تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820244430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل استاندارد همدان خواستار شد توسعه همکاری‌ استاندارد و صداوسیما در ترویج فرهنگ استاندارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل استاندارد همدان خواستار شد
توسعه همکاری‌ استاندارد و صداوسیما در ترویج فرهنگ استاندارد
مدیر کل استاندارد استان همدان خواستار توسعه همکاری‌های اداره کل استاندارد همدان و صدا و سیما در ترویج فرهنگ استاندارد شد.

خبرگزاری فارس: توسعه همکاری‌ استاندارد و صداوسیما در ترویج فرهنگ استاندارد



به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، فرهاد تیموری ظهر امروز در  در جلسه‌ای در دفتر رئیس صدا و سیمای مرکز همدان اظهار داشت: یکی از راهکارهای اساسی برای همدلی و همزبانی در کشور این است که مطالبات و توقعات مردم از دولت در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با برنامه‌های اجرایی که در طول سال انجام می‌پذیرد هماهنگ و متناسب باشد. وی با بیان اینکه اقدامات بخش دولتی باید تامین‌کننده خواسته‌های مردم باشد، گفت: باید کاری کنیم که همه مردم استاندارد را به عنوان یک ضرورت ملی نگاه کنند. مدیرکل استاندارد همدان افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد قسمت اعظم مطالبات مردم با تامین کیفیت‌ها و اجرای استانداردها قابل تحقق است.
وی با اشاره به اینکه حوزه عملکرد اداره کل استاندارد محدود به یک بخش خاص نمی‌شود، گفت: استانداردسازی در حوزه‌های مختلف آموزش و پژوهش، موضوعات مختلف عمرانی، اقتصاد و تولید، صادرات و واردات و سایر مسائل اجتماعی نظیر سلامت، امنیت و ایمنی مردم بسیار موثر است.
تیموری با بیان اینکه رسالت سازمان صدا و سیما نیز ایجاد ارتباطات دوسویه بین دولت و مردم است، گفت: در شرایط کنونی که مردم در انتخاب کالا و خدمات باکیفیت برای خود احتیاج به اطلاع‌رسانی دارند بهره‌گیری هر دو دستگاه از ظرفیت‌های همدیگر روز به روز بیشتر احساس می‌شود.
وی با بیان اینکه بر اساس ماده 3 قانون استاندارد، تدوین و ترویج و آموزش استانداردهای ملی یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد است، گفت: بر اساس ماده 24 از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری نیز ضرورت توسعه و پوشش استاندارد در جامعه و ترویج آن مورد تاکید قرار گرفته است.
مدیرکل استاندارد همدان ادامه داد: ماده 14 قانون قاچاق نیز به شکل ویژه‌ای دستگاه‌های فرهنگساز از جمله صدا و سیما را موظف کرده در راستای ارتقای کیفیت تولیدات داخل، کاهش قاچاق، افزایش توجه مردم به مصرف تولیدات داخلی سیاستگذاری و اقدام کنند.
وی گفت: بنابراین در سال همدلی و همزبانی بین ملت و دولت، باید توسعه کارهای مشترک استاندارد و صدا و سیما در دستور کار قرار گیرد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان در ادامه گفت: هر سیستمی که دارای دید و پیوست رسانه‌ای باشد، صدا و سیما نیز در خدمت این سیستم خواهد بود.
حسین میسر با بیان اینکه صدا و سیما در طی سال 180 موضوع و عنوان برنامه را جزء دستور کار دارد، اظهار داشت: صدا و سیما دارای ظرفیت بسیار بزرگی است اما متاسفانه به دلیل محدودیت در اعتبارات و منابع موجود نمی‌توانیم خروجی ایده‌آلی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه رسانه عرضه‌کننده محتوا و پیام است، گفت: ما باید مطالب مورد نیاز مردم را گلچین کرده و به منظور بهره‌برداری لازم به آنها اطلا‌ع‌رسانی کنیم.
مدیرکل صداوسیمای مرکز همدان با بیان عمق و گستره کار استاندارد و با اعلام آمادگی کامل برای برقراری همکاری، گفت: با حضور معاونین هر دو دستگاه کارگروهی تشکیل و با توجه به اولویت‌های استاندارد، برای تولید و پخش در صدا و سیما برنامه‌ریزی و اقدام شود.
وی تاکید کرد: باید کاری کنیم که مردم به حق و حقوقشان واقف باشند و اجازه ندهند که حق آنها ضایع شود. انتهای پیام/3140/ق

94/03/16 - 14:47





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن