تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه منافق اين است كه بدى اش ناراحتش نمى كند و خوبى اش او را خوشحال نمى سازد. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805537077




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استیضاح فانی بنفع جامعه بزرگ فرهنگیان نیست/فانی دغدغه فرهنگیان را دارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نماینده مردم سمنان در مجلس: استیضاح فانی بنفع جامعه بزرگ فرهنگیان نیست/فانی دغدغه فرهنگیان را دارد خبرگزاری پانا: نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع خود درقبال استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: استیضاح فانی در این شرایط به نفع جامعه بزرگ فرهنگیان نیست.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۶ خرداد ساعت 14:08

خبرگزاری پانا+

علیرضا خسروی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پانا افزود: شرایط فعلی شرایط مهمی است ونمایندگان مجلس باید به این شرایط توجهی جدی داشته باشند. وی گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی در مهرماه امسال، نباید وزیر متولی تعلیم و تربیت را استیضاح و این وزارتخانه به بدون متولی باقی گذاست.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشتی فرهنگیان تصریح کرد: دکتر فانی دغدغه رفع مشکلات فرهنگیان را دارد و این را با پرداخت معوقات این قشر بزرگ نشان داده است.
 
خسروی با اشاره به اینکه وزیر آموزش و پرورش حرکت رو به جلو دارد تصریح کرد: شاید این حرکت کمی کند باشد اما باید گفت که دکتر فانی حرکت رو به جلو نیز در آموزش و پرورش داشته است.
 
وی با تأکید بر اینکه در شرایط فعلی با استیضاح وزیر آموزش و پرورش، تنها این فرهنگیان هستند که ضربه خواهند خورد بیان کرد: امروز همه و از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید با نظارت و برگزاری جلسات هماهنگی بیشتر با وزیر آموزش و پرورش، وی را در رفع مشکلات فرهنگیان یاری کنند تا فرهنگیان کشور بیش از این صدمه نبینند.
 
نماینده مردم شهرستان های سمنان، مهدی شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استیضاح وزرا حق طبیعی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای ملت است خاطرنشان کرد: اما عمکاران مجلس باید به شرایط و وضع موجود نیز توجه کنند که بودن وزیر بهتر است یا استیضاح وی و بدون متولی گذاشتن وزارتخانه مهمی مانند آموزش و پرورش.
 
خسروی با اشاره به اینکه باید نظرات اصلاحی نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش بیان شود تا او نیز در جریان قرار گرفته و در جهت اصلاح آن قول مساعد دهد تصریح کرد: شاید لازم باشد تا در معاونان و مدیران بخش های مختلف وزارت آموزش و پرورش تغییراتی صورت پذیرد تا حرکت رو به جلوی آن کمی شتاب گیرد.
 
وی با اشاره به پیشنهادات پیشین خود به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: قبلا نیز در فرصت های مختلف و در جلسات متعدد با وزیر آموزش و پرورش موارد مختلفی از جمله وضعیت معیشتی معلمان، وضعیت نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش، تبعیض در پرداخت حقوق، وضعیت و تعیین تکلیف استخدام نیروهای شرکتی، قراردادی و پیش دبستانی آموزش و پرورش، اقتصاد وزارت آموزش و پرورش و نیز افزایش حقوق فرهنگیان و سند تحول نظام آموزشی کشور را به دکتر فانی تذکر داده بودم که بخشی از آن در حال انجام است و بخش دیگری نیز باید اجرایی شود.
 














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن