تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820319159




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت توجه صدا و سیما به توانمندی های معلمان ودانش آموزان سراسر استان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: آذری درجمع خبرنگاران صداوسیمای شهرستانهای استان تاکید کرد: ضرورت توجه صدا و سیما به توانمندی های معلمان ودانش آموزان سراسر استان خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش وپرورش فارس خواستار توجه ویژه خبرنگاران وگزارشگران صداوسیمای استان به توانمندیهای معلمان ودانش آموزان استان شد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۵ خرداد ساعت 16:33

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،حمیدرضا آذری در جمع خبرنگاران و گزارشگران خبر صداوسیمای در شهرستانهای مختلف استان گفت: آموزش وپرورش بزرگرتین فصل مشترک دولت وملت است ودرصد قابل توجهی از مردم مخاطب مستقیم آموزش وپرورش هستند. مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: در بسیاری از مناطق دورافتاده وصعب العبور این استان تنها نماینده دولت معلمین هستند.
آذری درمورد تاثیرات آموزش وپرورش درجامعه گفت:اگردولتمردان به آموزش وپرورش توجه ویژه ای داشته باشند شاهد توسعه ورشد فرهنگ خواهیم بود.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: اگر امروز در آموزش وپرورش وبرروی دانش آموز سرمایه گذاری شود فردا دیگر نیازی به مقابله با آسیب های اجتماعی نخواهیم بود.
وی دربخش دیگری از سخنان خودبه مقوله عدالت آموزشی اشاره کردوافزود:این مساله رابطه بسیار قوی با مقوله فقردارد.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت:متاسفانه اگر در خانواده ای پدیده فقر بوجود بیاید آن خانواده از سرانه آموزش وتحصیل فرزندان خود می کاهد.
وی گفت: فرد آموزش ندیده فردی فاقد مهارت است وافرادی که مهارت ندارند دچار فقر و به تبع آن افزایش اسیب های اجتماعی را خواهیم داشت.
آذری درادامه با اشاره به ظرفیت های خوب موجد در آموزش وپرورش فارس گفت:بسیاری از این ظرفیت ها که شامل دانش آموزان ومعلمان توانمند است مورد غفلت واقع می شوند که شناسایی آنان کاراصلی رسانه است.
مدیرکل آموزش وپرورش فارس همچنین با اشاره به اهمیت آموزش وپرورش گفت:دانش آموزان امروز مدیران آینده فردا هستند.
وی همچنین گفت:یکی از کارکرد های اصلی صداوسیما ورسانه اصلاح اموراست ومی تواند نظر مخاطب را تغییر دهد.
وی درهمین خصوص از خبرنگاران وگزارشگران صداوسیما خواست تا به مسایل مربوط به آموزش وپرورش در شهرستانها ومناطق محروم استان بیشتر از گذشته توجه داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن