تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چهار چيز از خوشبختى و چهار چيز از بدبختى است: چهار چيز خوشبختى: همسر خوب، خانه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809821102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

این کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنید +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: این کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنید +عکس
پلیس از شهروندان خواست کلاهبرداری که با جعل چک رمزدار، اقدام به کلاهبرداری میلیونی کرده است، را شناسایی کنند.
به گزارش نامه نیوز، ۱۵ اردیبهشت ماه امسال فردی با مراجعه به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام کرد: فردی به بهانه خرید خودرو با من تماس گرفت و در ازای خرید خودرو یک فقره چک رمز دار تحویل داد که در زمان مراجعه به شعبه بانک متوجه شدم چک مذکور اصالت نداشته و شخص خریدار به این شیوه اقدام به کلاهبرداری از من کرده است. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جعل و کلاهبرداری و به دستور شعبه چهاردهم بازپرسی دادسرای ناحیه ۶ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.





مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: از طریق انتشار آگهی فروش خودرو در یکی از روزنامه‌ها قصد فروش یک دستگاه خودرو پرشیا را داشتم که شخصی با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس گرفت و به بهانه بازدید خودرو به منزلم واقع در یوسف آباد مراجعه کرد؛ پس از بازدید خودرو توسط این شخص، بر سر قیمت خودرو به مبلغ ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان توافق کرده و قرار شد تا فردای آن روز یعنی در روز پانزدهم اردیبهشت نسبت به انتقال اسناد مالکیت خودرو و فروش خودرو به این شخص اقدام کنیم. لذا فردای آن روز به همراه شخص خریدار به طرف محضرخانه‌ای در منطقه یوسف آباد حرکت کردیم؛ در بین راه این شخص یک فقره چک رمز دار به مبلغ توافق شده بر سر قیمت خودرو را به بنده تحویل داد و من نیز برای اطمینان از اصالت چک، در مقابل شعبه بانک توقف کرده و از اصالت چک اطمینان پیدا کردم.

مالباخته در ادامه اظهاراتش به کارآگاهان گفت: در مسیر حرکت به سمت محضرخانه، شخص خریدار از من درخواست کرد تا چک رمزدارش را نزد خود نگهداری کند؛ من نیز که از اصالت چک اطمینان پیدا کرده بودم، چک را به وی پس داده تا پس از انتقال اسناد مالکیت خودرو، چک را از او تحویل بگیرم. پس از انتقال اسناد مالکیت به شخص خریدار که خود را «اصغر جعفرآبادی» معرفی کرده بود، مجدداً چک رمز دار را از وی گرفتم و هر دو نفر سوار ماشین شده و به سمت شعبه بانک حرکت کردیم. زمانیکه به شعبه بانک مورد نظر رسیدیم، من از ماشین پیاده شده و منتظر پارک خودرو توسط خریدار ماشین بودم که ناگهان این شخص سرعت ماشین را زیاد کرد و به سرعت از محل متواری شد! بلافاصله به داخل شعبه رفته و از متصدی بانک درخواست نقد شدن چک رمزدار را کردم اما در کمال تعجب، همان کارمند بانکی که اصالت چک را صبح همان روز تأیید کرده بود عنوان داشت که چک اخیر اصالت ندارد؛ آن زمان بود که متوجه شدم شخص خریدار در زمان بازپس گیری چک واقعی (دارای اصالت)، آن را با چک جعلی داخل جیبش عوض کرده است.

با توجه به اظهارات مالباخته مبنی بر مراجعه به شعبه بانک جهت بررسی اصالت چک رمز دار، کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی به بررسی دوربین‌های مداربسته بانکی پرداخته و تصویر متهم از سوی مالباخته مورد شناسایی قرار گرفت؛ همچنین در ادامه تحقیقات مشخص شد که مدارک شناسایی ارائه شده از سوی متهم در محضرخانه رسمی جهت انتقال اسناد مالکیت خودرو، دارای سابقه سرقت است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با انتشار این خبر اعلام کرد: با توجه به ادامه رسیدگی به این پرونده و به جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده، دستور انتشار بدون پوشش تصویر به دست آمده این شخص، از سوی مقام قضایی صادر شده است؛ لذا از کلیه شهروندان که موفق به شناسایی تصویر متهم شده و اطلاعاتی در خصوص هویت، مخفیگاه و یا محل‌های تردد این شخص دارند، درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس ۲۱۸۶۵۶۴۹ در اختیار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

منبع: مهر


۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 115]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن