تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 17 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810019825




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازی در کنار امین تارخ واقعا لذت‌بخش بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسنا: یکشنبه ۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۴




1409489566212_borna ghasemi-4.JPG

بهاره کیان‌افشار - بازیگر سریال رمضانی «گاهی به پشت سر نگاه کن» - می‌گوید: ملودرام بودن، شانس سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» است و اتفاقا چه خوب شد که این مجموعه در این ایام در کنار دو سریال طنز قرار گرفت. این بازیگر تئاتر و تلویزیون که بازی در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» مازیار میری، دومین تجربه کاری‌اش در قالب سریال در تلویزیونی است به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا گفت: کار طنز و ملودرام هر دو بستگی به کیفیت دارند، از طرفی مردم هم به کارهای طنز، لطیف و خنده‌دار نیاز دارند و هم اینکه دلشان می‌خواهد قصه‌های جدی خوبی را دنبال کنند. به نظرم اتفاق خوبی است که سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در کنار دو مجموعه طنز دیگر قرار گرفت و خدا را شکر تاکنون بازخوردهای این سریال خیلی خوب بوده است. بازیگر نقش شبنم تابش در سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» همچنین افزود: به نظر می‌رسد مخاطبان با حوصله بیشتری این مجموعه را دنبال می‌کنند؛ چراکه اصولا در ماه مبارک رمضان مردم بیشتر در خانه می‌مانند و گویا یک سنت شده که مردم بعد از سفره افطار پای تلویزیون می‌نشینند و فیلم و سریال‌ها را تماشا می‌کنند.

گاهی به پشت سر نگاه کن

وی در ادامه درباره تایم پخش سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» از شبکه دو سیما و اینکه آیا از زمان پخش این سریال راضی است؟ خاطرنشان کرد: به عنوان یک بازیگر و بیننده تا به حال این احساس را نداشتم که چون سریال شبکه دو آخرین مجموعه نمایشی است که به روی آنتن می‌رود، دیده نمی‌شود؛ چراکه ساعت زندگی مردم در ماه مبارک رمضان تغییر می‌کند و به نظرم تایم پخش «گاهی به پشت سر نگاه کن» مشکلی ندارد و ما راضی هستیم. این سریال دو ساعت بعد از افطار پخش می‌شود و به نظرم در این تایم تماشاگر انرژی و وقت بیشتری برای تماشا دارد. بازیگر سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» سپس به ساخت کارهای ماه رمضان همراه با صبر و حوصله اشاره و تأکید کرد: «گاهی به پشت سر نگاه کن» از همان ابتدا قرار نبود در ماه رمضان پخش شود اما در هر صورت این سریال با صبر و حوصله ساخته شد که به نظرم شاید این یک اتفاق بود که تلویزیون تصمیم بگیرد هر سال زودتر به فکر سریال‌های رمضانی‌اش بیفتد و قطعا همین امر باعث بالا رفتن کیفیت کارها خواهد شد. او در ادامه به جذابیت سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» اشاره کرد و یادآور شد: این مجموعه قصه خوبی دارد و خوب پیش می‌رود. اگر تماشاگر دو الی سه قسمت از «گاهی به پشت سر نگاه کن» را دنبال کند دیگر رهایش نمی‌کند. «گاهی به پشت سر نگاه کن» دومین سریالی است که من در آن حضور دارم. سریال «کلاه پهلوی» اولین تجربه سریالی‌ام بود. در کل خوشحالم که «گاهی به پشت سر نگاه کن» در این مقطع به روی آنتن رفت.

گاهی به پشت سر نگاه کن

کیان‌افشار که در سریال در حال پخش مازیار میری نقش دختر امین تارخ را ایفا می‌کند، درباره ایفای نقشش در کنار این هنرمند مطرح سینما، تئاتر و تلویزیون اظهار خرسندی کرد و گفت: بازی در کنار آقای تارخ واقعا لذت بخش بود. ایشان در کارش جدی اما در عین حال آدم رئوف، مهربان و همراهی است و به نظرم بازیگر فوق‌العاده توانمندی است. در کل همه عوامل در این مجموعه به نظرم درجه یک بودند و از همکاری با آن‌ها لذت بردم. وی در بخشی دیگر از گفته‌هایش درباره رقابت سریال‌های رمضانی امسال بیان کرد: اصولا اعتقادی به رقابت ندارم و به نظرم رقابت یک نگاه تبلیغاتی است. به عنوان یک بازیگر احساس رقابت نمی‌کنم چراکه هر کاری حرف خودش را می‌زند و مخاطب خودش را دارد. به اعتقاد من هیچ کاری برای رقابت و مسابقه ساخته نشده، بلکه برای رساندن پیام خودش برای تماشاگر ساخته شده است. بازیگر سریال «گاهی به پشت سر نگاه کن» در پایان گفت‌وگوی خود با ایسنا اعلام کرد در حال حاضر مشغول تمرین یک تئاتر با عنوان «پِپِرونی برای دیکتاتور» است که قرار است از نیمه تابستان در تماشاخانه ایران‌شهر به روی صحنه بیاید.

پشت‌صحنه سریال گاهی به پشت سر نگاه کن

انتهای پیام
کد خبرنگار:







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن