تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819493579




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سبک زندگي قرآني در «به وقت نوجووني»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ تير ۱۳۹۴ (۱۸:۱۱ب.ظ)
سبک زندگي قرآني در «به وقت نوجووني» موج-تهيه‌کننده برنامه نوجوان شبکه قرآن از پياده‌سازي طرح ۱۴۴۹ و تبيين سوره‌هاي «يس» و «الرحمان» در اين شبکه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج،رحمان حاصلي تهيه‌کننده برنامه «به وقت نوجووني» به سوره سينما گفت: ما سال‌هاي گذشته برنامه‌هاي مختلفي را با عنوان «نقطه اوج» در ايام ماه مبارک رمضان توليد کرديم و آن زمان در راستاي طرح قرآني ۱۴۴۹(حفظ موضوعي قرآن کريم) گام برداشتيم.
اين طرح در سال جاري تبيين و تفهيم دو سوره «يس» و «الرحمن» را مد نظر قرار داده و ما با محور قرار دادن اين دو سوره مبارک، موضوعات برنامه جديدمان را که «به وقت نوجووني» نام دارد تنظيم و شروع به کار کرديم.
کليت موضوعات ما درباره نعمت شماري است و به عبارت بهتر قصد داريم نعمات خداوند را براي مخاطب نوجوان خود يادآوري کنيم.
وي افزود: پخش برنامه «به وقت نوجووني» از ابتداي ماه مبارک رمضان به شکل روزانه از شبکه قرآن آغاز شد. اجراي اين برنامه را محسن قره شيخ‌لو بر عهده دارد، اما اين تک مجري بودن، تنها تفاوت برنامه امسال ما با برنامه‌هاي گذشته نيست. «به وقت نوجووني» در فرم و ساختار با ديگر توليدات ما فرق دارد.
اين بار حرف‌هاي خود را در قالب يک سفرنامه به گوش مخاطب مي‌رسانيم، به اين شکل که مجري برنامه به مناطق مختلف ايران سفر مي‌کند و با رصد کردن فضاهاي قرآني آن شهر با نوجوانان نخبه و نمونه آشنا مي‌شود و با آنان به گپ و گفت مي‌نشيند.
اين تهيه‌کننده همچنين اضافه کرد: صحبت کردن نوجوانان حافظ و قاري قرآن از نوع زندگي خودشان به شيوه‌اي غير مستقيم، يک جور سبک زندگي را به همسن و سال‌هايشان مي‌آموزد. ما تلاش کرديم بدون دخالت مستقيم بزرگ‌ترها، کاري کنيم که خود نوجوانان درباره مسائل و مشکلات خود صحبت کنند.
در همين راستا آيتمي داريم که در آن بچه‌ها درباره موضوع برنامه با هم مباحثه مي‌کنند. همچنين در يک آيتم ديگر کارشناسي به عنوان حاج آقا دراني، مباحث ديني را درباره آن موضوع خاص به گوش آنان مي‌رساند.
برنامه «به وقت نوجووني» به تهيه‌کنندگي و کارگرداني رحمان حاصلي هر روز ساعت ۱۶: ۳۰ از شبکه قرآن پخش مي‌شود. سارا کنعاني و فاطمه پهلوان، نويسندگي اين برنامه ترکيبي را بر عهده دارند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن