تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805660111




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روزی برای بزرگداشت نویسنده قصه های خوب برای بچه های خوب


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روزی برای بزرگداشت نویسنده قصه های خوب برای بچه های خوب اصفهان - ایرنا - اکثر بچه های دهه 30تا 60 در نوستالژی کودکانه خود کتاب "قصه های خوب برای بچه های خوب" از نویسنده خیلی خوب کشور مهدی آذر یزدی را به یاد دارند.


به گزارش ایرنا، امروز، روز بزرگداشت آن نویسنده فقید است که تنها لذت زندگی اش، کتاب خواندن بود و نوشتن برای کودکان و نوجوانان و به همین دلیل نیز روز درگذشت او را به نام روز ملی ادبیات کودک و نوجوان نام گذاشتند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آن نویسنده ی محبوب گفت: کانون به این مناسبت ویژه برنامه هایی با حضور اعضای کودک و نوجوان خو در مراکز فرهنگی هنری برگزار می کند.
حامد عسگری فر افزود: پیش از این، واحد کارشناسی ادبی استان با ارسال فراخوان از کلیه مراکز خواسته بود تا به این روز توجه ویژه داشته و با برگزاری برنامه های متنوع روز ملی ادبیات کودک و نوجوان را در یاد اعضا ماندگار سازند.
وی اظهار کرد: به همین مناسبت و در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی، نشست های نقد کتاب با حضور اعضا در تعدادی از مراکز استان برگزار خواهد شد که در این نشست ها، اعضا پس از مطالعه کتابی که از قبل در اختیارشان قرار گرفته به نقد و بررسی آن می پردازند.
وی، تشکیل محفل های ادبی را از دیگر برنامه های اجرا شده در مراکز کانون برشمرد که با استقبال اعضای فعال ادبی همراه بوده و در این محافل، اعضا آثار ادبی خود از جمله شعر یا داستان را قرائت کردند.
عسگری فر معرفی مفاخر ادبیات کودک و نوجوان را یکی دیگر از ویژه برنامه های مراکز کانون استان عنوان کرد و گفت: این برنامه با معرفی زندگینامه و قرائت تعدادی از آثار شعرا و نویسندگان کودک و نوجوان همراه است.
وی خاطرنشان کرد: همچنین بمناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان، مراسم ویژه ای از سوی مرکز آفرینش های ادبی استان در تاریخ 20 تیر در مرکز شماره دو کانون برگزار می شود که اعضای انجمن ادبی دختر به همراه اعضای مکاتبه ای حضور خواهند داشت.
عسگری فر افزود: مرکز فرهنگی هنری شماره 10 کانون نیز با برگزاری نشست "چگونگی ادبیات کودک در ایران و سایر کشورها"، مرکز فرهنگی هنری شماره 13 با معرفی مرادی کرمانی نویسندهی کودک و مرکز فرهنگی هنری فلاورجان با برگزاری مراسم "صبح شعر" این روز را گرامی می دارند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان اصفهان افزود: مرکز فرهنگی هنری سمیرم نیز با معرفی مهدی آذر یزدی و محمود کیانوش، کتاب های منتشر شده توسط کانون از این دو نویسنده و شاعر کودک و نوجوان را معرفی و مورد بررسی قرار خواهند داد.
وی به برنامه های ویژه مراکز فرهنگی هنری شماره 1، 4، 6 ،7، خمینی شهر، کاشان 1، گز و شاهین شهر به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان نیز اشاره کرد.
ت/6994/ 6508



18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن