تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820809544




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دخيا از فن خال خواست که پادرمياني کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ تير ۱۳۹۴ (۱۶:۵۸ب.ظ)
دخيا از فن خال خواست که پادرمياني کند موج - داويد دخيا امروز اولين جلسه تمريني پيش فصل خود را با منچستريونايتد انجام داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ساعت 9 صبح امروز، اولين جلسه تمريني منچستريونايتد براي حضور قدرتمندانه در فصل بعد، در کمپ کرينگتون آغاز شد و داويد دخيا، دروازه بان جدايي طلب اسپانيايي اين تيم نيز در اين جلسه حضور داشت. فان خال از اواسط تمرين بود که وارد کمپ شد.

تمرين امروز يونايتدها با انجام تست هاي پزشکي آغاز شد و سپس بازيکنان به دويدن دور زمين پرداختند. فان خال تا قبل از شروع تور آمريکاي يونايتد (13 جولاي) براي بازيکنانش روزي دو جلسه تمرين فشرده را در نظر گرفته است.

طبق ادعاي آ اس، قرار است دخيا در طي يک ملاقات خصوصي با فان خال، در مورد تمايلش به جدايي از يونايتد و پيوستنش به رئال مادريد صحبت کرده و از او بخواهد که اجازه جدايي اش را صادر کند. مذاکرات رئال و منچستر براي انتقال دخيا مدتهاست که شروع شده اما به نتيجه روشني ختم نشده است.
گويا فان خال از مديران يونايتد درخواست کرده تا زماني که رئال اجازه جدايي راموس را صادر نکرده است، با انتقال دخيا موافقت نکنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن