تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799057657




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورود طراحان اپليكيشن به صنعت سبك زندگي اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: ورود طراحان اپليكيشن به صنعت سبك زندگي اسلامي
جمعيت مسلمانان دنيا رو به رشد است و اين واقعيت اكنون طراحان برنامه‌هاي كاربردي گوشي‌هاي همراه هوشمند را سرانجام وارد صنعت چند ميليارد دلاري سبك زندگي مسلمانان كرده است. با آغاز ماه مبارك رمضان، هشت برنامه و اپليكيشن جديد به مسلمانان سرتاسر دنيا كمك مي‌كند تا اين روزها را راحت‌تر و سرگرم‌كننده‌تر پشت سر بگذارند.
نویسنده : الناز خمامي‌زاده 


جمعيت مسلمانان دنيا رو به رشد است و اين واقعيت اكنون طراحان برنامه‌هاي كاربردي گوشي‌هاي همراه هوشمند را سرانجام وارد صنعت چند ميليارد دلاري سبك زندگي مسلمانان كرده است. با آغاز ماه مبارك رمضان، هشت برنامه و اپليكيشن جديد به مسلمانان سرتاسر دنيا كمك مي‌كند تا اين روزها را راحت‌تر و سرگرم‌كننده‌تر پشت سر بگذارند.
گوشي همراهتان سر ساعت 3 بامداد زنگ مي‌خورد، با چشماني تار از خواب بيدار مي‌شويد و با ولع چند لقمه غذا مي‌خوريد و در دقايق آخر پيش از آنكه بانگ اذان صبح را بشنويد چند جرعه آب مي‌نوشيد. پرهيز از خوردن، آشاميدن و حتي عصباني شدن پيش از زمان افطار دشوار است اما طراحان برنامه‌هاي كاربردي گوشي‌هاي همراه هوشمند، برنامه‌هاي جديد مخصوص ماه رمضان را براي اين جمعيت رو به رشد طراحي كرده‌اند كه كار را براي مسلمانان كمي راحت‌تر و سرگرم‌كننده‌تر كرده است.
 «‌al Quran»‌ - القرآن - يك برنامه كاربردي قرآن است كه در اين ماه حسابي به درد روزه‌داران مي‌خورد. اين نرم‌افزار به كاربر كمك مي‌كند كل هر آيه و ترجمه آن را يكجا بخواند و تفسير آن را كه به زبان‌هاي مختلف ترجمه شده بشنود.
نرم‌افزار ديگر «Zabihah» - ذبيحه – نام دارد كه بيشتر براي مسلمانان كشورهاي غيراسلامي مفيد است. با استفاده از اين نرم‌افزار، مسلمانان در هر كشوري مي‌توانند براي وعده افطار خود نزديك‌ترين رستوران غذاهاي حلال در نزديكي محل زندگي خود يا همچنين نزديك‌ترين مساجد و فروشگاه‌ها را بيابند و از زمان بازگشايي و قيمت كالاها و حتي نظرات و ميزان امتياز مردمي به اين اماكن اطلاع كسب كنند. يكي ديگر از برنامه‌ها (Muslim Pro (Ramazan2015 نام دارد، اين نرم‌افزار با آيكن‌هاي بزرگش به شكل صوتي يا تصويري زمان افطار و سحري را به مسافران در راه اعلام مي‌كند.
Ramazan Legacy - ميراث رمضان- نام نرم‌افزار ديگري است كه در اين ليست قرار دارد، اين نرم‌افزار به روزه‌داران يك جدول زماني تعاملي ارائه مي‌دهد تا در آن دستاوردهاي معنوي خود را در ماه رمضان ثبت كنند و به اهدافي كه از پيش تعيين كرده‌اند، برسند، در واقع اين نرم‌افزار به شكلي الهام‌بخش مدام فراموش نكردن اهداف متعالي‌ روزه‌داران را به آنها يادآوري مي‌كند. اين نرم‌افزار همچنين قابليت تعاملي و اجتماعي دارد و در آن كاربران مسلمان از سرتاسر دنيا مي‌توانند تصاوير رمضاني خود را با يكديگر به اشتراك بگذارند.  نام نرم‌افزار جديد ديگر در اين ليست
 Good Habits – عادات خوب – است كه قابليت مشابه نرم‌افزار قبلي را دارد؛ Calorie Counter & Diet Tracker- كالري شمار و ردياب رژيم – نرم‌افزاري است كه بسياري با آن آشنا هستند، اين نرم‌افزار به روزه‌داران كمك مي‌كند ميران كالري بدن خود را در طول ماه رمضان متعادل نگه دارند، نه در افطار زياده‌روي كنند و نه آنكه مبتلا به كمبود املاح و مواد لازم غذايي بدن شوند.
SleepBot نام نرم‌افزار ديگري است كه حسابي در روزهاي طولاني و شب‌هاي كوتاه ماه مبارك رمضان امسال كاربرد دارد. اين نرم‌افزار جالب توجه از سنسورهاي گوشي روزه‌داران براي بررسي حركات‌شان و نيز از صداهايي كه شب و هنگام خواب از آنها برمي‌خيزد براي ارزيابي كيفيت خواب شان استفاده مي‌كند، براساس اين نرم‌افزار مي‌توان تعداد ساعات عبادت و ميزان خواب كافي را براي بدن پيش‌بيني كرد. InstaDeen Lite نرم‌افزار آخر در اين ليست است. مسلمانان روزه‌دار با استفاده از اين نرم‌افزار اجتماعي مي‌توانند براي يكديگر عكس‌هايي آراسته به آيات قرآني و سخنان اسلامي ارسال كنند.

منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن