تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803257879




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد ۴۰ تعاوني نسل جديد توسعه و عمران شهرستاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ تير ۱۳۹۴ (۸:۰ق.ظ)
ايجاد ۴۰ تعاوني نسل جديد توسعه و عمران شهرستاني موج - با همکاري مشترک معاونت تعاون وزارت کار و مجمع استانداران کشور، ۴۰ تعاوني نسل جديد توسعه و عمران شهرستاني ايجاد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، به منظور بسترسازي براي ورود بخش تعاوني به فعاليت‌هاي اقتصادي و کمک به اجراي برنامه‌هاي عمراني و خدماتي دولت در مناطق روستايي و جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهرها تفاهم‌نامه همکاري معاون تعاون وزارت کار و مجمع استانداران کشور امضا شد.
معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه و مجمع استانداران کشور به منظور بسترسازي براي ورود بخش تعاون به فعاليت‌هاي اقتصادي و کمک به اجراي برنامه‌هاي عمراني و خدماتي دولت در مناطق روستايي و همچنين جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهرها اين تفاهم‌نامه همکاري را امضا کردند.
در راستاي تحقق سياست‌هاي کلي اصل ۴۴ قانون اساسي و اهداف برنامه پنجم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي کشور و به منظور کاهش تصدي‌گري در بخش‌هاي دولتي و تحکيم مشارکت‌هاي مردمي در فعاليت‌هاي اقتصادي و اجتماعي و به منظور تسريع در رشد و توسعه شهرستان‌ها، هدايت منابع مردمي به بخش‌هاي توليدي، بسترسازي براي ورود بخش تعاوني به فعاليت‌هاي اقتصادي و کمک به عمران و آباداني و رشد اقتصادي روستاها، کمک به اجراي برنامه‌هاي عمراني و خدماتي دولت خدمتگزار در مناطق روستايي و جلوگيري از مهاجرت روستائيان به شهرها؛ قرارداد همکاري مشترکي بين معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه و رئيس مجمع استانداران کشور به شرح ذيل به امضا رسيد.
در اين تفاهم‌نامه بر اهدافي مانند مشارکت و همکاري در توسعه و تأسيس تعاوني‌هاي توسعه و عمران شهرستان‌ها با جلب مشارکت معتمدين و مؤثرين محلي، تسريع در رشد و توسعه شهرستان‌ها و ترويج فرهنگ تعاون، هدايت منابع مردمي به بخش‌هاي توسعه منطقه‌اي و درآمدزا، بسترسازي براي ورود بخش تعاوني به فعاليت‌هاي اقتصادي و افزايش سهم بخش تعاوني در اقتصاد ملي تأکيد شده است. همچنين ايجاد اشتغال، گسترش عدالت اجتماعي و توانمندسازي اقشار متوسط و کم‌درآمد جامعه با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي بخش تعاون از ديگر اهداف اين تفاهم‌نامه است.
در اين تفاهم‌نامه بر موضوعاتي مانند حمايت از تشکيل و گسترش شرکت‌هاي تعاوني توسعه و عمران شهرستاني، احصاء مزيت‌هاي نسبي شهرستان‌ها در امور قابل‌واگذاري به شرکت‌هاي تعاوني توسعه و عمران شهرستاني، شناسايي افراد بصير، خوشنام، ذيصلاح، متخصص و متعهد هر شهرستان شامل اعضاي شوراي اسلامي شهر، نمايندگان مجلس، فرمانداران، اساتيد دانشگاه، مديران مجرب، کارآفرينان، مديران اتحاديه‌هاي فعال و موفق و توانمند و ديگر افراد خوشنام و مؤثر در شهرستان براي تشکيل شرکت‌هاي تعاوني توسعه و عمران شهرستاني مؤثر، شناسايي تعاوني‌ها و شرکت‌هاي اقتصادي مؤثر شهرستان که مي‌توانند سهامداران غير عضو شرکت توسعه و عمران شهرستاني شوند، نيز تأکيد شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن