تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799558821




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رامبد جوان 500 میلیون گرفت که فرهنگسازی کند


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
رامبد جوان 500 میلیون گرفت که فرهنگسازی کند




فکر کن همین مترو فقط 11 میلیارد تومان در سال هزینه می کند برای اینکه زباله هایی که من و تو در خط مترو می ریزیم را جمع کند.











هفته نامه تماشاگران امروز: خندوانه؛ این، نام خبرسازترین برنامه این روزهای تلویزیون است. برنامه ای که میزان اشتیاق مردم به خرید دستگاه های ستاپ باکس و نشستن پای برنامه های کانال های دیجیتال را افزایش داده. برنامه ای که البته در این چند روز، برای دو مهمانش به شدت زیر فشار است؛ رامبد جوان مجری محبوبش متهم شده به آنتن فروشی؛ و اینکه مثلا در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهمان های سیاسی خاص دعوت می کند.


500 میلیون گرفتیم که فرهنگسازی کنیم



پشت صحنه برنامه خندوانه است و چند ساعت مانده به پخش؛ جایی که مهمانان برنامه در کلاس توجیهی شرکت کرده اند و قرار است وارد استودیو بشوند. رامبد رو به روی ما به گفت و گو نشسته است. حسابی گیر است اما حرف های جالبی برای گفتن دارد. او درباره این شلوغی ها و حاشیه ها سخنی می گوید. بخش هایی که دفاعیه رامبد است از تصمیماتش برای مصاحبه با مدیرعامل مترو. مصاحبه ای که گفته شد 500 میلیون تومان برایش هزینه شده است. او وقتی با این سوال رو به رو می شود، می گوید: «اتفاقا وارد بحث خوبی شدیم.

وقتی شما این بحث را بدانید، متوجه هستید که چه باید بنویسید و اساسا چه اتفاقاتی می افتد. بعد موضوع را برای مردم توضیح می دهید.» او سپس ورود می کند به بحث اسپانسرینگ برنامه اش. اینکه چطور از شرکت آپ به مترو رسیدند و این همه جنجال به راه افتاده است. او می گوید: «ما قبل از این با یک شرکت خدمات پیامکی کار می کردیم که با گرفتن چند عدد و یک سری عملیات تلفنی، زندگی مردم را کلی جلو می انداخت. این یک قرارداد شفاف و روشن بود بین برنامه ما و این شرکت. ما هم تبلیغ شان را می کردیم. برنامه ما حتی این قدر شفاف بود که اگر هدیه ای هم به مهمان هایش می داد، این پاکت جلوی دید مردم اهدا می شد. من اصلا اهل این نیستم که چزی غیرشفاف و در پشت پرده باشد. خیلی علنی همه چیز را می گفتیم.»


500 میلیون گرفتیم که فرهنگسازی کنیم



او سپس از برنامه ای می گوید که خیلی وسعت دارد و پروژه ای پرهزینه است. برنامه ای که برای ساختش، تلویزیون باید میلیاردی هزینه کند. البته، این هزینه میلیاردی را تلویزیون ندارد که بپردازد پس رامبد ناچار شده تا برایش اسپانسر بگیرد: «من نمی توانم خودم را لنگ این بی پولی بگذارم. ما دنبال یک حامی مالی می گشتیم. مترو هم دنبال یک گروهی بود که برایش کار تبلیغاتی کند. ما به یک قرارداد 500 میلیون تومانی رسیدیم. فقط 500 میلیون تومان. می دانی این پول جلوی آماری که الان برایت می گویم هیچ است. فکر کن همین مترو فقط 11 میلیارد تومان در سال هزینه می کند برای اینکه زباله هایی که من و تو در خط مترو می ریزیم را جمع کند.

11 میلیارد تومان می دهد که یک عده خودشان را به خطر بیاندازند و بروند در محدوده برق فشار قوی که زباله های ما را جمع کنند. زباله هایی که باید در سطل آشغال می انداختیم.» اما انتقادها از خندوانه وقتی بیشتر شد که او تصمیم گرفت بعد از قرارداد جدید، مدیرعامل مترو را هم به برنامه اش بیاورد. شرکتی که مدام می نالد و می گوید چرا دولت پول نمی دهد. آنها برای خرید واگن و تکمیل خطوط شان کمبود اعتبار دارند. اما این همه هزینه های تبلیغاتی می کنند، رامبد البته به بخش دیگری از ماجرا نگاه می کند و می گوید: «من این نکته ای را که گفتید شنیده ام. اتفاقا وقتی تصمیم گرفتیم مترو را به عنوان یک معضل وسط بکشیم، باید پای حرف های مدیرش هم می نشستیم.


500 میلیون گرفتیم که فرهنگسازی کنیم



دوستانی که این انتقادها را می کنند، آیا این برنامه را هم دیدند؟ وقتی مدیر مترو داشت درباره این همه مشکل ایستگاه های مترو حرف می زد؟ فکر کن که مهمان ما بخش عمده ای از حرف هایش صرف این شد که بگوید مردم به خط کشی ها دقت کنند، کجا بایستند، چه وقت سوار شوند و چه وقت پیاده. ما هنوز در این مسائل بحران داریم. این یعنی مشکل. حالا برنامه ای مثل خندوانه که به لطف خدا توانسته بیننده داشته باشد، آمده این مساله را باز کرده و درباره اش حرف می زند. حالا اگر ما با فرهنگ سازی بتوانیم نیمی از این هزینه جمع آوری آشغال ها را کاهش بدهیم آیا این برای مترو یک برد نیست؟

آنها باید این پول را هزینه فرهنگ سازی می کردند و ما ادعای مان این است که توان انجامش را داریم. در فصل اول برنامه مان به صورت کاملا رایگان درباره بحران آب حرف می زدیم و این بحث مان تا جایی پیش رفت که وزارت نیرو بعد از پایان برنامه سری اول مان از ما تشکر کرد. ما برای برنامه مان نیاز به اسپانسر داریم و مترو یک سری حرف هایی دارد که باید به مخاطبانش بزند. من نمی دانم کجای این کار ایراد دارد.» او توضیحاتش را می دهد و اصرار می کند چاره ای غیر از این ندارند که اسپانسر داشته باشند.







تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن