تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801189344




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرود همگانی گیلان رتبه اول کشوری در مسابقات پرسش مهر93را کسب کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرود همگانی گیلان رتبه اول کشوری در مسابقات پرسش مهر93را کسب کرد خبرگزاری پانا:مربی سرود همگانی گفت:سرود وآواز جمعی روح همکاری را در دانش آموزان تقویت میکند.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۱ خرداد ساعت 12:05

خبرگزاری پانا+سرود همگانی

ربابه نوروزی مربی سرود همگانی در گفتگو با خبرنگار پانا،بیان کرد:از آنجایی که سرود روح همکاری را در دانش آموزان تقویت می کند وفرد را برای حضور در جمع پرورش می دهدبا خود اندیشیدم از این هنر در راستای فرمایش رئیس جمهور محترم کشور وحساس ترین موضوع که همان کمبود آب است بهره بگیرم.
وی گفت: تصمیم گرفتم با دانش آموزان علاقه مند صحبت نمایم تا بادیدگاه آنها درباره موضوع،بهتر آشنا شوم وبتوانم در انتخاب آهنگ واجرای اثری متفاوت موفق تر عمل نمایم.
نوروزی افزود:برای خلق یک اثر متفاوت نیاز به شاعرو آهنگساز توانمندی داشتم بنابراین با آقایان شاهین رهنما واکبر کنعانی که از آهنگسازان معروف گیلان هستند صحبت کرده وانگیزه وپیشنهادات دانش آموزان را به آنها انتقال دادم وبه این ترتیب اثری با افتخار را به اجرا گذاشتم.
وی بیان کرد: دانش آموزان با وجود تمامی سختیها ودشواریها بهترین احساس وناب ترین سرود را به همراه نمایش به اجرا در آوردند وتوانستند مقام اول کشوری را کسب نمایند.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن