تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار خرم‌آباد: شوراهای امر به معروف در ادارات خرم‌آباد فعال شوند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار خرم‌آباد:
شوراهای امر به معروف در ادارات خرم‌آباد فعال شوند
فرماندار خرم‌آباد گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در ادارات خرم‌آباد فعال شوند.

خبرگزاری فارس: شوراهای امر به معروف در ادارات خرم‌آباد فعال شوند



به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‎آباد، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در جلسه‌ شورای امربه معروف و نهی از منکر شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه ما با خلا قانون امر به معروف و نهی منکر در نظام جمهوری اسلامی مواجه بوده‌ایم که این امر باعث شده بود، بعضی‌ها به‌طور سلیقه‎ای عمل کنند، اظهار کرد: این موضوع هم برای آمران و ناهیان و هم برای کسانی که در معرض امربه معروف و نهی از منکر قرار گرفته بودند دردسر درست کرده است که با تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر این مشکلات برطرف می‌شوند.
فرماندار خرم‌آباد اضافه کرد: ممکن است، این قانون نیز مانند همه‎ قانون‌ها دارای ایرادهای شکلی یا محتوایی باشد و قطعا بعد از گذاشتن قانون در مرحله اجرا و حیطه نقد و آزمایش توسط دستگاه‎های ذی‌ربط مانند مجلس شورای اسلامی حتما در زمینه اصلاح قانون هم از لحاظ شکلی و هم از لحاظ محتوایی در صورت وجود ایراد اقدام می‌کنند.
وی افزود: با توجه به قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان که بهار قرآن است و دارای فضای معنوی است و علی‌رغم گذشت هشت روز از این ایام از دستگاه‌های اجرایی انتظارداریم که در بحث فضاسازی فرهنگی و تبلیغی در دو سطح ادارات و خارج از ادارات با استفاده از آیات قرآن، روایات و سخنان حکیمانه‌ حضرت امام و مقام معظم رهبری و سایر موارد اقدام کنند.
خجسته‌پور بیان کرد: بحث فعال کردن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات در خصوص روزه‏‌داری در این ایام هم برای مراجعان ادارات و هم برای کارکنان و همچنین اهتمام نماز اول وقت کارکنان ضروری است زیرا نماز اول وقت به‌خصوص اگر به صورت جماعت باشد، امری پسندیده است، البته در صورتی که حق ارباب رجوع ضایع نشود.
فرماندار خرم‎آباد از نیروی انتظامی خواست که در برخورد با رستوران‎های سطح شهر و همچنین بین راهی در صورت بی‌توجهی به ماه مبارک رمضان مطابق با مفاد قانون در این خصوص برخورد جدی کنند.
در این جلسه فرماندار خرم‎آباد مصوب کرد که تمام ادارات با احیای شورای امر به معروف و نهی از منکر در نیمه اول سال و پایان سال گزارش عملکردی این شورا را هر شش ماه یکبار به فرمانداری ارسال کنند. انتهای پیام/2304/ج30

94/04/04 - 15:48





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن