تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819801005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگی راه آهن برای توسعه ترانزیت بارهای ازبکستان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
آمادگی راه آهن برای توسعه ترانزیت بارهای ازبکستان
رئیس کمیته ترانزیت راه آهن درحاشیه اجلاس کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان با وزیر اقتصاد سرمایه گذاری خارجی ازبکستان دیدار و آمادگی راه آهن جمهوری اسلامی ایران در جهت افزایش حمل و نقل ریلی و توسعه ترانزیت بارهای ازبکستان اعلام کرد.


به گزارش حوزه راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛  غراوی درباره دیدار با غنی‌اوف وزیر اقتصاد و سرمایه گذاری خارجی ازبکستان گفت: در این جلسه در مورد راهکارهای استفاده بهینه از ظرفیت های ریلی مسیر ایران جهت انتقال بارهای ازبکستان از جمله ترانزیت پنبه و کود شیمیایی تبادل نظر شد.


وی افزود: همچنین در این مذاکرات جهت توسعه و افزایش حمل و نقل ترانزیت پنبه به میزان 400 هزار تن و انواع کود به میزان 300 هزا ر تن در سال جاری توافق و طرفین در مورد افزایش ترانزیت کود تا سقف یک میلیون تن در سالهای پیش رو تاکید کردند.


عضو هیات مدیره و رئیس کمیته ترانزیت راه آهن گفت: در نتیجه این مذاکرات اقدامات عملی از سوی راه‌آهن ازبکستان در حال انجام است به گونه ای که در روزهای اخیر شاهد افزایش حمل کود در حجم بالایی به ایران هستیم و از ابتدای سال تا به امروز در حدود 60 هزار تن کود به بندرعباس ترانزیت شده است.


شایان گفتن است غراوی که به همراه هیات ایران و همراه وزیر صنعت، معدن و تجارت عازم ازبکستان شده بود در حاشیه اجلاس کمسیون مشترک ایران و ازبکستان در خرداد ماه سال جاری درتاشکند علاوه بر انجام نشست جداگانه با آقای غنی اوف وزیر اقتصاد و سرمایه گذاری خارجی ازبکستان در جلسه مشترک با شرکت های بخش خصوصی ریلی- جاده ای و بازرگانان حضور یافت و به سؤالات و مشکلات بخش خصوصی در ارتباط با راه آهن و امور ریلی پاسخ داد.


انتهای پیام/



اخبار مرتبط

افزایش سرعت و بهره‌وری در خط‌ آهن تهران-مشهد
قیمت بلیت قطار افزایش نمی‌یابد/ راه‌اندازی خط ریلی مستقل به فرودگاه امام خمینی (ره)
برنامه ساخت 53 هزار کیلومتر جاده و راه آهن در کشور




۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن