تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799203273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی: حمایت از ورزشکاران مهم‌ترین رویکرد فعالان این حوزه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:
حمایت از ورزشکاران مهم‌ترین رویکرد فعالان این حوزه است
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت:‌‌‌‌ حمایت گسترده از ورزشکاران مهم‌ترین رویکرد فعالان این حوزه در استان است.

خبرگزاری فارس: حمایت از ورزشکاران مهم‌ترین رویکرد فعالان این حوزه است



به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سعید ملکی شامگاه یکشنبه در همایش تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزشی استان مرکزی که در سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه امروزه همه امکانات و پتانسیل‌های مورد نیاز برای توسعه ورزش از سوی دستگاه‌های اجرایی مختلف فراهم شده است.
وی بیان داشت: به دلیل کسب افتخارات بسیار در حوزه ورزش می‌توان سال‌های 93 و 94 را بهار ورزش استان عنوان کرد که انتظار می‌رود با حمایت‌های بی‌دریغ باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک، شورای اسلامی و دیگر دستگاه‌های ذی‌ربط شاهد توسعه ورزش در استان باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: حضور موفق در بازی‌های آسیایی و حضور در جایگاه‌های برتر کشوری از مهم‌ترین رتبه‌های کسب شده توسط تیم‌های تحت نظر باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک است.
ملکی افزود: امید می‌رود در سال جاری شاهد رشد و توسعه ورزش استان و دست‌یابی به مدال‌های بیشتر در مسابقات کشوری و جهانی باشیم.
معاون شهردار اراک نیز در ادامه این مراسم گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در سال گذشته و با تخصیص بودجه مورد نیاز تیم‌های ورزشی هاکی، والیبال، کاراته، فوتبال، بسکتبال، پینگ‌پنگ، سپک‌تاکرا، بسکتبال با ویلچر، تکواندو و کوهنوردی را تحت پوشش قرار داد که همه این تیم‌ها توانستند در مسابقات مختلف موفقیت‌های چشمگیری را کسب کنند.
مراد‌علی عباسی بیان کرد: کشف استعدادهای ورزشی، فعالیت‌های فرهنگی، توجه به ارتباط با رسانه و انجام پروژه‌های عمرانی در راستای ایجاد زیرساخت‌های ورزشی از مهم‌تربن اقدامات این باشگاه در سال گذشته بوده است.
وی تصریح کرد: راهبرد کاری شهرداری اراک علاوه بر رشد و آبادانی سطح شهر در حوزه عمرانی، حمایت از ورزشکاران و توسعه ورزش را نیز سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.
معاون شهردار اراک خاطر نشان کرد: آغاز فعالیت باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک و کسب موفقیت‌های بسیار شاهد این ادعا است که انتظار می‌رود در آینده نیز اهداف این باشگاه مبنی بر موفقیت تیم‌های ورزشی محقق شود.
وی با بیان اینکه ورزش را می‌توان عرصه مردانگی، اخلاق، خواستن و توانستن دانست گفت: منش و رفتار قهرمانی در سایه اخلاق معنا پیدا می‌کند که بر همین اساس ورزشکاران به تنهایی می‌توانند به الگویی برای آحاد جامعه باشند.
به گفته وی ثمره ورزش اخلاق و ثمره اخلاق جامعه‌ای سالم و با نشاط است که قطعا با گسترش ورزش رونق نشاط اجتماعی در جامعه را شاهد خواهیم بود.
معاون شهردار اراک تاکید کرد: شهرداری اراک علی‌رغم کسب رضایت شهروندان در امور شهری به دنبال توسعه ورزش به ویژه ورزش قهرمانی است.
وی ادامه داد: خوشبختانه نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر اراک همواره یاریگر این باشگاه بوده و شهرداری اراک به کمک‌ها و راهنمایی‌های اعضای شورای اسلامی شهر اراک در راستای تحقق اهداف ورزشی نیازمند است.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک نیز در ادامه گفت: باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک با بودجه دو میلیارد و 100 میلیون تومان با تصویب شورای اسلامی شهر اراک و با یازده رشته ورزشی آغاز به کار کرد.
محمد رضا عزیرمحمدی بیان کرد: تیم هاکی این باشگاه اولین تیم ورزشی بود که توانست در لیگ برتر حایز رتبه قهرمانی کشور شود.
به گفته وی تیم بسکتبال رتبه سوم لیگ برتر، تیم سپک‌تاکرا عنوان قهرمانی لیگ برتر، تیم تکواندو در بخش نونهالان و نوجوانان رتبه نایب قهرمانی، تیم والیبال در رده هشت تیم‌های اول کشور، تیم بسکتبال با ویلچر رتبه چهارم و تیم والیبال نشسته رتبه پنجم را کسب کردند همچنین تیم کوهنوردی توانست هشت قله بالای چهار هزار متری را فتح کند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک خاطر نشان کرد:‌ هم اکنون مدرسه فوتبال نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در شهر اراک فعال و در راستای کشف استعدادهای فوتبال حرکت می‌کند.
انتهای پیام/87002/

94/02/28 - 06:14





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن