تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815687145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرلشكر فيروزآبادي: نمي‌توان به شيطان بزرگ دل بست


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: سرلشكر فيروزآبادي: نمي‌توان به شيطان بزرگ دل بست
رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با بيان اينكه انتظار نداشتيم مذاكرات به نتيجه برسد، گفت: اين امريكا بود كه به مذاكره علاقه داشت و ايران هم براي اثبات اينكه اهل گفت‌وگو و تدبير است، با جديت در اين مذاكرات شركت كرد. 
سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي در حاشيه مراسم بزرگداشت والده سردار عليرضا افشار در گفت‌وگو با فارس، درباره عملكرد امريكايي‌ها در روزهاي اخير مذاكرات وين، با بيان اينكه انتظار نداشتيم مذاكرات به نتيجه برسد، گفت: اين امريكا بود كه به مذاكره علاقه داشت و ايران هم براي اثبات اينكه اهل گفت‌وگو و تدبير است، با جديت در اين مذاكرات شركت و افراد خبره و مطلع خود را مأمور اين كار كرد. وي افزود: رفتار اوباما و كري بعضاً اميدهايي براي رسيدن به نتيجه ايجاد كرد ولي ايالات متحده امريكا به فرموده امام(ره) شيطان بزرگ است و نمي‌توان به او دل بست. فيروزآبادي تصريح كرد: اگر مذاكرات به نتيجه برسد، ملت جشن خواهد گرفت و اگر هم به نتيجه نرسد، به عنوان پيروزي در مقاومت جشن مي‌گيريم. وي ادامه داد: امريكا و اعضاي كم‌معرفت 1+5 از قول خود برگشتند و به خيالشان دارند ملت ما را تحت فشار قرار مي‌دهند ولي بدانند كه ما فرزند امام حسين(ع) هستيم. رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: توصيه مي‌كنم آنها براي منافع خودشان هم كه شده بر سر عهد و پيمان خود پايبند باشند. فيروزآبادي همچنين در جمع خبرنگاران نيز در خصوص گزينه ادعايي روي ميز امريكا با تأكيد بر اينكه امريكا گزينه روي ميز ندارد، گفت: گزينه روي ميز، توپ توخالي و ببر كاغذي است كه امريكايي‌ها نشان مي‌دهند. وي ادامه داد: وحشي‌تر و كم‌عقل‌تر از بوش كه پيدا نمي‌شود كه نيروهايش را بسيج و عراق را اشغال كرد و به دنبال حمله به ايران بود ولي فرماندهانش به دليل پاسخ ايران، او را منصرف كردند. رئيس ستاد كل نيروهاي مسلح با تأكيد بر اينكه جوانان ايراني آماده مقابله با هرگونه فتنه امريكايي و اسرائيلي و سعودي در منطقه هستند، افزود: ما فرزندان جهاد و شيعه علي(ع) هستيم و به فرمايش امام(ره) شكست‌ناپذيريم و در هر حال خود را پيروز مي‌دانيم. 
 ‌   ايران اهل باج دادن نيست
ما اكنون در شرايط بازدارندگي فعال و پشيمان‌كننده هستيم و توان آن را داريم كه از كشور، مرزها و انقلاب اسلامي به خوبي حراست كرده و هر اقدام نظامي را به طور پشيمان‌كننده‌اي پاسخ دهيم. 
سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايري، معاون ستاد كل نيروهاي مسلح نيز در حاشيه اين مراسم با اشاره به اينكه طرف غربي با زياده‌خواهي و با رويه استكباري خود مي‌كوشد كه در مذاكرات فيمابين امتيازاتي براي خود كسب كند، گفت: اين در حالي است كه طي دوران پديدآمدن جمهوري اسلامي ايران اثبات شده است كه به هيچ وجه اهل باج‌دادن به قدرت‌ها نيستيم. وي با توصيه به غرب مبني بر اينكه اگر خواهان تجربه زندگي مسالمت‌آميز است، پديده جديدي به نام انقلاب اسلامي را بايد درك كند، اظهار داشت: ما اكنون در شرايط بازدارندگي فعال و پشيمان‌كننده هستيم و توان آن را داريم كه از كشور، مرزها و انقلاب اسلامي به خوبي حراست كرده و هر اقدام نظامي را به طور پشيمان‌كننده‌اي پاسخ دهيم. 








تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن