تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هركه خوش دارد دعايش هنگام سختى مستجاب شود، هنگام آسايش، بسيار دعا كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819710993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اكران رستاخيز در سازمان بسيج


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: اكران رستاخيز در سازمان بسيج
فيلم سينمايي رستاخيز، ساخته احمدرضا درويش، در سازمان بسيج و با حضور سردار محمدرضا نقدي اكران شد.


فيلم سينمايي رستاخيز، ساخته احمدرضا درويش، در سازمان بسيج و با حضور سردار محمدرضا نقدي اكران شد.
در آستانه ليالي مبارك قدر و سالروز شهادت حضرت علي بن‌ابيطالب عليه‌السلام، فيلم سينمايي رستاخيز با حضور رئيس و جمعي از مسئولان و نيروهاي بسيجي در سالن 5 آذر سازمان بسيج مستضعفين اكران شد.
در شرايط كنوني كه دشمنان اسلام با استفاده حداكثري از صنعت سينما و هنر هفتم به دنبال تخريب چهره رحماني اسلام و ارائه تصويري خشن و دگرگون از اسلام هستند، ضرورت ساخت و توليد آثاري فاخر كه قابليت پخش جهاني داشته باشند، صدچندان است.
فيلم سينمايي رستاخيز كه با محوريت قيام عاشورا در ژانر تاريخي ساخته شده، به بازخواني برشي از تاريخ كه از زمان مرگ معاويه آغاز و به روز عاشورا منتهي مي‌شود، پرداخته است و كارگردان سعي دارد در اين فيلم مخاطب را به تعمق و تفكر درباره واقعه عاشورا وادارد.
اين فيلم هم‌اكنون در آستانه اكران عمومي قرار دارد. پيش از اين با حضور «رستاخيز» در جشنواره بين‌المللي فيلم فجر، منتقدان سينما واكنش‌هاي متفاوتي را نسبت به اين فيلم نشان دادند. اما با بيان مجوز‌هاي شرعي‌اي كه كارگردان درباره برخي از سكانس‌هاي فيلم از مراجع معظم تقليد دريافت كرده بود، نمايش فيلم با استقبال مردمي روبه‌رو شد.
توليد و ساخت آثار فاخر سينمايي با موضوع تاريخ اسلام به هر حال پيچيدگي‌ها و سختي‌هاي فراواني دارد و به همين دليل كمبودهاي بسياري در اين حوزه در توليدات سينمايي كشور ما وجود دارد.  
البته خوشبختانه در سال‌هاي اخير، پروژه‌هاي بزرگي مانند رستاخيز، محمد (صلوات‌الله عليه) و... ساخته شده و همچنان نياز است در اين عرصه با حمايت‌هاي همه‌جانبه و سرمايه‌گذاري‌هاي درست اين روند شتاب يافته و كارگردانان هنرمند ايراني، شكوفايي اوج هنر خود را در اين زمينه بروز دهند.
در اين اكران سردار سرتيپ بسيجي محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين و جمعي از مسئولان بسيج حضور داشتند. همچنين تقي علي قلي‌زاده تهيه‌كننده و سيدعلي قائم‌مقامي مدير توليد فيلم نيز به نمايندگي از عوامل فيلم از نحوه ساخت و مراحل توليد آن گفتند. در انتهاي اين برنامه نماز جماعت مغرب و عشا اقامه شد و حاضران بر سر سفره افطاري ساده به ميزباني سازمان بسيج حضور يافتند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن