تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813087917




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش˝اصحاب عشق˝ در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همایش˝اصحاب عشق˝ در شهرستان بیرجند برگزار می‌شود خبرگزاری پانا : گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی و میثاق با ۱۷۵ شهید غواص با عنوان˝ اصحاب عشق˝ با همکاری جمعیت جوانان سرزمین آفتاب خراسان جنوبی همزمان با ۸ تیرماه در بیرجند برگزار می‌شود.
۱۳۹۴ دوشنبه ۸ تير ساعت 11:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا  و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، حامد عرب زاده، دبیر برگزاری همایش و مدیر عامل جمعیت جوانان سرزمین آفتاب اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، تقویت هویت عام جبهه فرهنگی و نیز لبیک به فرامین مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگی و همفکری و هم‌افزایی برای بررسی آمادگی‌های فعالان فرهنگی برای حضور قوی تر و موثرتر در جبهه فرهنگی برای استمرار راه شهدا به ویژه شهدای گمنام است.
 
وی افزود: همایش اصحاب عشق (گردهمایی بزرگ فعالان فرهنگی و میثاق با 175 شهید غواص) با حضور سردار حاج حسین یکتا، دوشنبه هشتم تیرماه ساعت 21 در بوستان شهدای گمنام بیرجند برگزار می‌شود.
 
عرب‌زاده تأکید کرد: مدیران موسسه‌های فرهنگی، هیأت‌های مذهبی و ورزشی، سازمان‌های مردم نهاد، پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تشکل‌های دانشجویی برای شرکت در این همایش دعوت شده‌اند.
 
وی خاطرنشان کرد: نخستین همایش بزرگ رزمندگان فرهنگی اصحاب عشق با همکاری جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حوزه هنری و اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن