تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن به ميل و رغبت خانواده اش غذا مى خورد ولى منافق ميل و رغبت خود را به خانواده ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821151346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لام: دی ماریا خیلی گران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لام: دی ماریا خیلی گران است تهران- ایرنا- کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت که دستمزد سالانه و هزینه نقل و انتقال بازیکن منچستریوناتید برای پیوستن به این تیم خیلی گران است.


به گزارش ایرنا از گل، فیلیپ لام کاپیتان تیم فوتبال بایرن مونیخ معتقد است که هزینه های انتقال دی ماریا به بایرن خیلی گران است و بعید است که بایرن مونیخ به خاطر هزینه های سنگین،با او قراردادی امضا کند.
دی ماریا تابستان گذشته با قرارداد 75 میلیون یورویی از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست ولی فصل ناامید کننده ای را در اولد ترافورد سپری کرد.
باشگاه پاری سن ژرمن علاقه مندی خود را برای جذب او اعلام کرده بود، در حالی که بایرن مونیخ نیز به دفعات در صدد جذب این بازیکن آرژانتینی بود.
با این حال، کاپیتان بایرن مونیخ معتقد است که هزینه های دی ماریا، مانعی بر سر راه این نقل و انتقال است.
پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ دو هفته قبل 35 میلیون یورو برای به خدمت گرفتن داگلاس کاستا مهاجم برزیلی پرداخت کرد، ضمن آن که سون اولریچ و جوشوا کیمیچ نیز هر دو ماه گذشته از اشتوتگارت به بایرن آمده اند.
لام در پاسخ به این سوال که بایرن برای موفقیت دوباره، چه کاری باید انجام دهد ،گفت: این تیم به دفعات نشان داده است که در تمام مسابقات به خوبی رقابت کرده است.
وی ادامه داد: سال گذشته ما مشکلات زیادی با مصدومین داشتیم. اگر اینطور نمی شد فرصت بهتری نصیب ما می شد. به هر حال، همان طور که پنج سال پیش هم گفتم، ما باید راه های پیشرفت بایرن مونیخ را بدانیم. ولی تیمی که داریم کاملا رقابتی است و این را در سال های اخیر ثابت کردیم.
ورزشی**1210**1581



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن