تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812166901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روز قدس آثار و برکات بسیاری در مسیر مقاومت فلسطین مظلوم داشته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده ولی فقیه در لرستان روز قدس آثار و برکات بسیاری در مسیر مقاومت فلسطین مظلوم داشته است خرم آباد - نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: روز جهانی قدس آثار و برکات بسیاری در مسیر و جریان مقاومت مردم مظلوم فلسطین داشته است.


حجت الاسلام و المسلمین سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان تحت عنوان روز جهانی قدس، موجب تقویت روحیه مقاومت و پایمردی مردم و جوانان انقلابی فلسطین شده، افزود: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، علاوه بر اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اقدامات وحشیانه ر‍ژیم صهیونیستی، نقش مهمی در تداوم مقاومت و پایمردی مردم فلسطین برای شکست رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دارد.
وی اظهار داشت: همچنین ابراز نفرت و انزجار جهانیان نسبت به جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در فلسطین یکی از دستاوردهای عظیم و ارزشمند نامگذاری روز جهانی قدس و راهپیمایی باشکوه این روز جهانی است.
وی تصریح کرد: روز جهانی قدس، یادگار ارزشمند و میراث گرانقدر معمار کبیر انقلاب اسلامی است که آثار و برکات فراوانی در مسیر موفقیت و پیروزی جریان مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس داشته است.
وی با بیان اینکه فلسطین متعلق به جهان اسلام است و باید جهان اسلام علیه رژیم غاصب صهیونیستی قیام کند، اظهار کرد: راه حل نجات قدس شریف و سرزمین فلسطین، مقاومت و ایستادگی مردم در برابر صهیونیست هاست و این مهم در سایه نابودی کامل این رژیم غاصب و جعلی محقق خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اقدام ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی در نامگذاری روز جهانی قدس، افزود: این اقدام ارزشمند و تاریخی امام راحل موجب شد تا رژیم صهیونیستی امروز به عنوان منفورترین رژیم در سطح جهان معرفی و مطرح شود.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی اظهار کرد: حضور گسترده و باشکوه مردم ایران اسلامی و دیگر کشورهای جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس، کمر رژیم غاصب صهیونیستی به عنوان یک غده سرطانی در منطقه و جهان اسلام را شکسته است.
وی با بیان اینکه کودکان و زنان بی دفاع در نواز غزه به طور مستقیم مورد حمله نظامی رژیم صهیونیستی قرار دارند، گفت: در این شرایط کشورهای مدعی دفاع از حقوق بشر و سازمان ها و مجامع بین المللی در برابر این مصیبت بزرگ، سکوت کرده و نظاره گر هستند.
نماینده ولی فقیه در لرستان همچنین با اشاره به سکوت برخی حکام کشورهای عربی در برابر فجایع صهیونیست ها در فلسطین اشغالی، اظهار کرد: متاسفانه برغم فجایع و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی، حکومت های عربی نظاره گر نسل کشی و فجایع این رژیم در غزه هستند.
به گفته وی، در طول 66 سال گذشته از اشغال سرزمین فلسطین، حکام مرتجع کشورهای عربی منطقه، هیچ اقدامی در جهت حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین انجام نداده اند.
وی اظهار کرد: این اقدام به عنوان یک لکه سیاه در کارنامه کشورهای مرتجع عرب منطقه ثبت شده و تاریخ هیچگاه این کارنامه سیاه آنان را فراموش نخواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی همچنین با دعوت از اقشار مختلف مردم لرستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: این گردهمایی عظیم جمعه 19 تیرماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می شود.
وی ادامه داد: مسیر راهپیمایان در شهرستان خرم آباد، ساعت 11 صبح از میدان شهدا تا مصلای الغدیر خرم آباد می باشد وبا سخنرانی حجت الاسلام داوودی، از فضلای حوزه علمیه قم برگزار می شود.
7269/6001



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن