تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820261483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلم ایلامی برگزیده پانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر در سطح کشور


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تجلیل از معلم ایلامی : معلم ایلامی برگزیده پانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر در سطح کشور خبرگزاری پانا:معلم ایلامی توانست در بخش ارائه مقالات تحقیقی در خصوص فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهور بعنوان برگزیده کشوری این بخش معرفی و تندیس ویژه ی پانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر را از دست وزیر آموزش و پرورش دریافت نماید .
۱۳۹۴ شنبه ۶ تير ساعت 09:18

 به گزارش خبرگزاری پانا؛ پانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر رئیس جمهور درمرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد  تهران  با حضور مسئولان بلند پایه، وزیر آموزش و پرورش، مسئولان وزارت نیرو، مسئولان سازمان حفاظت از محیط زیست، مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور و معاونان پرورشی فرهنگی استان‌ها برگزار شد . در این کنگره که با هدف تجلیل  از برگزیدگان پرسش مهر برگزار شد " محمد رستمی "  محقق و معلم ایلامی توانست در بخش ارائه مقالات تحقیقی در خصوص فراخوان ملی پرسش مهر رئیس جمهور بعنوان برگزیده کشوری این بخش معرفی و تندیس ویژه ی پانزدهمین کنگره ملی پرسش مهر را  از دست وزیر آموزش و پرورش دریافت نماید . گفتنی است درکنگره پرسش مهر که با عنوان «ایست! آب نیست» در برج میلاد تهران برگزار شداز ۱۱۳ دانش آموز و ۱۳۰ دانشجو معلم برگزیده کشوری و 4 چهره فرهنگی محقق و برگزیده با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش تجلیل شد .لازم بذکر است  سهم دانش آموزان خلاق استان ایلام در این رویداد بزرگ علمی تحقیقی کسب 10 عنوان مقام کشوری ( اول ، دوم و سوم) بود که با اهدا ی لوح تقدیر و جوایز از آنان نیز در این کنگره تجلیل شد .   اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام این موفقیت را به  جامعه شریف فر هنگیان و دانش آموزان استان و نیز همکار شایسته " محمد رستمی" و دانش آموزان رتبه آور این رویداد بزرگ علمی پژوهشی صمیمانه تبریک گفته و برای  همه همکاران و دانش اموزان استان در تداوم مجاهدت خستگی ناپذیرشان در عرصه مقدس تعلیم و تربیت اسلامی آرزوی موفقیت داریم . 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن