تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813160758




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برنز هر سه تکواندوکار کشورمان قطعی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یونیورسیاد؛ برنز هر سه تکواندوکار کشورمان قطعی شد گوانگجو - ایرنا - احمد خسروفر، مهران عسکری واکرم خدابنده با صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت های تکواندومسابقات ورزشی دانشجویان جهان در کره جنوبی مدال برنز خود را قطعی کردند.


به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به کره جنوبی، در ادامه بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی تابستانی دانشجویان جهان (یونیورسیاد ) در بخش تکواندو که از روز سه شنبه گذشته به میزبانی گوانگجو کره جنوبی در حال برگزاری است امروز (شنبه) و در پنجمین روز این رقابتها، مبارزات تکواندوکاران وزن های منهای 74 کیلوگرم و به اضافه 87 کیلوگرم مردان و منهای 62 و به اضافه 73 کیلوگرم زنان در حال انجام است.
احمد خسروفر در وزن منهای 74 کیلوگرم 11 بر 10 پرا سیلا از تایلند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.
وی در دو مبارزه قبلی خود نیز به ترتیب مارکو موتاک از کروواسی و رادیلو رودریگوز ازمکزیک را با نتیجه مشابه 4 بر2 از پیش رو براشته بود.
در وزن به اضافه 87 کیلوگرم نیز مهران عسکری با پیروزی بر آرسن سیناریزر از روسیه به نیمه نهایی راه یافت.
وی پیش از این و در دو مبارزه قبلی خود در راند طلایی عمر الیزدی از فرانسه را با نتیجه 5 بر 4 و دیمیتریس موستاکاس از قبرس را 6 بر 5 شکست داده بود.
اکرم خدابنده لو نیز در وزن به اضافه 73 کیلوگرم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه4 بر یک والرین دیسلاو تکواندو کار مراکشی را از پیش رو برداشت و مدال برنز خود را قطعی کرد.
وی پیشتر در مرحله نخست به مصاف تزو چیو از چین تایپه رفت و با نتیجه 11 بر یک این حریف را شکست داده بود.
خدابنده لو در مرحله نیمه نهایی و برای صعود به فینال با الینا ایکایوا از روسیه رقابت خواهد کرد.
بیست و هشتمین دوره مسابقات دانشجویان جهان (یونیورسیاد) که به طور رسمی از 12 تیرماه آغاز شده است تا 23 تیر ماه در کره جنوبی ادامه دارد.
14 هزار ورزشکار از 100 کشور جهان در 21 رشته ورزشی این مسابقات با یکدیگر رقابت می کنند که 84 ورزشکار ایرانی حاضر در این دوره از مسابقات در هشت رشته تیراندازی، تیرو کمان، دوومیدانی، والیبال، فوتبال، تکواندو، ژیمناستیک و قایقرانی به مصاف حریفان جهانی خواهند رفت.
ورزشی**1828**1067**1590



20/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن