تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هیچ ثروتی چون عقل و هیچ فقری چون جهل و هیچ میراثی چون ادب و هیچ پشتیبانی چون مشورت نخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819830350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل استاندارد استان مرکزی: وسایل بازی پارک‌ها در استان مرکزی استاندارد نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل استاندارد استان مرکزی:
وسایل بازی پارک‌ها در استان مرکزی استاندارد نیستند
مدیرکل استاندارد استان مرکزی گفت: هیچ کدام از وسایل بازی پارک‌های استان مرکزی استاندارد نیستند.

خبرگزاری فارس: وسایل بازی پارک‌ها در استان مرکزی استاندارد نیستند



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ،سید سعید میرنظامی مدنی پیش از ظهر امروز در همایش مشترک شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان مرکزی که در سالن جلسات پیامبر اعظم(ص) معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: در حال حاضر استانداردسازی 20 وسیله بازی در پارک‌ها و شهر بازی‌ها در دستور کار اداره کل استاندارد استان قرار گرفته است که 10 وسیله مربوط به زمین‌های بازی و تجهیزات آنها، تجهیزات شش شهربازی، یک وسیله بدنسازی در پارک‌ها، دو سازه آبی و دو سازه بادی می‌باشد.
وی بیان کرد: در حال جاضر 32 شهربازی با 248 وسیله بازی و 83 زمین بازی با 646 وسیله بازی در سطح استان وجود دارد.
مدیرکل استاندارد استان مرکزی تصریح کرد: از این تعداد 18 شهربازی‌ و 83 زمین بازی در استان فعال هستند که تاکنون 20 مورد بازرسی از شهربازی‌ها و 23 مورد بازرسی از زمین‌های بازی صورت گرفته است.
میرنظامی مدنی افزود: 75 مورد از وسایل شهربازی‌ها دارای مجوز هستند که این رقم بیانگر این است که 30 درصد از تجهیزات شهربازی‌های استان دارای مجوز استاندارد هستند.
به گفته وی در سال 92 تعداد نه مجوز، در سال گذشته 60 مجوز و در سال جاری 75 مجوز استانداردسازی تجهیزات بازی در استان صادر شده که این رقم در مقایسه با دو سال گذشته 125 درصد رشد داشته است.
وی خاطرنشان کرد: شهربازی‌های لاله، پامچال، سیاره شادی، دریاچه ساوه، کودک ساوه، سراب شازند و... استاندارد می‌باشند، همچنین شهربازی‌های محلات، الغدیر دلیجان، نماز دلیجان، شادی محلات، طوفان، کوروش، سه راهی خمین و پارک دانش‌آموز خواستار صدور مجوز استاندارد سازی تجهیزات بازی شده‌اند.
میرنظامی مدنی ادامه داد: تاکنون نیز چهار شهربازی ازجمله شهدای گمنام، هپکو و مهاجران پلمب شده‌اند.شهر اراک بیشترین تعداد پارک‌های استان را داراست، اما تاکنون هیچ گزارشی از استانداردسازی تجهیزات آنها به اداره کل استاندارد ارسال نشده است.
مدیرکل استاندارد استان مرکزی ادامه داد: شهرهای مهاجران، آستانه، نیم‌ور و ساوه درخواست بازرسی از تجهیزات پارک‌ها و زمین‌های بازی خود را به این اداره ارسال کرده‌اند که این بازرسی‌ها در اولین فرصت صورت خواهد گرفت.
میرنظامی مدنی با بیان اینکه ایمن سازی وسایل بازی از سال 1380 در کشور آغاز شد، تاکید کرد: در سال 1380 بیش از 80 درصد پارک‌های استان تهران با کمتر از 50 درصد شرایط ایمنی در وسایل بازی روبرو بودند که همین موضوع سبب شد سازمان ملی استاندارد در راستای ایمن سازی تجهیزات وسایل بازی پارک‌ها و شهربازی‌های سطح کشور اقدام کند.
وی با بیان اینکه هم اکنون نه هزار و 700 تجهیزات بازی در پارک‌ها و شهربازی‌های استان موجود است اظهار داشت: از سال 87 تا سال 89  بیش از 590  مورد از تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌های سطح کشور استاندارد شدند که این تعداد 6 درصد از کل تجهیزات بازی کشور را شامل می‌شود.
انتهای پیام/87008/خ30  

94/03/05 - 12:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن