مبنی بر سایهای افتاده از مرگ با ردای حجاب! همچنین انتخاب تصاویر سیاه و سفید در بافت فیلم و استفاده از سیمایی سایهوار از وجود دختری وحشتزا، دامن زدن به وضعیت دوگانه روشنایی و تاریکی در شخصیت خواهد بود، چرا که سایه، نمادی از ظهور و ناپایداری در گستره انسانشناختی است. از طرفی به لحاظ روانشناختی، سایه میتواند بهعنوان سمبل خیالی رویا در ناخودآگاه فرد قلمداد شود و در رویهای ناکوک، این همزاد بد آدمی بهعنوان سویه تاریک فرد محسوب شده و در ناخودآگاه جمعی بهعنوان نماینده پلیدی پذیرفته خواهد شد. از طرفی فیلم «دختری در شب تنها به خانه میرود» به سمت اجرای فضایی نزدیک به سینمای اکسپرسیونیستی گرایش دارد، آنجا که با نورپردازی با کنتراست بالا، زوایای دوربینی خودنما و بازیهای اغراقآمیز به دنبال القای جهانی کش آمده از واقعیت وجودی است، گویی سایه شوم «نوسفراتو» در قرن بیست و یکم دوباره رخ نمایی کرده و به دنبال غارتگری است! البته همه نشانههای فرمی بیان شده در فیلم لیلی امیرپور تنها در پوستهای ظاهری خود را نمایان کرده و هیچگونه بُعد حقیقی نمییابد و برآیند جهانبینی تیره فیلمساز از نمایش انسانهای مفلوک در شهری ماتمزده تنها محملی برای تفسیرهای غیرسینمایی را برقرار خواهد ساخت. آنجا که قلب هویت خواهی سرزمینی مقدس را نشانه تهاجمات فرهنگی خود قرار میدهند و با دسیسهگرایی از ساخت آثاری سینمایی به دنبال ضربه زدن به کیان خانوادههای ایرانی میشوند و اصلا بیراه نیست که عمده خواسته تهیهکنندگان فیلمهای اسلامهراسانه و ایرانستیزانه را جوانانی گمنام از جنس لیلی امیرپور به اجرا درمیآورند، همانها که به دنبال مسیری جهت ورود به چرخه پرهیاهوی هالیوود هستند و از طریق ساخت آثاری مشخص از فرهنگستیزی، دست دوستی خود را به سمت سیاستمداران غربی دراز میکنند! در حالی ساختههایی دروغین چون «دختری در شب تنها به خانه میرود» به بازار تماشای جهانیان درمیآید که جهانی کاملا متضاد از حقیقت اسلام نسبت به وجود گوهرمند زن وجود دارد، چنانکه حجاب بهعنوان پوشش بیرونی و عفاف در معنای پوشش درونی خود یکی از اوامر انسانساز الهی و یکی از احکام حیاتبخش اسلام در زندگی طیبه بوده و منطبق بر فطرت بشر و مبتنی بر نیازها و شرایط روانی او و زمینهساز پویایی و کمال انسانی فرد و جامعه طراحی شده است و از این رو نه تنها منافاتی با پویایی زن در جامعه نداشته بلکه موجبات ارزشمندی او را در میدان رقابت فراهم خواهد کرد. از این رو یکی از مهمترین پایگاههای تهاجم فرهنگی غرب در سالیانی دراز برهمزنندگی پایداری حجاب در کشورهایی اسلامی چون ایران بوده و از بیخردی حکومتهای شاهنشاهی تا وسوسههای فکری افرادی غربزده که در ذهنی خمیده، به دنبال همساننمایی تمدنگرایی با بیحجابی بودند! نقشههای خود را در قالبهای مختلف رسانهای پیاده کردند. حتی میتوان گفت کاشت دانه توهمزای غرب مبنی بر مترادف بودن فلسفه حجاب با محو نشانههای تکامل، کارکردی بیشتر از بخشنامه تصویب شده کشف حجاب رضاشاه در تاریخ 27 آذر 1314 دارد، چرا که تفکری است دنبالهدار که متاسفانه هنوز هم پرسه در احوالاتی بیگانه با اصالت حقیقی انسان دارد و عجیب اینکه سینمای ایران بهعنوان رسانهای موثر در الگوسازی مناسب هنوز نتوانسته به تولید آثاری لازم در جهت برجستهسازی پندارهای فریبنده رسانههای غرب و در جهت ارائه جایگاه رفیع پوششمندی در سیر کمال آدمی دست بزند! چرا که آنچه میتواند جامعهای را از این آسیبهای شوم تهاجم فرهنگی مصون نگاه دارد، ترویج فرهنگ دقیق عفاف و تبیین ابعاد مختلف آن در جامعه است. تهاجم فرهنگی غرب با شناخت از تاثیر عمیق آموزههای اسلامی در هویتبخشی و استقلالطلبی جامعهای پویا همچنان به گسترش ابعاد برنامههای خود میپردازد و این مساله از طریق افزایش شبکههای ماهوارهای، ساخت سریالهای ضداخلاقی، تبلیغ محصولاتی ناهنجار و پوششی غربگرایانه تا ساخت آثاری کینهجویانه با رسالت آگاهیبخش اسلام ادامه دارد و همچنان رسانههای شیطانی غرب به سودای تصاحب تفکر به سمت تجمل در حال عبور به خاکریزهای این سرزمین هستند و در این شرایط وظیفهای خطیر مبنی بر دیدهبانی فرهنگی و شکل بخشی به محصولاتی هدفمند که نقشی تقابلگرایانه با اهداف شوم غربیها را داشته باشد، باید در سرلوحه برنامهریزیها قرار گیرد. وطن امروز
۲۷/۰۴/۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]
صفحات پیشنهادی
معرفی کتاب «حجاب» در ده چاپ با 45هزارشمارگان همزمان با روز ملی عفاف
به نشر پیشنهاد می کند معرفی کتاب حجاب در ده چاپ با 45هزارشمارگان همزمان با روز ملی عفاف خبرگزاری پانا انتشارات آستان قدس رضوی به مناسبت 21 تیرماه روز ملی عفاف و حجاب نسبت به معرفی کتاب حجاب به عنوان کتابی در واکاوی فلسفه حجاب و عفاف و همچنین ضرورت آن اقدام می کند ۱۳۹۴معرفی موذیانه و زشت حجاب در غرب +عکس
شمشیر غرب بر سیمای حجاب معرفی موذیانه و زشت حجاب در غرب عکس فیلم ضدایرانی دختری در شب تنها به خانه میرود با محوریت قرار دادن دختری چادری و خونآشام از همان ایده اولیه دستش بابت تخطئه چهره حجاب برتر رو میشود به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز فیلم ضدایرانی «دختری در شدر هفته عفاف و حجاب بهترین دستگاههای متولی امر عفاف و حجاب در خراسان جنوبی معرفی شدند
در هفته عفاف و حجاببهترین دستگاههای متولی امر عفاف و حجاب در خراسان جنوبی معرفی شدندمدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت بهترین ارگانها در حوزه عفاف و حجاب در دستگاههای بالای 50 نفر سازمانهای آب و فاضلاب روستایی و اداره امور مالیاتی خراسان جنوبی هستند به گزارتبلیغ سبکزندگی به شیوه غربی در لابهلای کتابهای کودکان+عکس
تبلیغ سبکزندگی به شیوه غربی در لابهلای کتابهای کودکان عکسکتابهایی که در کانونهای زبان انگلیسی سراسر کشور به کودکان و نوجوانان تدریس میشود زندگی غربی را ترویج میدهد سایت اتاق خبر 24 نوشت یکی از موارد اثرگذاری در تغییر سبک زندگی یک جامعه از سوی دشمنان نفوذ فرهنگی در لایهروستای لیوان غربی | معرفی جاذبه های گردشگری ایران
لیوان غربی روستایی است از توابع شهرستان بندرگز و استان گلستان که در 45 کیلومتری غرب گرگان واقع است اهالی آن به زبان فارسی و گویش مازندرانی تکلم می کنند از این روستا در اسناد وقفی سال 910 هجری قمری که مربوط به اوایل دوران صفویه است با نام لوان نام برده شده است این روستا دارای جدختر بزرگ و بی حجاب ابوالفضل پورعرب +عکس
افشاگری آنا نعمتی دختر بزرگ و بی حجاب ابوالفضل پورعرب عکس به گزارش سرویس کشکول جام نیوز آنا نعمتی مطلبی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که باعث تعجب افراد بسیار زیادی از جمله طرفداران آنا نعمتی و ابوالفضل پورعرب شده است آنا نعمتی با انتشار متن و عکس اعلام کردصحنه ای زشت زیر پای خیابان +عکس
صحنه ای زشت زیر پای خیابان عکس زیر پای خیابان شهری است پر از زباله و گندابی که ما به دست خود ساخته ایم روزانه ما بی آنکه به رسالت شهروندی خود فکر کنیم انبوه زبالههای مصرفی خود را دور می ریزیم و به همین خاطر است که ایرانیان در شهرهای خود به طور میانگین روزانه 50 کیلوگرم زبالهمسئول بسیج جامعه زنان کشور تأکید کرد مبارزه تمام قد غرب با حجاب/ضرورت اقناع جوانان
مسئول بسیج جامعه زنان کشور تأکید کردمبارزه تمام قد غرب با حجاب ضرورت اقناع جوانانمسئول بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه حجاب یک امر فطری و ضروری است گفت هم اکنون زمان مناسبی برای اقناع برای جوانان در زمینه حجاب است زیرا غرب به صورت گسترده و برنامهریزی شده به مقابله با حجاب بزورگیران پرایدسوار دستگیر شدند/ سرقت با دست شکسته از سالمندان و زنان در شمالغرب تهران+عکس
زورگیران پرایدسوار دستگیر شدند سرقت با دست شکسته از سالمندان و زنان در شمالغرب تهران عکسدستور انتشار بدون پوشش تصاویر چهار جیب بر و زورگیر غرب و شمال غرب تهران دوباره از سوی بازپرس صادر شده تا کلیه مالباختگانی که موفق به شناسایی تصاویر متهمین شده اما نسبت به طرح شکایت اقدام نکردچهار دستگاه برتر خراسان جنوبی در حوزه عفاف و حجاب معرفی شدند
چهار دستگاه برتر خراسان جنوبی در حوزه عفاف و حجاب معرفی شدند شناسهٔ خبر 2859159 - سهشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷ ۲۹ استانها > خراسان جنوبی بیرجند- در ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی خراسان جنوبی چهار دستگاه برتر استان در حوزه عفاف و حجاب معرفی و تقدیر شدند به گزارش خپژمان بازغی و سحر قریشی در کنار هم+عکس
عکس جالب پژمان بازغی و سحر قریشی پژمان بازغی و سحر قریشی برترینهااخبار مرتبط جدیدترین عکسهای سحرقریشی تصاویرسحر قریشی در کنار تنها دلیل زندگی اش عکسعکس سلفی متفاوتی از سحر قریشی و ستاره موسیقی پاپ یکشنبه 21 تیر 1394شکایت از توهین به یک نماد زرتشتی +عکس
در پی انتشار کلیپ یک رپر آمریکایی شکایت از توهین به یک نماد زرتشتی عکس گروهی از زرتشتیان ساکن شبهقاره از ویدئوکلیپ ساخته شده توسط اسنوپ داگ رپر آمریکایی و آمیتیس خواننده ایرانیتبار به دلیل بیاحترامی به نماد فروهر خشمگین شده اند به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز گروهی ازمستشرقان و قرآنپژوهان برجسته در نمایشگاه قرآن معرفی شدند
مستشرقان و قرآنپژوهان برجسته در نمایشگاه قرآن معرفی شدند بخش آثار مکتوب نمایشگاه قرآن برای نخستین بار در حوزه نمایشی به معرفی برجسته ترین مستشرقان تأثیرگذار قرآن پژوه و مهمترین آثار قابل نقد آنها در زمينه علوم قرآن پرداخت به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگامديرجديد شبکه چهار سيما معرفي شد
۲۰ تير ۱۳۹۴ ۱۳ ۵ب ظ مديرجديد شبکه چهار سيما معرفي شد موج-طي حکمي از سوي معاون سيما غلامرضا غلامي به عنوان مدير شبکه چهار سيما معرفي شد به گزارش خبرگزاري موج در حکمي از سوي علي اصغر پورمحمدي معاون سيما غلامرضا غلامي به سمت مدير شبکه چهار سيما منصوب شد معاون سيما در اين حکم شب23خاطره پیامکی جالب از حادثه کشف حجاب
فعالیت خودجوش برای جمعآوری تاریخ شفاهی 23خاطره پیامکی جالب از حادثه کشف حجاب به مدت هفت سال از سال 1314 ایران جولانگاه آژانها بود تا با زور رضاشاهی سنتها و با برداشتن چادر از سر زنها و دستار و عمامه و شال از سر مرد ها راه تعالی فکری مردم فراهم شود اما چنین نشد به گزارش سرومعرفی آثار برگزیده چند بخش جشنواره آیینی و سنتی
یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷ ۲۴ آثار منتخب برای حضور در بخش آیینها و بازیهای نمایشی و نمایشهای قهوهخانهای هفدهمین جشنواره نمایشهای آیینی و سنتی معرفی شدند به گزارش ایسنا از سوی هیات انتخاب آثار بخش آیینها و بازیهای نمایشی متشکل از آقایان عزتالله مهرآوران سید عظیم موسوی و مخانهداری زن از اشرف کارها است/ حجاب حکم ملازم زن و مرد است
آیتالله العظمی صافی خانهداری زن از اشرف کارها است حجاب حکم ملازم زن و مرد است سزاوار نیست كه بانوی مسلمان در غرب و قلب اروپا بر حفظ حجاب اسلامی مقاومت كند ولى در كشور اسلامی عزیز ما ایران ترك چادر مدّ و رایج شود و بعضی از دختران بدون چادر باشند به گزارش حوزه قرآن و عترت&n-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها