تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهشت را درى است كه ريّان ناميده مى شود از آن در، جز روزه داران وارد نشوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801193637




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب رتبه اول در مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی توسط سه دانش آموز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کسب رتبه اول در مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی توسط سه دانش آموز خبرگزاری پانا:معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مراغه با اعلام این خبر گفت:سه دانش آموز مراغه ای توانستند در مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی مقام اول را به خود اختصاص دهند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۱۱ خرداد ساعت 09:22

خبرگزاری پانا+کسب رتبه اول در مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی توسط سه دانش آموز مراغه ای

به گزارش خبرگزاری پانا اسماعیل اسکندریان گفت: دانش آموزان مصطفی حسین قلی زاده ، امیر مهدی حافظی پور و امیر محمد صفردوست به صورت گروهی از آموزشگاه تیز هوشان شهید بهشتی مراغه توانستند رتبه اول مرحله استانی جشنواره نوجوان خوارزمی در رشته دست سازه ها را به خود اختصاص دهندو به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کنند.
وی افزود: دانش آموزان امیر عباس حاجی میرزایی ، سالار قهرمان بنیاد و مصطفی حسین قلی زاده به صورت گروهی از آموزشگاه تیزهوشان شهید بهشتی مراغه نیز توانستند در رشته فعالیت های آزمایشگاهی جایگاه سومی مرحله استانی این جشنواره را به خود اختصاص دهند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مراغه ادامه داد و گفت:در رقابت های رشته پژوهش این جشنواره ، دانش آموزان سارا آبانگاه ، دریا آراسته و حنانه آذربویه به صورت گروهی از آموزشگاه نمونه پویندگان مراغه توانستند رتبه ششم استانی را کسب کنند.
اسکندریان به اعلام نتایج رشته ادبیات این جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: دانش آموز الهام جعفری از آموزشگاه نمونه پویندگان مراغه نیز توانست رتبه ششم استانی در رشته ادبیات جشنواره نوجوان خوارزمی را به خود اختصاص دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 145]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن