تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 10 فروردین 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

وکیل اصفهان

لیست قیمت گوشی شیائومی

آیسان اسلامی

خرید تجهیزات صنعتی

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

دستگاه جوش لیزری اتوماتیک

اجاق گاز رومیزی

تور چین

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

لوله پلی اتیلن

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

مرجع خرید تجهیزات آشپزخانه

خرید زانوبند زاپیامکس

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

کلاس باریستایی تهران

تعمیر کاتالیزور

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

قطعات لیفتراک

خرید مبل تختخواب شو

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

دانلود رمان

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1793522352




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در گفت‌وگو با فارس الیکا عبدالرزاقی:اغلب خانم‌های بازیگر در سریال‌ها نقش مثبت دارند/ بابت ایفای نقش فریبا نگران بودم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت‌وگو با فارس
الیکا عبدالرزاقی:اغلب خانم‌های بازیگر در سریال‌ها نقش مثبت دارند/ بابت ایفای نقش فریبا نگران بودم
الیکا عبدالرزاقی گفت: 90 درصد از کاراکترهای خانم ما در سریالها ما به ازای بیرونی ندارند و همه‌شان مثبت هستند در صورتیکه در واقعیت اینچنین نیست.

خبرگزاری فارس: الیکا عبدالرزاقی:اغلب خانم‌های بازیگر در سریال‌ها نقش مثبت دارند/ بابت ایفای نقش فریبا نگران بودم



«الیکا عبدالرزاقی» بازیگر سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: با افشین هاشمی که انتخاب بازیگر این سریال هست، چندی پیش نمایش «پرواز به تاریکی» را کار کردم و بعد از مدتی ایشان برای ایفای نقش فریبا مرا به مازیار میری معرفی کرد.
وی درباره قصه و داستان این سریال نیز بیان کرد: بارزترین ویژگی قصه «گاهی به پشت سر نگاه کن»، تک بعدی نبودن آن و حضور تعدادی قصه‌های متعدد در داستان است.
این بازیگر با اشاره به نقش خود در این سریال افزود: فریبا از آندسته کاراکترهایی بود که من مدتها شبیه او را در سریال‌ها ندیده بودم. او در عین حال که منفی نیست، اما پیچیدگی زیادی دارد. تجربه ثابت کرده که کاراکترهای خانم‌ در مدیوم تلویزیون جای کار ندارند و بیشتر درگیری‌های روزمره دارند.
وی ادامه داد: نود درصد از کاراکترهای خانم ما در سریال‌ها ما به ازای بیرونی ندارند و همه‌شان مثبت هستند در صورتیکه در واقعیت اینچنین نیست. قطعا هر فردی در مواجهه با اتفاقات از خود عکس العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد، چیزی که در آثار نمایشی ما در تلویزیون کمتر دیده می‌شود.
بازیگر سریال «قهوه تلخ» گفت: کاراکتری مثل فریبا را در اطرافیانم ندیده بودم، اما به طور جزیی تک تک رفتارهایش را در افراد گوناگون مشاهده کرده بودم.
وی درباره پایان بندی این سریال و اغلب سریال‌ها گفت: یکی از اشکالهای سریال سازی ما این است که آنقدر بر اساس یکسری قواعد ثابت پیش می‌رویم که مخاطب کاملا می‌تواند حدس بزند پایان داستان به چه شکل می‌شود. در حقیقت باید بگویم که دست سازنده‌های سریال برای نشان دادن پایان دلخواهشان بسته است. سلیقه، سلیقه رسانه‌ای است که در انتها همه را خوشحال نشان می‌دهند!
بازیگر سریال «باغ مظفر» ادامه داد: جنبه‌های مختلف روحی فریبا در همه افراد ممکن است وجود داشته باشد، عقده، ترس، نفرت و ... اما در حال حاضر در آرامش قرار داده شده است. برای پیدا کردن این حس در خودم جستجو کردم، اما به این دلیل که پدرم را در سن یازده سالگی از دست دادم و همیشه حسرتی را از این بابت داشتم، از تخیل بازیگری و کمک و مشورت با کارگردان و نویسنده کمک گرفتم.
وی در ادامه درباره نگرانی‌اش از بابت بازی در نقشی جدی بیان کرد: در این سالها بیشتر در نقش‌ها و سریال‌های کمدی حضور داشتم و زمانیکه پیشنهاد حضور در نقش فریبا مطرح شد کمی نگران شدم چراکه با نقش کمدی در سریال «قهوه تلخ» به شهرت رسیدم و بعد از آن شش سال فقط در کارهای کمدی بازی کردم. به همین دلیل این نگرانی وجود داشت که مردم مرا در نقش جدی فریبا نپذیرند. از طرفی بسیاری از کارگردان‌های ما بر این باورند که وقتی بازیگری در سریال‌های کمدی دیده و به شهرت می‌رسد، مردم به سختی می‌توانند او را در قالب نقش‌های دیگر بالاخص جدی قبول کنند.
بازیگر سریال «درحاشیه» ادامه داد:در این شرایط شانسی که آوردم این بود که گروه کارگردانی و آقای میری با این عقیده به شدت مخالف بودند و همین موضوع برای من اعتماد به نفس بالایی را ایجاد کرد.
عبدالرزاقی درباره بازخوردهای مردم گفت: خداراشاکرم که تا این لحظه برای ایفای نقش فریبا فقط بازخورد مثبت داشتم و برخی‌ها هم گفتند چقدر خوب است که نقش جدی بازی کردید.
وی از همکاری با مازیار میری گفت: اولین باری بود که با ایشان همکاری کردم، ایشان ذهن باز و کاملا انتقاد پذیری دارند و همین باعث شد که بتوانم به خوبی از عهده ایفای نقشم برآیم.
بازیگر سریال «شوخی کردم» با اشاره به خاطره‌ای از زمان حضورش در سریال «قهوه تلخ» گفت: یادم است زمانیکه در قهوه تلخ در نقش «فخر التاج» بازی می‌کردم، منتقدی درباره بازی من گفته بود که: بازیگر گل درشت قهوه تلخ در سریال لطیفی! و حرفشان این بود که چرا باید از بازیگران گل درشت در سایر سریال‌ها استفاده کنیم؟! در صورتیکه خصوصیات و ویژگی‌های این نقش گل درشت بود و من به عنوان بازیگر نمی‌توانستم کار دیگری انجام دهم.
بازیگر سریال «میوه ممنوعه» درباره زندگی مشترکش با امین زندگانی نیز گفت: همیشه از مشورت و حضور ایشان در زندگی و کارم استفاده کردم و الان هم که به عنوان همراه همیشگی از این دوستی و همراهی لذت می‌برم و از زندگی مشترکم بسیار راضی هستم. وی در پایان گفت: مدتی است پیشنهاد حضور در تئاتر نداشتم و خیلی دلم می‌خواهد مثل چند ماه پیش در یک اثر نمایشی ایفای نقش کنم. انتهای پیام/

94/04/23 - 11:39





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 155]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن