تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805469163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پايان بدون نتيجه رايزني ها در ژنو/ روایت های متناقض رسانه ها درباره گفتگوهای یمن


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: العربیه:
پايان بدون نتيجه رايزني ها در ژنو/ روایت های متناقض رسانه ها درباره گفتگوهای یمن
شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد ولد الشیخ احمد فرستاده سازمان ملل در امور یمن از پایان رایزنی ها در ژنو بدون دستیابی به توافق خبر داد.


به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ گزارش شبکه العربیه در حالی است که نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن از شکل گیری شرایط مناسب برای برقراری آتش بس در یمن خبر داد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المیادین، اسماعیل ولد شیخ احمد در کنفرانس خبری خود در ژنو با اشاره به این که رایزنی هایی که در ژنو میان گروه های یمنی صورت گرفته است، یک دستاورد شمرده می شود، گفت: در حال حاضر شرایطی ایجاد شده است که بر اساس آن می توان به برقراری آتش بس رسید.

وی افزود: به نیویورک می روم تا شورای امنیت را از نتایج مذاکرات ژنو مطلع کنم.

همچنین  الشیخ احمد ضمن اعلام پایان رایزنی ها گفت، مذاکرات ژنو مذاکرات پایانی نیست و باب رایزنی و گفتگو برای یمنی ها باز است.

وی در عین حال رایزنی های ژنو میان گروه های یمنی را یک دستاورد بزرگ توصیف کرد و اما در عین حال گفت هنوز هیچ موعدی برای رایزنی های جدید یمنی ها در ژنو تعیین نشده است.

 الشیخ احمد گفت:امروز اصول مهمی را برای احیای روند سیاسی انتقالی به رهبری یمنی ها پی ریزی کردیم. حضور شخصی بان کی مون دبیر کل سازمان ملل در این مذاکرات بیانگر توجه زیاد این سازمان و مشخصا بان کی مون به اوضاع یمن و اصرار شدید وی برای خارج کردن یمن از بحران کنونی خود است. با وجود چالش های گسترده و دشواری های زیادی که در سایه تشدید درگیری ها در یمن وجود دارد ولی یمنی ها توانستند به درخواست دبیر کل سازمان ملل برای شرکت در رایزنی های اولیه در مقر سازمان ملل در ژنو پاسخ مثبت بدهند. با توجه به خشونت های گسترده در یمن و مصایب انسانی که در این کشور ایجاد شده است، برگزاری رایزنی های اولیه ژنو در حد خود یک دستاورد بزرگ شمرده می شود.

دولت یمن برای اجرای قطعنامه 2216 شورای امنیت در این رایزنی ها شرکت کرد و در این گفتگوها شاهد تعامل مثبت همه طرف ها بودیم و ما باور داریم که می توانیم بر اساس این روحیه مثبت به رایزنی های آینده ادامه بدهیم.

وی افزود: شکی در این نیست شرایط مناسبی برای رسیدن به برقراری آتش بس همراه با عقب نشینی (نیروها) ایجاد شده است. مسئله مهم این است که یک وضع انسانی مصیبت باری در یمن ایجاد شده است و مشکلات شدید انسانی شهروندان یمنی و وضع فاجعه بار این کشور برایم دردآور است. همان طور که دبیر کل سازمان ملل بارها اشاره کرد باید در سریعترین زمان ممکن به آتش بس بشردوستانه در یمن برسیم به ویژه آنکه در ماه مبارک رمضان ماه رحمت و غفران قرار داریم و تاکید می کنم که تلاش هایم در روزهای آینده برای رسیدن به این آتش بس بیشتر خواهد رسید. باید همه بدانیم که رایزنی های ژنو یک پایان نیست بلکه آغازی برای یک روند طولانی و دشوار برای بازگرداندن یمن به روند سیاسی انتقالی خود شمرده می شود، روندی که یمنی ها آن را بر اساس گفتگوهای سابق خود آغاز کرده اند. روند گفتگوها میان یمنی ها باز است تا این رایزنی ها ادامه یابد و ما در میان همه طرف های شرکت کننده در رایزنی های ژنو، تمایل به ادامه گفتگوها را لمس کردیم. در این فرصت از کمک های جامعه بین المللی تشکر می کنم که از تلاش های سازمان ملل حمایت کرده است تا یمن از درگیری های خود خارج شود. همچنین از دولت و ملت سوئیس برای برگزاری خوب این رایزنی ها در این کشور در چند روز گذشته تشکر می کنم. من همچنین به نیویورک می روم تا اعضای شورای امنیت را از نتیجه رایزنی های ژنو و گام های آینده مطلع کنم.



اخبار مرتبط

رژیم آل‌سعود همچنان از سلاح‌های ممنوعه علیه مردم یمن استفاده می‌کند




۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن