تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 27 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806680793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هيچ شهري کانديداي پايتخت شدن نيست/۱۰۰ هزار نفر را در کيش ساکن کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۸ تير ۱۳۹۴ (۹:۱۰ق.ظ)
هيچ شهري کانديداي پايتخت شدن نيست/۱۰۰ هزار نفر را در کيش ساکن کردند موج - معاون معماري و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي، در خصوص شهرهاي نامزد پايتختي گفت: هيچ شهري کانديداي پايتخت شدن نيست، بلکه مجلس پس از استدلال‌هاي فراوان نهايتا نظر دولت مبني بر بررسي کارشناسي اين موضوع را پذيرفت و به همين دليل کميته بررسي انتقال پايتخت با دبيري وزارت راه و شهرسازي تشکيل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، پيروز حناچي، معاون معماري و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي، از تخلفات سنگين هشت سال قبل در حوزه ساخت‌وسازهاي جزيره کيش خبر داد.
حناچي در خصوص نظارت شوراي عالي معماري و شهرسازي بر ساخت‌وسازهاي جزيره کيش اظهار کرد: اين شورا فعلا به اين موضوع ورود نکرده و شوراي هماهنگي مناطق آزاد و سازمان‌هاي منطقه‌اي متولي و مجري نظارت بر طرح‌هاي توسعه مناطق آزاد هستند.
معاون معماري و شهرسازي وزارت راه و شهرسازي با اشاره به پيگيري پرونده ساخت‌وسازهاي کيش به دليل بررسي پرونده تخلفات پديده شانديز گفت: بخشي از فعاليت‌هاي اين شرکت، ساخت برج مسکوني، تجاري و تفريحي در جزيره کيش بود و به همين دليل به حوزه ساخت‌وسازهاي کيش نيز ورود داشتيم.
وي با بيان اين که تخلف‌هاي سنگيني در دوره هشت ساله گذشته در حوزه ساخت‌وسازهاي جزيره کيش اتفاق افتاد، ادامه داد: جمعيت پيش‌بيني شده براي افق چشم‌انداز ۲۰ ساله جزيره کيش، سکونت ۸۰ هزار نفر در آن بود، در حالي که در دوره قبل پروانه سکونت براي جمعيتي حدود يک‌صد هزار نفر در اين جزيره صادر شد.
معاون وزير راه و شهرسازي در خصوص صحبت‌هاي يکي از اعضاي شوراي شهر تهران که مخالف صدور پايان کار و موافق تخريب هتل اسپيناس شهرک غرب تهران بود و بعدا تغيير نظرش را طي تماس تلفني حناچي به‌ منظور وساطت براي جلوگيري از تخريب اين هتل اعلام کرده بود، اظهار کرد: اين عضو محترم شوراي شهر کم‌لطفي داشت و من هيچ تماسي با ايشان نگرفتم، بلکه او با من تماس گرفت و چند سوال کرد و من هم پاسخ دادم.
حناچي افزود: اگر متوليان ساخت هتل اسپيناس سعادت‌آباد تهران تخلفي داشته‌اند، تکليف آن‌ها مشخص است و بايد طبق قانون براساس نظر کميسيون ماده ۱۰۰ عمل شود. اگر چه کميسيون ماده پنج موضوع قانون شوراي عالي شهرسازي و معماري براساس قانون و با هدف افزايش زيرساخت‌هاي صنعت گردشگري، سخت‌گيري کمتري در قبال هتل‌سازي نسبت به ساخت برج‌هاي مسکوني دارد.
دبير شوراي عالي شهرسازي و معماري در خصوص شهرهاي نامزد پايتختي گفت: هيچ شهري کانديداي پايتخت شدن نيست، بلکه مجلس پس از استدلال‌هاي فراوان نهايتا نظر دولت مبني بر بررسي کارشناسي اين موضوع را پذيرفت و به همين دليل کميته بررسي انتقال پايتخت با دبيري وزارت راه و شهرسازي تشکيل شد.
حناچي ادامه داد: در اين کميته آسيب‌شناسي مشکلات تهران و ساماندهي آن‌ها به عنوان موضوع اصلي مطرح خواهد شد، بنابراين اگر مشکلات فعلي تهران ساماندهي نشود، انتقال پايتخت اداري از تهران آخرين گزينه است.
به گفته معاون وزير راه و شهرسازي، اين که اعلام شده شهر جديد پرند پايتخت اداري کشور مي‌شود، گمانه‌زني رسانه‌هاست و اين موضوع صحت ندارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن