تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زباله را شب در خانه هاى خود نگه نداريد و آن را در روز به بيرون از خانه منتقل كنيد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819804348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعال رسانه ای چینی: روز قدس بهترین بستر حمایت جهان اسلام از فلسطین است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فعال رسانه ای چینی: روز قدس بهترین بستر حمایت جهان اسلام از فلسطین است پکن - ایران - یک فعال رسانه ای چین روز جهانی قدس را بهترین بستر برای حمایت جهان اسلام از آرمان فلسطین و مردم مظلوم تحت اشغال رژیم صهیونیستی دانست.


«لی شیائو لونگ»، کارشناس مسائل بین الملل و سردبیر شبکه آنلاین جوانان مسلمان چین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، روز جهانی قدس را یادگار تاریخی حضرت امام خمینی (ره) برای نسل های آینده و نمادی آشکار از استکبار ستیزی انقلاب اسلامی ایران دانست.
وی با اشاره به انتخاب دقیق امام خمینی (ره) در برگزیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، افزود: پیام انتخاب این روز در واپسین روزهای ماه مبارک رمضان، پیامی معنوی - انقلابی است که مومنانی را که با روزه داری بر ایمان خویش افزوده اند را در عرصه اجتماعی به یاری برادران و خواهران مظلوم شان فرا می خواند.
این فعال رسانه ای چین تصریح کرد که هدف شاخص امام خمینی (ره) در نامگذاری روزی به نام «روز قدس»، جلب توجه ملت های مسلمان دنیا به مظلومیت مردم فلسطین و جنایات اسرائیلی ها بوده است.
او ادامه داد: مقابله با اقدامات رژیم اسرائیل صرفا با گسترش آگاهی ملت های مسلمان در خصوص اقدامات ضد انسانی تل آویو ممکن است.
«لی» با ابراز تاسف از وجود تفرقه و چند دستگی کنونی در برخی کشورهای اسلامی، آتش افروزی کشورهای غربی در این زمینه را مورد انتقاد قرار داد و یادآور شد: تاکیدات مکرر امام خمینی (ره) بر لزوم وحدت مسلمین تاکید بر نکته ای کلیدی برای سرافرازی جهان اسلام و مقابله مسلمانان به ظلم و جوری بوده است که نمادی از آن در اراضی اشغالی فلسطین جاری است.
وی تاکید کرد: مقابله با ظلمی که به طور روزمره در حق برادران و خواهران مسلمان ما در فلسطین اشغالی می شود، وظیفه و رسالتی دینی و اخلاقی است که به ابتکار رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران به عنوان روزی مشخص برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به جهانیان معرفی شده است.
این کارشناس مسائل بین الملل با تاکید بر لزوم گرامیداشت روز جهانی قدس توسط تمام مسلمان گفت: امروز بر همه ما و امت اسلامی واجب است که به هر صورت حمایت خویش را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنیم و بهترین بستر برای چنین هدفی، روز قدس است.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران روز جهانی قدس نامگذاری شد و این روز فرصت مناسبی است تا مسلمانان سراسر عالم، انزجار خود را از سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی اعلام کنند.
آساق*231*1597






18/04/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن