تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ياد خدا عقل را آرامش مى دهد، دل را روشن مى كند و رحمت او را فرود مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815164521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وحشت صهیونیست ها از جمعه های رمضان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: وحشت صهیونیست ها از جمعه های رمضان


هزاران نظامی صهیونیست با استقرار در خیابان های قدس اشغالی بویژه اطراف مسجدالاقصی از ورود فلسطینیان کمتر از ۴۰ سال به این مسجد برای برگزاری نماز جمعه جلوگیری کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با فرارسیدن ماه مبارک رمضان که از برکت تدبیر حضرت امام خمینی نام قدس و فلسطین را در جهان اسلام زنده می کند، وحشت و دلهره همه ساله بر صهیونیست ها مستولی شده و آنها را واداشته است که برای تمام جمعه های بیت المقدس تدابیر امنیتی شدیدی در نظر بگیرند. امروز در نخستین جمعه ماه مبارک، نمازگزاران فلسطینی برای اقامه نماز در مسجد الاقصی همچون سالهای گذشته در گذرگاههای قدس با موانع مواجه شده اند.

نظامیان رژیم صهیونیستی هنگام ورود فلسطینیان به قدس فقط به فلسطینیان بالای 40 سال و مشروط به اینکه از نظر امنیتی ممنوعیت نداشته باشند مجوز ورود به قدس صادر می کند. فلسطینیان حتی برای عبادت و خواندن نماز در مسجد الاقصی باید از صهیونیست ها اجازه بگیرند و فقط سالخوردگان فلسطینی می توانند مجوز ورود دریافت کنند، که طی حدود 2 کیلومتر مسافت با پای پیاده در هوای گرم برای آنان مشکلات زیادی بوجود آورده است.

رژیم صهونیستی در رسانه ها فریبکاری می کند ، اما به فلسطینی ها اجازه نمیدهد آزادانه در مسجد الاقصی نماز بخوانند.

رژیم صهونیستی در رسانه ها ادعا  می کند در ماه مبارک رمضان تسهیلاتی برای فلسطینی ها فراهم کرده است، اما این جا همچنان سیاست مجازات گروهی فلسطینیان و جلوگیری از نماز آنها در مسجدالاقصی اجرا می شود.
دانلود

لینک را کپی کنید


جمعه ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن