تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820568020




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک غده سیاسی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: یک غده سیاسی شهرکرد-ایرنا -رژیم جعلی و اشغالگر قدس به عنوان یک غده سیاسی سرطانی،اکنون به عنوان نماد نسل کشی و کودک کشی در جهان تبدیل شده است.


رژیم اشغالگر قدس با سوء استفاده از جریان های رسانه ای و امپراتوری رسانه،بیش از شش دهه ، همواره دست به مظلوم نمایی زده است ،تا پشت این چهره کریه و زشت،نسل فلسطین را به مخاطره بیندازد.
هدف اسرائیل جنایتکار، اگر چه در ابتدا، اشغال سرزمین اسلامی فلسطین بود، اما از دهه 90 به بعد رویکرد این رژیم تغییر کرد و تهاجم علیه اسلام به ویژه اسلام ناب محمدی در دستورکار سران این رژیم جعلی قرار گرفت.
رژیم افراطی صهیونیست نه تنها با اسلام ناب محمدی،که با یهودیت واقعی و مسیحیت نیز به مخالفت پرداخت و گاهی در برابر
یهودیان واقعی ضد صهیونیست و مسیحیان عیسوی،دست به تحریف و حتی ترور نیز زده است.
یهودیان آن انتظاراتی که از مسیح موعود داشتند را در مسیحیت ندیدند و همین دغدغه باعث شد که یهودیان بیشتر مراقب اوضاع باشند که در قضیه" برکوخبا" در سال 130 میلادی، یهودیان مدعی شدند که فریب خوردند و از احساسات آنها سوء استفاده شد به همین دلیل دست به تحریف های تاریخی زدند.
تقابل و افتراق یهودیت و مسیحیت در همه تاریخ وجود داشته و در دوران حکومت عثمانی،جریان مسیحیت صهیونیستی پا گرفت.
صهیونیزم برای برپایی ˈ مملکت داوودیˈ در آخرالزمان، کشته شدن دو سوم جمعیت یهودیان دنیا و کشتن 400 میلیون مسلمان را لازم و واجب می داند و تنها راه بازگشت مسیح(ص) برای آغاز حکومت یک هزار ساله در معبد سلیمان را، کشته شدن این تعداد از مسلمانان و یهودیان می داند.
سرزمین قدس از سال 1948 میلادی با بیانیهˈ بن گورین ˈ به مدت 60 سال است که در اسارت صهیونیزم قرار دارد و با آغاز این اسارت در ابتدا 700 هزار نفر از ساکنان شهرهای فسلطین از سرزمین خود رانده شدند و بعد حدود 5/4 میلیون نفر نیز آواره سرزمین های دیگر گردیدند.
یهودیان صهیونیزم با راه اندازی اتاق های جنگ در اسرائیل و حمایت های آمریکا و غرب، برای تحقق این نظریه حمله به لبنان را در جنگهای 33 روزه آغاز کردند.
ظرف سال های اخیر مناطق مختلف سرزمین قدس بارها شاهد فاجعه و کشتار غیر نظامیان فلسطینی به وسیله نیروهای اسراییلی بوده و در راستای یهودی سازی و پاک سازی قومی در این سرزمین هربار از سوی رژیم اشغالگر قدس اقداماتی نابخردانه صورت می گیرد.
ریشه فجایع فلسطین، حرکتهای مذبوحانه نژادپرستانه است که دامنه و عمقی پرسابقه دارد و مشخصه آن به گونه ای است که گروهی از انسان ها یعنی فلسطینیان بخاطر وجودشان، از دید گروهی کینه ورز محکوم به نابودی شده اند.
نوعی از بشر به نام صهیونیست می خواهد نوعی دیگر از بشر یعنی مردم فلسطین را از میان بردارد و بی توجه به این که آنان چگونه زیست می کنند، چه ملیتی دارند و در چه سنی و سالی قرار دارند.
جامعه نظامی اسراییل به ویژه رهبران فکری و سیاسی آن بر این عقیده اند،که فلسطینیان نباید زنده بمانند چون زنده ماندشان زنده ماندن ذهن هایی است که به یاد می آورند تاریخ گذشته فلسطین چگونه بوده و به یاد می آورند که حادثه ها و گذشته های جنبش سیاسی و فکری صهیونیسم درفلسطین چگونه رقم خورده است.
به گزارش ایرنا،نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی امام راحل ابتکار عملی بود برای اجماع جهانی بر ضد صهیونیست که قصد نابودی مسلمانان را دارد.
بیت المقدس،قبله نخستین و دومین حرم مسلمانان جهان و وطن میلیون‏ها آواره فلسطین است که استکبار جهانی آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قدس قرار داد.
با پیروزی انقلاب اسلامی، ملت مسلمان ایران به ویژه پس از صدور پیام تاریخی امام امت در سال 1358 مبنی بر نام‏گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، مساله آزادسازی فلسطین از چنگال اسرائیل ،نمادی برای استکبار ستیزی شده است.
یکی از آثار مهم انقلاب اسلامی، ایجاد حس جمعی و وحدت اسلامی میان مسلمانان جهان برای آزادی قدس شریف است و این همدلی مرهون درایت و دور اندیشی امام خمینی (ره) است.
2097



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن