تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805523453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قانون، بهترين چارچوب براي فعاليت‌هاي حراست است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۳ تير ۱۳۹۴ (۱۴:۵۹ب.ظ)
ابتکار: قانون، بهترين چارچوب براي فعاليت‌هاي حراست است موج - در مراسمي با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، و تعدادي از مديران اين سازمان و سازمان حراست کل کشور، از زحمات مسعود عاليخاني تقدير و رضا جزيني زاده به‌عنوان مدير کل جديد حراست معرفي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين مراسم معصومه ابتکار با يادآوري اهميت و حساسيت فعاليت در واحد حراست و جايگاه کليدي اين واحد گفت: دولت‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌هايي که بتوانند در حيطه حراست متعادل و قوي عمل کنند، يقيناً در ديگر مأموريت‌هاي اصلي و تخصصي خود نيز موفق خواهند بود و به کارآمدي و ارتقاي فعاليت‌هاي خود خواهند پرداخت.
معاون رئيس جمهور ضمن تقدير از زحمات عاليخاني، مدير کل سابق حراست سازمان حفاظت محيط زيست، ابراز اميدواري کرد جزيني زاده، مدير کل جديد، بتواند در هم راستايي با سياست‌هاي دولت تدبير و اميد و سازمان حفاظت محيط زيست براي ارتقاي سلامت اداري که يکي از مهم‌ترين محورهاي فعاليت سازماني است، گام‌هايي مؤثر بردارد.
ابتکار با اشاره به نقش و مسووليت سنگين حاکميتي سازمان حفاظت محيط زيست که صدور مجوزهاي ارزيابي محيط زيستي يکي از مسووليت‌هاي آن است، گفت: متاسفانه سوابق نشان مي‌دهد که در برخي مواقع به دليل کاستي‌ها، ضعف نظارت و ساختارهاي منسجم نظارتي و اداري منجر به بروز آسيب‌هايي شده است و از اين رو اصلاح ساختارها و فرايندهاي و رفع کاستي‌هاي آن‌ها، همچنين ارتقاي نظام سلامت اداري از اهميتي فوق العاده برخوردار است.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست با اعلام خبر داوطلبي سازمان حفاظت محيط زيست به عنوان دستگاه پايلوت دولتي براي اصلاح سياست‌ها، ساختارها و فرآيندها، اظهار کرد: اين اقدام در جهت پاسخگويي بهتر به مطالبات و انتظارات از سازمان حفاظت محيط زيست و صيانت و حفاظت بهتر از محيط زيست کشور صورت مي‌پذيرد.
وي ابراز اميدواري کرد: اين اقدام اصلاحي و برقراري مناسبات سلامت اداري و صحيح تعاملي در فضايي سالم و به دور از فضاي خشن و امنيتي که نشاط کار را نيز از بين مي‌برد، انجام شود.
معاون رئيس جمهور صيانت را يکي از مهم‌ترين وظايف حراست دانست و افزود: صيانت داراي ابعاد و تعاريف متفاوتي است که از حوزه حفاظت اسناد تا حفاظت فيزيکي را در برمي گيرد.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست تاکيد کرد: سازوکارهاي حراست بايد به گونه اي تعريف شود که بتواند در بحران‌هاي محيط زيستي به کمک سازمان حفاظت محيط زيست بيايد و مانع تبديل بحران‌ها به تهديدها شود.
ابتکار تعامل سازمان حفاظت محيط زيست با بخش‌هاي مختلف نظارتي در بعد تخصصي مباحث امنيت محيط زيست و تهديدات اين حوزه را از اولويت‌هاي سازمان متبوع خود برشمرد و ابراز اميدواري کرد: حراست و بازرسي سازمان حفاظت محيط زيست بتوانند جهت گيري مناسبي در اين زمينه داشته باشند.
وي بهترين حراست را حراستي دانست که بتواند فعاليت و کارايي خود را در درجه اعلاء با انسجام داخلي و هم راستايي با مأموريت‌هاي مشخص و تعريف برنامه دقيق ارتقا بخشد تا جايي که يکايک کارکنان ستادي و استاني واحد حراست براي خود برنامه و هدف مشخص و تعريف شده با رعايت کليه شئون شرعي و قانوني و بدون دخالت ديدگاه‌هاي سليقه اي و قضاوت‌هاي شخصي داشته باشند.
معاون رئيس جمهور چارچوب قانون را بهترين تعريف براي فعاليت‌هاي حراست دانست و افزود: زماني شما مي‌توانيد به فعاليت واحد حراست بهترين نمره را بدهيد که ضمن مشاهده آثار مثبت، کارکنان احساس نکنند با شرايط امنيتي و خشني مواجه هستند.
رئيس سازمان حفاظت محيط زيست با تاکيد بر سطح بالاي انتظارات براي ارتقاي کارايي همراه با حرکت در چارچوب قانون و توجه به حقوق و آبروي افراد، تصريح کرد: حراست بايد با برخورداري از نگاه تخصصي و ارائه گزارش‌ها و تحليل‌هاي کارشناسي و تخصصي در فرآيند تصميم سازي و برنامه ريزي سازمان حفاظت محيط زيست نقشي تعيين کننده داشته باشد.
در اين مراسم، مسعود عاليخاني گزارشي از اقدامات انجام شده خود در زمان تصدي مديرکل حراست سازمان را ارائه کرد و رضا جزيني زاده نيز برنامه‌هاي خود در اين مسووليت را برشمرد.
بنا بر اين گزارش، در پايان اين مراسم، حکم مسووليت رضا جزيني زاده به امضاي معصومه ابتکار، معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان حفاظت محيط زيست، به وي تحويل و از زحمات مسعود عاليخاني تقدير و تشکر شد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن