تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802940752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استان مرکزی بیش از پنج هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: استان مرکزی بیش از پنج هزار میلیارد ریال درآمد کسب کرد اراک- ایرنا- دبیر کارگروه درآمد و تجهیز منابع استان مرکزی گفت: پنج هزار و 634 میلیارد ریال درآمد وصولی در بهار امسال در این استان کسب شد.


به گزارش روز شنبه روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی حسن میرزاخانی افزود: یک هزار و 960 میلیارد ریال از مجموع این درآمد مربوط به درآمدهای وصولی استان است که این شاخص نسبت به مدت مشابه سال قبل 117 درصد افزایش دارد.
وی ادامه داد:سه هزار و 674 میلیارد از درآمد سه ماه نخست استان از محل وصولی درآمدهای ملی است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی اظهار کرد: درآمدهای عمومی از محل مالیات های مستقیم و غیرمستقیم، فروش کالاها و خدمات، جرایم و تخلفات، مالکیت دولتی و سایر درآمدهای متفرقه وصول شده است.
میرزاخانی گفت: اداره کل امور مالیاتی استان با 92 درصد سهم از وصول درآمدهای عمومی استان شامل درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم مالیاتی به ارزش یکهزار و 801 میلیارد ریال، رتبه اول وصولی را در بین سایر دستگاه های اجرایی استان را کسب کرده است.
وی، میزان درآمد مصوب استانی در سال جاری را 13 هزار و 906 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: درآمد مصوب استان نیز در بهار امسال نسبت به مدت مشابه قبل 34 درصد افزایش دارد و تلاش می شود تا پایان سال وصول رقم هدفگذاری شده به طور کامل محقق شود.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان مرکزی از انتشار آخرین آمار و اطلاعات اقتصادی رسمی استان مرکزی در قالب سند راهبردی و گزارش های توصیفی و تحلیلی برای بهره برداری تصمیم گیران، محققان و پژوهشگران خبر داد.
میرزاخانی خاطر نشان کرد: تحقیق و بررسی آثار و نتایج سیاست های مالی، پولی، ارزی و ضرورت های اصلاح ساختاری و نهادی اقتصاد استان و ارائه پیشنهادهای عملیاتی در این زمینه یکی از مهمترین اهداف تعیین شده در متن برش استانی سند راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی برای این اداره کل است.
میرزاخانی افزود: این اداره کل در سال های اخیر در زمینه تهیه و تدوین گزارش های آماری و تحلیلی اقتصادی اهتمام ویژه ای را به کار بسته و برای ارتقای کیفی گزارش های خود و افزایش قابلیت استناد به آمارها و اطلاعات اقتصادی، مبنای پژوهش های خود را بر داده های اخذ شده از مراجع قانونی استانی و کشوری و یافته های حاصل از تحقیقات میدانی بنا نهاده است.
وی ادامه داد: این مهم جایگاه استان را در زمینه های مختلف اقتصادی در مقایسه با سایر استان های کشور و همچنین نقاط ضعف و قوت اقتصاد استان در بخش های مختلف به خوبی مشخص می کند.
مالیات بر حسب تعریف سازمان همکاری و توسعه اقتصادی پرداختی الزامی و بلاعوض است که ممکن است به شخص، موسسه، دارایی و غیره تعلق گیرد.ک/1
1955/6013/



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن