تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821172660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس روز ایستادگی و مقاومت است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روز قدس روز ایستادگی و مقاومت است تهران- ایرنا- شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های تهران در بیانیه ای اعلام کرد:روز قدس روز ایستادگی و مقاومت و روز رسوایی مستکبرین جهان و رژیم غاصبی است که برای رسیدن به اهداف شوم خود از هیچ جنایتی فروگذار نبوده و با کشتار بی رحمانه زنان و کودکان بی دفاع سعی در پیشبرد خواسته های شیطانی خود در منطقه دارند.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ این شورا در بیانیه یاد شده ضمن دعوت از عموم ملت ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس افزود: روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، روز وحدت همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست، روزِ گره خوردن بازوان تنومند امت اسلامی و روز مبارزه همیشگی با صهیونیسم و امپریالیسم غارتگر است.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: رژیم غاصب صهیونیستی سال هاست که به عنوان غده ای چرکین و سرطانی توسط کشور استعمارگری همچون انگلستان و ایادی آن در منطقه پایه گذاری شده و متأسفانه امروز این سرطان بدخیم دامن گیر برخی کشورهای عربی منطقه نیز شده است که این مساله در جنایات خاندان خونریز آل سعود علیه مردم مظلوم و بی دفاع یمن کاملاً بارز و مشهود است و این دلیل روشنی از غیراسلامی بودن این کشورها علی رغم ادعاهای پوشالی دولتمردان آنان است.
این بیانیه تاکید کرد:مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران به فضل الهی با حضور گسترده خود نشان خواهند داد که عاشق مبارزه با صهیونیست ها بوده و هیچ گونه توافق و معاهده ای نمی تواند امنیت اسراییل را تامین کند.

**حضور پرشور دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی در راهپیمایی روز قدس
به گزارش ایرنا ، دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز با صدور بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس حضور پرشور دانشگاهیان در راهپیمایی و حمایت از مردم ستمدیده فلسطین را اعلام کردند.
به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این بیانیه آمده است: روز قدس روز خیزش مردم مسلمان ایران و دنیا، روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین که سرزمین آن ها توسط رژیم صهیونیستی اشغال شده است.
این بیانیه تاکید کرد: مردم مسلمان فلسطین بدانند که هرگز تنها نیستند و مردم با ایمان و انقلابی ایران اسلامی همواره در کنار آنان خواهند بود.
این بیانیه افزود: شرکت در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس وظیفه انسانی و دینی همه مسلمانان است، دانشگاهیان علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز با حضور در این خیل عظیم ، ضمن ابراز انزجار از فجایع و جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع، حمایت خود را از مردم ستمدیده فلسطین اعلام می دارند و این فجایع انسانی را محکوم می کنند.
دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیانیه اش ادامه داد: مردم غیور ایران ضمن تجدید بیعت با آرمان های امام راحل و تبعیت از ولی فقیه و مقام معظم رهبری همچون سال های گذشته با حضور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس همصدا با سایر ملت های اسلامی جنایات رژیم صهیونیستی و استکبار را محکوم کرده ، از آرمان های فلسطین و مظلومیت مردم آن حمایت می کنند و خواستار توقف جنایات و محکومیت رژیم اشغالگر قدس هستند.
فراهنگ**9129**1354**1776



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن